VW goljufal pri emisijah NOx v US

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.881
6.181
113
blizu močvirne prestolnice
Smešno je kako jenkiji vpijejo o krivicah, čeprav so korejski, japonski in evropski avtomobili vsaj razred boljši, kar se tiče porab. VW je goljufal in naj plačuje za to, toda jenkiji naj najprej svoje avte pošlihtajo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ne ropotaj, če nimaš pojma... Ni point v porabi ampak v izpustih. In Kalifornija je znana po tem, da ima najstrožja merila kar se tiče izpustov. In tam ti policija (oz. pristojni nadzorni organ) lepo med kontrolo na cesti v auspuh zarine sondo in meri vrednosti. In če niso v dovoljenih/predpisanih okvirih ode registracija. Brez balkanskih for izmotavanja.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Kot ameriški primerljivega letnika in razreda (limuzina) definitivno VW svinja bolj. Če hočeš naprej metat kakšen kakšen predelan rolling coal, pa to nima veze.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.403
9.671
113
EU
Potem si le daj cev izpušnega lonca v usta da se malo nadihaš svežega zraka
hysterical-1.gif
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.277
2.868
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Smešno je kako jenkiji vpijejo o krivicah, čeprav so korejski, japonski in evropski avtomobili vsaj razred boljši, kar se tiče porab.

Tole je totalna trapasta izjava. Od kje ti ta podatek, da so drugi kar za razred boljši od Ameriških glede porabe? Si primerjal avtomobile enakega razreda in motorjev enakih zmogljivosti? Ali si vzel nek čisto nov mali olupek s tremi cilindri in 50hp ter ga primerjal z 15let starim full size SUVom z 250hp? Boš rekel, da naprimer BMWjev V8 porabi manj, kot nek ameriški 4cyl? Na sanjaj, v resnici BMW V8 porabi več, kot ameriški V8. Ampak vem, zdaj sem rekel nekaj takega za kar bi me mnogi najraje na križ pribil.
hysterical-1.gif

Sploh pa pri VW aferi ne gre za to kdo več porabi ampak za goljufijo, po domače nategovanje kupcev in davkarije ter nelojalna konkurenca. Je to res tako težko razumeti? Mora biti pa res težko v življenju, če že tako preproste stvari ne grejo v betico.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.233
5.661
113
Fer bi blo da se reče da ameriški kW enako pijejo kot EU kW
smile-1.gif


Ker 6,7 V8 z 400PS težko primerjaš z BMW M3 M4 motorjem z enako konji pa pol manjšo kubaturo
smile-1.gif
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.277
2.868
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Fer bi blo da se reče da ameriški kW enako pijejo kot EU kW
smile-1.gif


Ker 6,7 V8 z 400PS težko primerjaš z BMW M3 M4 motorjem z enako konji pa pol manjšo kubaturo
smile-1.gif

Fer bi bilo, če nebi tako pretiraval in zavajal s podatki, kot kakšen VW
wink-1.gif


Pol manjša kubatura in enake zmogljivosti? Ne ravno, je pa od BMWja motor res manjši pa vseeno nekoliko bolj žejen.

bmw-m5-vs-cadillac-cts.jpg






Ali pa primerjave V6 motorjev. Tudi tu ne vidim nekih groznih razlik v kubaturi BMW 3.0l , Cadillac 3.6l , Mercedes 3.5l

2-77.png



Pa brez zamere
wink-1.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.234
3.884
113
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Mora biti pa res težko v življenju, če že tako preproste stvari ne grejo v betico.

Nasprotno. Takim je najlepše. Vse je enostavno, vse je črno belo, vse je jasno. Težko je tistim okoli njih, ki niso enako retardirani.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Fer bi blo da se reče da ameriški kW enako pijejo kot EU kW
smile-1.gif


Ker 6,7 V8 z 400PS težko primerjaš z BMW M3 M4 motorjem z enako konji pa pol manjšo kubaturo
smile-1.gif

Fer bi bilo, če nebi tako pretiraval in zavajal s podatki, kot kakšen VW
wink-1.gif


Pol manjša kubatura in enake zmogljivosti? Ne ravno, je pa od BMWja motor res manjši pa vseeno nekoliko bolj žejen.

bmw-m5-vs-cadillac-cts.jpg

Če si že ravno pri fer primerjavah, si vrjetno "po naključju" izbral letnika 2009, ko je ravno prišel na trg nov CTS-V, M5 E60 pa je dejansko iz leta 2005 in so jo naslednje leto (2010) že nehali delat? Če že, primerjaj aktualna modela
smile-1.gif
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.277
2.868
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:

Če si že ravno pri fer primerjavah, si vrjetno "po naključju" izbral letnika 2009, ko je ravno prišel na trg nov CTS-V, M5 E60 pa je dejansko iz leta 2005 in so jo naslednje leto (2010) že nehali delat? Če že, primerjaj aktualna modela
smile-1.gif

Izbral in objavil sem to kar sem na hitro našel na spletu. Lahko si pa ti vzameš dva dni časa in pregledaš celoten splet ter objaviš svojo raziskavo. Dokazal boš enako kar sem že jaz.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
" $5,750 more in fuel costs over 5 years compared to the average new vehicle"

...če pa upoštevaš SLO cene goriva, verjetno 15.000 EUR.
rolleyes-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
VW engineers confess cheating to lower CO2 emissions

Citat:
A second emissions scandal rocked Volkswagen recently when it admitted that carbon dioxide emissions and fuel economy figures were incorrect for 800,000 vehicles. Engineers at the automaker have now admitted to cheating on the results, according to Reuters citing a report from Germany's Bild am Sonntag. The employees claimed that former CEO Martin Winterkorn's emissions goals were too hard to achieve, but the workers didn't want to tell their boss.
 

Mr_Orange

Pripravnik
15. avg 2007
723
3
18
49
Murgle
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
VW engineers confess cheating to lower CO2 emissions

Citat:
A second emissions scandal rocked Volkswagen recently when it admitted that carbon dioxide emissions and fuel economy figures were incorrect for 800,000 vehicles. Engineers at the automaker have now admitted to cheating on the results, according to Reuters citing a report from Germany's Bild am Sonntag. The employees claimed that former CEO Martin Winterkorn's emissions goals were too hard to achieve, but the workers didn't want to tell their boss.

Seveda so to delavci delali na lastno pest, brez vednosti šefov
hysterical-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
Seveda, ker se mu niso upali povedat. Ne inženirji ne njihovi šefi. Ker Winterkorn je imel super navado, da je takšne, ki so priznali, da ne znajo, zabrisal iz službe.