VW goljufal pri emisijah NOx v US

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Glede na to, da se napoveduje za leto 2020 da bo delež prodanih dizlov samo še 20% (zdaj okrog 50%), bi po tej logiki mogla bit sprememba glede trošarin pred vrati. Pomoje še samo gruntajo na kakšen način izpeljat
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.868
113
Ja. To je noro, s kakšno hitrostjo letimo v benz prihodnost. Če bo šlo tako naprej bo leta 2020 bmw prodal 4 trojke bencinarje, VW pa kar 8 passatov.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
V Nemčiji se očitno obeta odvzem registracije tistim, ki bodo zavrnili nadgradnjo...
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Software-Update-abgelehnt-Zulassung-weg-article19952162.html

pusti, to je Nemčija, v Sloveniji to ni mogoče., premočan lobi slovenskih lastnikov dieselgate vozil
bonk.gif
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Še enkrat: zadeva se že spreminja.
Pri nas je za to večinoma zaslužen dpf in težave z njim, v zahodnih državah pa eko zgodba in nateg VWja. Dodaten razlog pri obojih pa je tudi povišanje učinkovitosti in udobnosti vožnje (turbo=navor) bencinskega motorja, kar je še dodatno zmanjšalo privlačnost dizlov.

Res je se spreminja in za to bo potreben čas. Vsi pozabljate nekaj, 10 let nazaj (toliko je star moj dizel, ki bo šel v kratkem od hiše) je VAG grupa ponujala atmosferske bencinarje in turbo dizle. V rangu najbolj prodajanih moči in kubatur so bili samo atmosferski bencinarji. Vsi imamo radi navor pri nizkih obratih, tega pri pri atmosfercih ni. Hkrati pa je bil ves razvoj v obdobju 15 do 10 let nazaj posvečen dizlom, pri bencinarjih ni bilo tako rekoč nič novega. Cca 9 let nazaj je VAG prišel ven s TSI bencinskimi turbo motorji, ki so rabili nekaj časa, da so se prijeli. Takrat se je šlo v razvoj turbo bencinarjev. Prihajalo so pa že tudi dizli z DPF filtrom - takrat še ni bilo to tako očitno, iz današnje perspektive je to prvi znak težav z emisijami in dizlom. Cca 10 let nazaj se je že začela graditi infrastruktura za AdBlue, še en del zgodbe o dizlu in emisijah. V Evropi so proizvajalci skupaj z vladami v bistvu narekovali trende. Vse skupaj se je precej maščevalo proizvajalcem, ker na en strani niso mogli slediti vedno strožjim emisija, na drugi strani pa zgodbi o dizlu, ki pa so jo sami sproducirali. Danes so očitno bolj previdni ali pa še ne vedo kam bi zadevo zapeljali. Očitno bo prihodnost nekako električna, tukaj ne mislim BEV-jev. Po mojem bodo neki hibridi, vsaj srednjeročno. Naprej je pa odvisno od razvoja baterij.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Seveda. Lastniki 5 do 10 let starih Golfov so znani po svoji politični dejavnosti in izjemni podtalni organiziranosti. Bohvari da ustanovijo kako stranko...
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
V Nemčiji se očitno obeta odvzem registracije tistim, ki bodo zavrnili nadgradnjo...
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Software-Update-abgelehnt-Zulassung-weg-article19952162.html

pusti, to je Nemčija, v Sloveniji to ni mogoče., premočan lobi slovenskih lastnikov dieselgate vozil
bonk.gif

