Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
V Nemčiji se očitno obeta odvzem registracije tistim, ki bodo zavrnili nadgradnjo...
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Software-Update-abgelehnt-Zulassung-weg-article19952162.html
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Še enkrat: zadeva se že spreminja.
Pri nas je za to večinoma zaslužen dpf in težave z njim, v zahodnih državah pa eko zgodba in nateg VWja. Dodaten razlog pri obojih pa je tudi povišanje učinkovitosti in udobnosti vožnje (turbo=navor) bencinskega motorja, kar je še dodatno zmanjšalo privlačnost dizlov.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
V Nemčiji se očitno obeta odvzem registracije tistim, ki bodo zavrnili nadgradnjo...
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Software-Update-abgelehnt-Zulassung-weg-article19952162.html
pusti, to je Nemčija, v Sloveniji to ni mogoče., premočan lobi slovenskih lastnikov dieselgate vozil
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Zadeva je jasna, lagal je proizvajalec - VAG grupa. Oni morajo problem rešit, kako, njihov problem.
Za lastnike, ki jim rešitev proizvajalca ne ustreza, odvzem prometnega dovoljenja. Pa naj gredo na civilno pravdanje zoper VAG gurpo, zakaj jim rešitev ne ustreza.
V Sloveniji za slednje treba samo sprejet zakon, da se omogoči skupne množične tožbe, da ni treba nategnjenim kupcem VAGa posamično reči vlagat na sodišče.
Pa bo hitro motivacija za reševanje problema tam, kjer se je zakuhal. Pa tudi strah, da bi ga srali še naprej.
Kako modrovanje ... Kako bo tehnični pregled ugotovil, da je bila nadgradnja izvedena? Za VW grupo bo nabavil testerje in bral verzijo SW-ja? Tunerji pa bodo odprli novo storitev, vpis ustrezne verzije SW-ja za potrebe tehničnega pregleda. Tehnični pregledi bodo naredili promet VW v višini nekaj 1000 € za nakup opreme in usposabljanje ljudi. Volk bo sit in koza cela. Vsi bodo imeli nekaj od tega, edino okolje nič.Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Tukaj ne vidim težav, morda bo potreben nek dodaten vpoklic. Proizvajalec bo moral izdati vse problematične številke šasij in pa navodila za tehnične preglede, kako se zadevo preveri. Če je lahko Toyota za hibride (tam je to kar tricky zadeva) sestavila navodila kako jim izmeriti pline, bo pa tudi VAG grupa sestavila nekaj podobnega za dizelgate vozila. Ne vem o kakšni birokraciji nekateri sanjate. Menda za to ne bomo rabili 140 baz iz katerih nobeden ne bo znal potegniti podatkov.