VW goljufal pri emisijah NOx v US

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.233
5.661
113
smile-1.gif
prejle v "Svet na kanalu A".....

hysterical-1.gif


Sicer pa bo ugled VW reševal človek iz opla : http://www.avtovizije.com/novi...novo-strategijo
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
Citat:
Uporabnik tdi pravi:
Če mi avto dobro dela, elektronika bp, zakaj bi dal potem mehanikom, da mi brskajo po računalniku, ki ne bo nikoli več enako bp. Potem bodo sigurno večni problemi. Kako že pravijo , " ne diraj lava, dok spava".
Treba bit pozoren kaj imajo namen narediti pa zgleda noben ne dojame...

Sporen je program, ki se zažene pri testnem delovanju (o nobenih preseženih noxih ni govora...in vse kar bojo naredili je to, da bojo nalozili program da bo avto tudi v testnih pogojih delal z istim programom kot med delovanjem.
In to nima kaj vplivat na delovanje avta (moč, porabo, navor,...)

To bo vse...vsaj v štartu. Če se bo pa kdo obregnil v test nox.ov in jih izvedel ponvno in bojo le ti izven meja...takrat pa se bo začel tisti dražji del (in tu bo problematičen kak motor, ki je že v testnem programu na meji).
Ker kot je ze bilo omenjeno (stjv?) testi izrecno ne prepovedujejo tega kar je vw naredil..vsaj ne v evropi. Torej so na papirju vsi motorji ok in bo tale upgrade programske opreme šminka toliko da se vihar poleže.

Namen industrialcev ni v sočustvovanju, dobri volji...namen je dobiček. In ker so jih dobili z rokami v marmeladi jim ni namen da bi se pokesali ampak ta, da bi še polizali marmelado s prstov
evil.gif


Tako da...tule je srčika problema v nesposobnih birokratih, ki ne znajo precizirat kako se mora izvesti test in pod kakimi pogoji. Da so proizvajalci lukavi in hvatajo krivine je posledica tega.

Tako da...trese se gora a tud miš se ne bo rodila...vsaj ne v EU. Največ bo VW popušil čez lužo...tam pa...bo umaknil dizle iz prodaje in zadeve bojo tekle dalje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SeriousSam pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik dem pravi:
Pa res mislite da bojo šli avti potem slabše in bojo več pili? Saj novejši Euro 6 motorji verjetno ne grejo slabše in tudi pijejo ne več. Kaj je potem dejanska razlika med Euro5 in 6 motorjem?

Seveda je možno. Če bodo recimo morali povečat število regeneracij NOx pasti, je poraba višja, ker se jo regenerira z dodatnim vbrizgavanjem goriva.
Regenerira se DPF - nima zveze z NOx

Za zmanjšanje NOx mora biti ustrezno dimenzioniran katalizator, glede na izvedbo se.dodaja AdBlue

Khm. AdBlue rabiš pri SCR katalizatorju. Potem imaš pa še NOx past (LNT), kjer se NOx nalaga, za čiščenje le te (ko ne more več nase vezat NOx) pa se uporablja kar dizesko gorivo (ne gre za enak proces kot pri DPF, da ne bo pomote). Le to reagira z NOx, končna produkta sta dušik in voda. VW je uporabljal tudi ta sistem. In simpl način nižanja porabe pri tem sistemu je, da LNT ne regeneriraš.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik boc pravi:
@SJTV1:
Torej je vpoklic VW avtomobilov v EU brez smisla, ker so pač (šlampast) test naredili in to je to?

In torej edini hakelc v USA je, da v test specifikaciji direktno napisano, da mora biti isti SW za test kot je med vožnjo in tega v EU ni.

Zakaj pa so potem napovedali, da vpoklic bo (sicer najprej prostovoljno, potem pa po pritisku D, da bo ta obvezen) ?

Ja, EU test je šlampast, milo rečeno. In bo ostal šlampast.
Ampak: EU lahko tudi prekliče homologacijo pod določenimi pogoji (pravnih detaljev ne poznam). In če se VW ne bi šel vpoklica, bi to preklicali (oz. bo veljavna le pogojno, ob urejenem problemu).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik tdi pravi:
Če mi avto dobro dela, elektronika bp, zakaj bi dal potem mehanikom, da mi brskajo po računalniku, ki ne bo nikoli več enako bp. Potem bodo sigurno večni problemi. Kako že pravijo , " ne diraj lava, dok spava".
Treba bit pozoren kaj imajo namen narediti pa zgleda noben ne dojame...

Sporen je program, ki se zažene pri testnem delovanju (o nobenih preseženih noxih ni govora...in vse kar bojo naredili je to, da bojo nalozili program da bo avto tudi v testnih pogojih delal z istim programom kot med delovanjem.
In to nima kaj vplivat na delovanje avta (moč, porabo, navor,...)