Ne pozabi, smo del EU-ja. Pri nas znamo Eu zakonodajo tako implementirati, da je vse še vsaj 3x bolj zafrknjeno kot v Avstriji in podobnih državah. Tole bo še zanimivo. Državi bo pa tudi v interesu, ker bodo polovili še čipirana vozila. Tudi s te strani zna še kaj priletet. To je tudi goljufija za katero je odgovoren lastnik vozila.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Iz tega kratkega članka ni razvidno, kako bodo Nemci to realizirali. Mogoče imajo tam sistem, ki omogoča servisu vnos posega v nek register, kjer je to vidno organizacijam, ki potrdijo tehnično izpravnost vozila. V Sloveniji tega ni. Razen tega bi rekel, da bi pri nas, kjer je za vsako figo nov zakon ali novela zakona, morali imeti to dejansko uzakonjeno, da bi kaj veljalo. V splošnem bi lahko imeli napisano, da je vozilo lahko tehnično brezhibno le, če je naredilo vse vpoklice proizvajalca vozila. potem naletimo na problem, da tovarna vpoklica vseh primerkov ne naredi naenkrat. Kdaj bo država vedela, da so vpoklici končani, kdaj pa še v teku?
V glavnem, stvar je kar komplicirana in hitro naredimo nekomu krivico.
Res pa je, da je treba udarit po siromaku, ki si lasti neko VW vozilo. Namesto, da bi udarili po tistem, ki je temu vozilu nekoč izdal homologacijo. Oziroma po tistem, ki je predpisal, kako se homologacija izda in kako se naredijo meritve. Aja, potem se krog zaključi in smo pri političnih odločitvah neke vlade in parlamenta, ti pa za svoja dejanja ne morejo odgovarjati.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Tukaj ne vidim težav, morda bo potreben nek dodaten vpoklic. Proizvajalec bo moral izdati vse problematične številke šasij in pa navodila za tehnične preglede, kako se zadevo preveri. Če je lahko Toyota za hibride (tam je to kar tricky zadeva) sestavila navodila kako jim izmeriti pline, bo pa tudi VAG grupa sestavila nekaj podobnega za dizelgate vozila. Ne vem o kakšni birokraciji nekateri sanjate. Menda za to ne bomo rabili 140 baz iz katerih nobeden ne bo znal potegniti podatkov.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Najprej bo potrebno počakat na primerno alternativo dizlu v težjih in večjih avtih. In sem spadajo vsi SUVi, ki so najbolj prodajan razred že par let, itd., itd.
Imam primer pred nosom ko premium razred SUV enako močna bencin in dizel požreta 3 do 4l različno bencina ali dizla. Ob enaki vožnji. Sem šel preverjat na Sprintmonitor, če je to mogoče in dejansko je. Oba turbo, oba dobrih 200KM. Dizel 7 do 8, bencin 11 do 12. Nakupna cena je bila za dizel le par 100 eur višja.

Tako, da ni vse tako rožnato. Hibrid bi znal rešit take težave, samo mislim, da bo s porastom te tehnologijo prišlo le do novih težav in s tem tudi stroškov ter drugega tipa onesnaževanja.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Tole z SUV-ji bo tudi počasi pase. SUV-ji so dobri samo za izdelovalce pnevmatik. Ti dobr zaslužijo tukaj. Počasi se bomo morali odločiti kakšne avte potrebujemo.
Za tole kar si napisal si dal pa precej premalo podatkov. Gorivo ni edini strošek avtomobila. Tudi to zavedanje bo počasi prišlo v obtok.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Ah napak in problemov je dovolj na obeh, cena servisa po motorju se tudi ne razlikuje kaj dosti, da bi to sedaj odločalo. Poraba je pač realna in razlika tudi.
Zakaj bi bili SUVi pase, saj jih je vedno več? Crkuje razred karavanov, SUV le še raste. Nisem še srečal človeka, ki je šel na SUV iz nižjega avta in želel iti nazaj. Obratno jih je ogromno. Pač nov segment, ki je uspel, raste in bo še naprej.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Jaz čakam nov avto, pa ni SUV. Sem tudi to gledal, samo ne take zverine kot ti. Gledal sem pa segment najbolj prodajanih vozil. Primerjal sem Ateco in Leona karavana. Ateca izgleda veliko večja, od avta dobiš pa manj. Prtljažnik ni nič kaj bolj uporaben kot pri Leonu kombilimuzini, tudi večji ni ravno. Ima pa večja kolesa, večjo porabo, to je pa tudi vse. Na koncu sem se pa odločil za povsem drugo znamko in pa dolgoročno cenovno in tudi po velikosti prtljažnika primerljivo kombilimuzino. SUV-ji so zame pač velike žejne krave.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Hec bo, ko na lepem, mi ki hočemo normalne avte, ne bomo več česa kupit.

Pri Alfi so že poskusili: "Ne bo Guilie karavan, saj imate Stelvio".
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Mislim, da do tega ne bo prišlo. Z večjim številom hibridov, bo šlo nazaj na bolj aerodinamične dizajne, tukaj pa SUV-ji nimajo kaj veliko za povedat. SUV-ji bodo ostali ampak njihova popularnost bo padla. Alfa je pač znamka koncerna FIAT, kjer imajo še kaj drugega. Alfa skoraj pooseblja znamko za ekskluzivneže, tam bodo SUV-ji še zmeraj zanimivi.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Zadeva je jasna, lagal je proizvajalec - VAG grupa. Oni morajo problem rešit, kako, njihov problem.

