VW goljufal pri emisijah NOx v US

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.053
5.658
113
ESP/ASR
sprasujem se.gif
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.385
443
83
Sedaj je VW dal ven, da imajo nekateri njihovi avtomobili nepojasnjeno nizko vrednost CO2.
Tu gre tudi za benzinerje.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Pomemben parameter je tudi kot volana. V praksi noben avto ne pelje samo naravnost. Omenjen je bil tudi poseben režim delovanja motorja (testi se verjetno delajo pod točno določenimi obrati in v točno določenem intervalu).
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Saj lažejo in goljufajo vsi ne samo VW. Se spomnim, ko je leta 2002 Kia trdila, da 2.9 tdi v Carnivalu toši smo 5l na 100 km. V resnici je bila številka vsaj za 100% višja. Te laži smo pač potrošniki vzeli za samoumevne. Vsak šofer ve da deklarirane porabe ne bo nikoli dosegel. Je pa hec pri CO2, ker se ga v zrak res spusti bistveno več, kot je navedeno v tovarniških podatkih saj je nekako logično če zgori večja količina goriva(poraba goriva) je tudi izpust CO2 bistveno večji. Me prav zanima, kdaj bo ta ameriška agencija vzela pod drobnogled ameriško avtomobilsko industrijo in njihove izpuste.

Mogoče je zdaj čas, da se uvedejo električni avtomobili. Tu ni nikakršnega Co2, NOx,..... Vsaj neposredno ne. Avtomobilizem je j...... zadeva.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
EPA ima zelo natančne teste in predpise in je velikokrat ujela tudi domače proizvajalce pri goljufanju. Poleg vsega oni testni cikel vedno znova prilagajo in primerjajo s statistiko v resničnem življenju. Na tem ciklu npr. ima Golf 2.0 TDI deklarirano porabo 6,5 l/100 km (36 MPG)

Ne vam pa kako nekateri tule ne ločite med porabo na testnem ciklu in v resničnem življenju. Testni cikel je pač definiran tako kot je in na NEDC proizvajalcem načeloma sploh ni treba goljufat in bodo cifre v resničnem svetu za 40% višje. Če se seveda krši predpise, ki jih definira testni cikel pa seveda gre za goljufanje in to se zdaj VW tudi očita.

Že velikorkrat sem objavil:
1 Liter Bencina zgori v 2,33 Kilogramm CO2
1 Liter Dizla zgori v 2,64 Kilogramm CO2
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.053
5.658
113
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Saj lažejo in goljufajo vsi ne samo VW. Se spomnim, ko je leta 2002 Kia trdila, da 2.9 tdi v Carnivalu toši smo 5l na 100 km. V resnici je bila številka vsaj za 100% višja. Te laži smo pač potrošniki vzeli za samoumevne. Vsak šofer ve da deklarirane porabe ne bo nikoli dosegel. Je pa hec pri CO2, ker se ga v zrak res spusti bistveno več, kot je navedeno v tovarniških podatkih saj je nekako logično če zgori večja količina goriva(poraba goriva) je tudi izpust CO2 bistveno večji. Me prav zanima, kdaj bo ta ameriška agencija vzela pod drobnogled ameriško avtomobilsko industrijo in njihove izpuste.

Mogoče je zdaj čas, da se uvedejo električni avtomobili. Tu ni nikakršnega Co2, NOx,..... Vsaj neposredno ne. Avtomobilizem je j...... zadeva.

Hec je da so svoje case samo VAG
srce-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Če največji proizvajalci na svetu uporabijo "čudne" marketinško tehnične fore, da pritegnejo kupce ali dosežejo sprejemljivo ceno vozila, potem manjšim preostane bolj ali manj samo, da jih poskušajo posnemati.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Žalostno je da so šli te stvari delat ne zato ker ne bi šlo drugače, pač pa zato da bi več zaslužili (kar poglejte kako so rasli dohodki v zadnjih par letih). Zato je prav da se jih kaznuje, upam da hkrati ne bodo preveč oškodovani kupci in zaposleni pri dobaviteljih.
 

Filipides

Pripravnik
20. jun 2014
129
3
18
Slovenski zastopnik bo za vozila uvožena prek njih poravnal morebitni premalo plačani davek na motorna vozila.

Delo

Lepa izjema od klasične slovenske zmuzljivosti - če bo res prišlo do tega. In edino prav je, da pride.
 

Filipides

Pripravnik
20. jun 2014
129
3
18
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Tega seveda nikakor ne bo plačal uvoznik, ampak kar lepo nemška VW mama.

No, to, odkod bo (naj bi) prišel denar, je seveda jasno, saj tudi avtomobili pridejo od tam, tja pa tudi gre dobiček. Važno da država dobi tisto, za kar so jo ob plačevanju DMV nategnili. Me zanima, če bo kdo pomislil še tako daleč, da bo razmišljal o davčnih utajah.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Glede na to, da za test na cesti v EU ni nobenih meril, je tole čisto bullshit do vseh znamk. Najprej naj naredijo predpis, potem naj pa ropotajo.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Naj dajo še ven kako so testirali, ker kako točno "mora" testirati proizvajalec avtov ne vem če je kje zapisano. Kako pa testirajo proizvajalci avtomobilov pa verjetno vemo.
Tako da res ne vem kako lahko kaznujejo nekaj, za česar ni predpisanega pravila oz. zakona. Zakon pa za nazaj v tem primeru ne mora veljati (vsaj po mojem ne), ker bi proizvajalec tudi drugače naredil vse skupaj...

Vse to je en navaden BS...in to velik BS!!