To bo vse...vsaj v štartu. Če se bo pa kdo obregnil v test nox.ov in jih izvedel ponvno in bojo le ti izven meja...takrat pa se bo začel tisti dražji del (in tu bo problematičen kak motor, ki je že v testnem programu na meji).

Ravn obratno bo: SW bodo morali popraviti tako, da bo avto tudi med testom delal po vsakdanjem programu IN da bo hkrati test opravil. In to zlahka pomeni spremenjene zmogljivosi/porabo v vsakdanjem življenju (ne pa tudi v testnem ciklu). Ampak tega se pa praktično ne da dokazat (razen če se nekdo ne bo spravil dat avta v neko certificirano organizacijo sprobat na enake teste, recimo prožnost ipd, pred in po vpoklicu, ampak tudi če bi bila razlika, ne bi bila razlika pri nečem, kar je VW obljubljal - ker pospešek do 100 in končna bosta ziher ostala praktično enaka).
Kot rečeno, v resnici cela štala in situacije, kjer kupec v resnici težko kaj doseže.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Torej, če te prav zastopim lahko se tistim, ki se ne odzovejo vpoklicu, homologacija lahko razveljavi/odvzame in je avto samo za gledat (v teoriji)? Glede na to da bo vsaj v Nemčiji vpoklic obvezen?
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.351
771
113
Edina rešitev je, da vsi na hitro te kritične avte dajo na trg, cena pa -50%. Pa bodo sigurno rešeni vseh bodočih problemov.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.233
5.661
113
smile-1.gif
prej da obstojece EURO6 ponudjo po normalni ceni...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
Saj sva skupaj...verjetno bojo vsi motorji naredili test tudi s popravljenim programom. Problem bojo tisti, ki ga ne bojo...tam pa...ali bojo spreminjali program (ki bo spet prilagojen testu (ki ga ne poznam))...a spremembe bojo v točno določenem območju...ker na moč, ki si jo plačal ti ne smejo vplivat za vmes pa...hjaaa
wink-1.gif
...ni pa nikjer napisano v prodajnem prospektu kaj in kako.

Ker na linku, tule pripopanem, kjer so američani delali test kaj se dogaja v testnem programu se pozna na moči (in navoru) mogoče 5%...a še to v vmesnem delu vrtljajev...maksimum je skoraj na nazivni moči. In motor, ki je BP prestal test ga bo tudi v pravem programu.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.499
5.045
113
Najprej se je treba dogovoriti za smiselno enoto. Kaj je mg / km? Kje je prevožen ta km? Na poti na Roglo ali na poti z Rogle?
Edino smiselno bi se mi zdelo meriti onesnaževanje v realni uporabi za vsako vozilo in potem to obdavčiti. To pa seveda danes ni izvedljivo. Verjetno je drastična razlika v izpustih pri 130 km/h in pri 200 km/h pri vsakem vozilu. Torej bi voznik na to vplival in tudi plačal.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.621
1.026
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Najprej se je treba dogovoriti za smiselno enoto. Kaj je mg / km? Kje je prevožen ta km? Na poti na Roglo ali na poti z Rogle?
Edino smiselno bi se mi zdelo meriti onesnaževanje v realni uporabi za vsako vozilo in potem to obdavčiti. To pa seveda danes ni izvedljivo. Verjetno je drastična razlika v izpustih pri 130 km/h in pri 200 km/h pri vsakem vozilu. Torej bi voznik na to vplival in tudi plačal.

Saj si že sedaj obdavčen po porabi.

Vsakič ko greš tankat te tako obdavčijo.

Kaj bi še rad???
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
VW emissions scandal: More cars found to cheat tests

Citat:
The Environmental Protection Agency (EPA) said that cars with 3.0 litre engines from the years 2014 to 2016 are affected.

However VW denies the vehicles have software designed to cheat tests.

Instead the company says that cars with the 3.0 litre diesel V6 engines "had a software function which had not been adequately described in the application process".

Volkswagen says it is cooperating with the EPA to "clarify the matter".
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.760
113
Hm, kaj zdaj, ni zadovoljivo opisana kaj pocne ali je res prisotna?
Hocejo malo VW vreci na finto, da bi priznali?
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.820
643
113
Me zanima na kak način naj bi to izvedli. Če so z 1.6TDI in 2.0TDI goljufali tako, da je avto zaznal kdaj se vrti samo en kolesni par, je tukaj drugače. Vsi 3.0TDI avtomobili imajo 4x4 pogon, kar pomeni da ne morejo vedet, kdaj so na valjarjih. Ali pač?