VW goljufal pri emisijah NOx v US

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.868
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
a to sam sebi verjameš, kar napišeš?
namreč, če bi tole držalo "Mogoče imajo tam sistem, ki omogoča servisu vnos posega v nek register, kjer je to vidno organizacijam, ki potrdijo tehnično izpravnost vozila. V Sloveniji tega ni."

potem kolegu ne bi NIKOLI poslali na dom pošte, naj si da dieselgate kanto iz italije poflashat na pooblaščenem, saj servisa pooblaščenega v Sloveniji avto sploh ni videl, pa je lastnik KLJUB TEMU dobil vabilo na dom - se pravi, PORSCHE SLOVENIJA je od nekje moral dobiti podatek, da je avto s to št. šasije v Sloveniji in kdo je njegov lastnik ter na katerem naslovu ima stalno prebivališče - pomeni, to so pridobili v bazi vozil (ista, kot jo imajo tehnični pregledi).

še vedno trdim, da če ne boš imel potrdila o reprogramiranju, boš ali plačal izven vpoklica za ta postopek oziroma tehničnega pregleda ne boš opravil

Ravno prejšnji teden že četrtič. Priporočeno.
grin1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
So what? Daš uredit, dobiš papir potem pa stari SW čez in nikoli ne kupiš več VW.

Res problem.
tongue-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Najprej bo potrebno počakat na primerno alternativo dizlu v težjih in večjih avtih. In sem spadajo vsi SUVi, ki so najbolj prodajan razred že par let, itd., itd.
Imam primer pred nosom ko premium razred SUV enako močna bencin in dizel požreta 3 do 4l različno bencina ali dizla. Ob enaki vožnji. Sem šel preverjat na Sprintmonitor, če je to mogoče in dejansko je. Oba turbo, oba dobrih 200KM. Dizel 7 do 8, bencin 11 do 12. Nakupna cena je bila za dizel le par 100 eur višja.

Tako, da ni vse tako rožnato. Hibrid bi znal rešit take težave , samo mislim, da bo s porastom te tehnologijo prišlo le do novih težav in s tem tudi stroškov ter drugega tipa onesnaževanja.
Ne preveč računat na hibride v neaerodinamičnih luksuznih gajbah v kratkem roku. Izkušnje določenih voznikov hibridnih SUV-jev Lexus, ki so nanje prešli iz drugih znamk in dizelskih motorjev so dokaj negativne glede porabe. Le ta namreč konkretno poskoči, ko avto dereš na polno, pri dizlu takega skoka ni. Je pa to seveda povezano z značilnostjo voznikov, pri hibridu pač moraš vsaj nekoliko prilagodit vozniški slog, da si v dobrem ''polju''. Poleg tega se takšne gajbe precej vozijo po AC (vikendi, itd.), kjer pa zaradi specifičnosti hibrida zadeva dodatno pogrne.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Seznam popravljenih avtov VW lahko posreduje na isti naslov kjer je dobil informacije o lastnikih teh vozil in ta seznam preprosto pristane na vseh tehničnih pregledih.
wink-1.gif
Pa saj to ni nek big deal, to samo pomeni, da ti je VW dolžan to naredit, tudi če pride do tega da ti nočejo podaljšati registracije.

Bencin hibridi napredujejo iz leta v leto pri porabi, ledino orje Prius, ostali modeli sledijo. Za 2.5 hibrida je zunaj že nova generacija, vprašanje časa kdaj bo ta na voljo v NX in RAV4. Pred 10 leti nisi mogel kupit drugega kot Lexus RX katerega lahko primerjaš kvečjemu z Audijem Q5, danes imaš na voljo NX, RAV4 in C-HR. Ampak ja se strinjam dizel je še vedno smiseln v večjem SUV segmentu, vprašanje pa je koliko je večji SUV segment sploh smiseln, večinoma gre bolj za nakup iz preserancije, pa naj bo hibrid ali dizel.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Večina avtov je nakup iz preserancije, tako, da se tukaj obregnit ob samo en segment je čista neumnost.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
To je že res ampak še vedno imaš manjšo in večjo preserancijo in SUV segment je definitivno večja preserancija
wink-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Se kar strinjam s tabo, razen glede tiste preserancije. Preserancija gor ali dol, če pogledaš vzpon enoprostorcev, ki ga sedaj nadomeščajo SUV-ji v vseh možnih velikostih, boš ugotovil, da je to enostavno tržna ''niša'' (če ji sploh lahko tako rečemo, ker postaja mainstream), ki se prodaja kot vroče žemljice.
In logika o nesmotrnosti hibrida velja za vse SUV velikostne razrede v primerjavi s klasičnimi avtomobilskimi razredi, ne le za velike krave.
Jaz se tudi malo sekiram, kaj bom kupoval, ker bo očitno klasičnih vozil zmanjkalo na račun IN faktorja SUV-ev in karkoli se še bodo proizvajalci spomnili, da zacolajo več.
grin1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Se ne strinjam, da velja kar za vse SUV samo, da ima gor napis hibrid. SJTV je pisal koliko mu je kuril C-HR in istočasno ista pot v Peugeotu.

Imam tudi sam veliko dizelsko kravo in na AC ne kuri manj kot 10 l, aerodinamika opeke pač, tu dizel ne more narediti čudeža. In tudi pri SUV je aerodinamika lahko zelo različna in ti hitro "poje" tisto razliko.

Vsak avto je svoja specifika in ga je treba primerjat s točno tistim kar ima nek kupec v ožjem izboru za nakup.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Seveda velja. Naredi isto pot kot s chr s Priusom ali Aurisom, pa boš videl kje si glede smotrnosti...
Isto bi bilo pri primerjavi serije 5 z X5, ampak trg pač hoče SUVje.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Ja ampak hočem povedat, da je tudi med SUV lahko velika razlika v aerodinamiki, ekstremen primer aerodinamičnega SUV je Tesla X, če narediš hibrid bencinarja na tej osnovi bi se po porabi na AC lahko kosal s povprečnim dizel SUV.

Pač porabo je treba gledat na vozilo kot celoto, saj imaš tudi škodo Grenline in navadno kjer je razlika v pogonu minimalna, glavno razliko naredijo gume in aerodinamika.

Opažam pa zadnje čase, da je folk nad novimi klasičnimi pogoni razočaran, lahko da zardi vsega tega hypa okoli električnih in avtonomnih, ampak kar nekako imam občutek, da ljudje ne dobijo tako dobrega vzroka za zamenjavo starega avta, oz. ga kljub temu, da si lahko privoščijo z nakupom novega bolj odlašajo kot včasih, ne mislim ekstremno dolgo ampak kakšno leto dlje pa sigurno.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Jaz čakam, da peugeot spravi ven plugin 5008, ampak nov avto kupit je itak bedarija, edino če bi kupoval na 10+ let, kar pa ne.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
So what? Daš uredit, dobiš papir potem pa stari SW čez in nikoli ne kupiš več VW.
Res problem.
tongue-1.gif
Pri 1.6 TDI kanti gre menda tudi za mehanski poseg.
tongue-1.gif
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Ravno prejšnji teden že četrtič. Priporočeno.
grin1.gif
Jaz sem dobil samo eno pismo do sedaj, pa 1x so me osebno ob rednem servisu nadlegovali na pooblaščenem servisu, pa potem me je še 1x njihova referentka nadlegovala po telefonu.