Za lastnike, ki jim rešitev proizvajalca ne ustreza, odvzem prometnega dovoljenja. Pa naj gredo na civilno pravdanje zoper VAG gurpo, zakaj jim rešitev ne ustreza.

V Sloveniji za slednje treba samo sprejet zakon, da se omogoči skupne množične tožbe, da ni treba nategnjenim kupcem VAGa posamično reči vlagat na sodišče.

Pa bo hitro motivacija za reševanje problema tam, kjer se je zakuhal. Pa tudi strah, da bi ga srali še naprej.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
a to sam sebi verjameš, kar napišeš?
namreč, če bi tole držalo "Mogoče imajo tam sistem, ki omogoča servisu vnos posega v nek register, kjer je to vidno organizacijam, ki potrdijo tehnično izpravnost vozila. V Sloveniji tega ni."

potem kolegu ne bi NIKOLI poslali na dom pošte, naj si da dieselgate kanto iz italije poflashat na pooblaščenem, saj servisa pooblaščenega v Sloveniji avto sploh ni videl, pa je lastnik KLJUB TEMU dobil vabilo na dom - se pravi, PORSCHE SLOVENIJA je od nekje moral dobiti podatek, da je avto s to št. šasije v Sloveniji in kdo je njegov lastnik ter na katerem naslovu ima stalno prebivališče - pomeni, to so pridobili v bazi vozil (ista, kot jo imajo tehnični pregledi).

še vedno trdim, da če ne boš imel potrdila o reprogramiranju, boš ali plačal izven vpoklica za ta postopek oziroma tehničnega pregleda ne boš opravil
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Zadeva je jasna, lagal je proizvajalec - VAG grupa. Oni morajo problem rešit, kako, njihov problem.

Za lastnike, ki jim rešitev proizvajalca ne ustreza, odvzem prometnega dovoljenja. Pa naj gredo na civilno pravdanje zoper VAG gurpo, zakaj jim rešitev ne ustreza.

V Sloveniji za slednje treba samo sprejet zakon, da se omogoči skupne množične tožbe, da ni treba nategnjenim kupcem VAGa posamično reči vlagat na sodišče.

Pa bo hitro motivacija za reševanje problema tam, kjer se je zakuhal. Pa tudi strah, da bi ga srali še naprej.

Se čisto strinjam. Samo ena opomba, če in ko bo tak zakon o skupinskih tožbah sprejet, le ta ne bo veljal za dieselgate - retroaktivnost.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Tukaj ne vidim težav, morda bo potreben nek dodaten vpoklic. Proizvajalec bo moral izdati vse problematične številke šasij in pa navodila za tehnične preglede, kako se zadevo preveri. Če je lahko Toyota za hibride (tam je to kar tricky zadeva) sestavila navodila kako jim izmeriti pline, bo pa tudi VAG grupa sestavila nekaj podobnega za dizelgate vozila. Ne vem o kakšni birokraciji nekateri sanjate. Menda za to ne bomo rabili 140 baz iz katerih nobeden ne bo znal potegniti podatkov.
Kako modrovanje ... Kako bo tehnični pregled ugotovil, da je bila nadgradnja izvedena? Za VW grupo bo nabavil testerje in bral verzijo SW-ja? Tunerji pa bodo odprli novo storitev, vpis ustrezne verzije SW-ja za potrebe tehničnega pregleda. Tehnični pregledi bodo naredili promet VW v višini nekaj 1000 € za nakup opreme in usposabljanje ljudi. Volk bo sit in koza cela. Vsi bodo imeli nekaj od tega, edino okolje nič.
Pri Toyoti je verjetno potrebno samo prepričati bencinski motor, da daje nekaj od sebe, čeprav odvzema ni. Tak servisni program za potrebe dimnikarja in serviserja ima še moja peč za ogrevanje vgrajeno. Nekako ni primerljivo.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
To bo moralo iti brez VAG testerjev. To bo moralo iti čez s to opremo, ki jo imajo tehnični pregledi zadaj. Ena od opcij je prikaz na potovalnem računalniku, če narediš določeno nemogoče zaporedje pritiskov z nekimi tipkami. To bi moral biti problem proizvajalca, ne pa lastnikov vozil in izvajalcev tehničnih pregledov.