VW goljufal pri emisijah NOx v US

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Ne zastopim, kaj se tako razburjate... na Alter-ju je 102% avtomobilov čipanih, polovica ima odstranjene DPF filtre in podobno, sedaj se pa razburjate, ker je vaš VW bolj šel in manj porabil...??

točno to
kar se tiče obveze za obisk servisa: kolega ima A4 od firme iz Italije, v SLO nikoli na uradnem servisu. Kako hudirja naj njemu pošljejo pošto, naj se oglasi na pooblaščencu?
To bo še hec, ko bodo na pooblaščenih hoteli narediti SW update, login koda za ECU pa že zdavnaj zamenjana, hahahaha....
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.390
451
83
KSZ:
ne ravno spremljam te teme me pa nekaj zanima.
A ne bi bilo dovoljeno registrirati teh avtomobilov v EU/SLO ce ne bi imel "goljufan" SW. Ali bi samo padli v drugo okoljski razred: EUROn -> EURO(n-1)?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
EURO3 za avto, ki je narejen leta 2011 NE MORE OBSTAJAT.

Tehnično pa ne vidim omejitev, če gre tako daleč, da je vpoklic obvezen imajo pač na tehničnih lahko lepo vse informacije o VIN številkah spornih avtov in ali je bil vpoklic narejen ali ne. Čisto enostavno.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Hočeš reči da bi bilo bolje da bi preklicali homologacije za vse defektne avtomobile? Če lahko meni vzamejo tablice zaradi napačne oznake na gumah, jo gotovo lahko tudi zaradi take očitne kršitve.

Avto so defektni in ministrstvo tukaj samo ščiti uporabnike. Jasno je namreč kaj namerava VW: poslali so neka nedolžna obvestila in če se v predpisanem roku ne odzoveš, izgubiš pravico do pritožbe. Ko se bodo po novem letu (torej več kot dva meseca po obvestilih) pričeli prvi posegi in se bo ugotovilo da avti slabše grejo in več porabijo, bo lahko VW elegantno rekel: rok za pritožbo je mimo. Morda bodo dali kak popust na servise ali kakšno podobno bedarijo, izognili pa se bodo pravim stroškom, vračilom avtomobilov in podobno.

Jasno je namreč da avti po posegih ne bodo taki kot so bili. Lahko da bo največja moč in navor približno enaka in lahko da bo poraba blizu sedanje (v nekih določenih pogojih), a avto ima lahko čisto drug karakter.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.957
6.847
113
pri taščici
Skratka iz tega bodo samo mrd odškodnine od katerih bodo imeli koristi samo tretje, nevpletene osebe. Naj ocenijo kaksno skoda bo povzročena lastnikom in naj jim to povrnejo. Ce ne drugace pa z brezplačnimi dozivljenskimi servisi problematičnih motorjev. Odvisno od vrednosti škode.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Hočeš reči da bi bilo bolje da bi preklicali homologacije za vse defektne avtomobile? Če lahko meni vzamejo tablice zaradi napačne oznake na gumah, jo gotovo lahko tudi zaradi take očitne kršitve.

Avto so defektni in ministrstvo tukaj samo ščiti uporabnike. Jasno je namreč kaj namerava VW: poslali so neka nedolžna obvestila in če se v predpisanem roku ne odzoveš, izgubiš pravico do pritožbe. Ko se bodo po novem letu (torej več kot dva meseca po obvestilih) pričeli prvi posegi in se bo ugotovilo da avti slabše grejo in več porabijo, bo lahko VW elegantno rekel: rok za pritožbo je mimo. Morda bodo dali kak popust na servise ali kakšno podobno bedarijo, izognili pa se bodo pravim stroškom, vračilom avtomobilov in podobno.

Jasno je namreč da avti po posegih ne bodo taki kot so bili. Lahko da bo največja moč in navor približno enaka in lahko da bo poraba blizu sedanje (v nekih določenih pogojih), a avto ima lahko čisto drug karakter.

Ne samo da bi bilo bolje, v resnici je nujno.
Avto so namreč opravili predpisan test s predpisanim rezultatom, za razliko od ZDA pa EU nima dodatnih omejitev pri SW, recimo. tako da realno gledano: če bi ta hip hotel uveljavljat stvarno napako, bi jo bilo praktično nemogoče dokazat. In če bi jo bi sodišče še vedno (glede na sodno prakso in EU prakso) teklo, naj najprej proizvajalec popravi. Pa mimogrede, VW ima enak postopek po vsej evropi, zakonodaja, kot je vs SLO (stvarna za dp 2 leti stare avte, 2 meseca rok) pa je drugod po EU v taki obliki praktično neobstoječa.

Ugotovit, da avti slabše grejo in več žrejo (če bodo), bo skoraj nemogoče. V tem primeru zgodba na žalost ni na strani potrošnika.
 

dem

Fizikalc
4. avg 2011
1.939
14
38
Pa res mislite da bojo šli avti potem slabše in bojo več pili? Saj novejši Euro 6 motorji verjetno ne grejo slabše in tudi pijejo ne več. Kaj je potem dejanska razlika med Euro5 in 6 motorjem?
 
Citat:
Uporabnik dem pravi:
Pa res mislite da bojo šli avti potem slabše in bojo več pili? Saj novejši Euro 6 motorji verjetno ne grejo slabše in tudi pijejo ne več. Kaj je potem dejanska razlika med Euro5 in 6 motorjem?

količina CO2 (od tu downsizing motorjev, pa razni start stop sistemi), dušikovi oksidi (NOx) (SCR sistemi), pa mislim da tud količin atrdnih delcev (particulate matter) zna biti manjša pri EURO 6 napram EURO 5
 

medopu

Zelenc'
27. sep 2015
18
0
1
Update...novi motorji so Ok.

http://www.zurnal24.si/volkswa...9-clanek-258695

Je pa zaskrbujoč tale podatek, če se bo uresničil, jaz pa ravno pred nakupoom Seata..
"Bo Seat postal kolateralna žrtev?

"Analitiki ugibajo, kako se bo VW izvlekel iz blata. Kot piše Bloomberg, je zelo verjetna dodatna rekonstrukcija, kar utegne imeti posledice tudi pri številu znamk, saj je kar nekaj takšnih, ki že leta ne prinašajo dobička. Najbolj na udaru je Seat, mnogi špekulirajo, da bi bil VW v nekem trenutku lahko pripravljen ugasniti znamko, njen trg pa bi prevzeli Škodini modeli. "
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik dem pravi:
Pa res mislite da bojo šli avti potem slabše in bojo več pili? Saj novejši Euro 6 motorji verjetno ne grejo slabše in tudi pijejo ne več. Kaj je potem dejanska razlika med Euro5 in 6 motorjem?

Seveda je možno. Če bodo recimo morali povečat število regeneracij NOx pasti, je poraba višja, ker se jo regenerira z dodatnim vbrizgavanjem goriva.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Hočeš reči da bi bilo bolje da bi preklicali homologacije za vse defektne avtomobile? Če lahko meni vzamejo tablice zaradi napačne oznake na gumah, jo gotovo lahko tudi zaradi take očitne kršitve.

Avto so defektni in ministrstvo tukaj samo ščiti uporabnike. Jasno je namreč kaj namerava VW: poslali so neka nedolžna obvestila in če se v predpisanem roku ne odzoveš, izgubiš pravico do pritožbe. Ko se bodo po novem letu (torej več kot dva meseca po obvestilih) pričeli prvi posegi in se bo ugotovilo da avti slabše grejo in več porabijo, bo lahko VW elegantno rekel: rok za pritožbo je mimo. Morda bodo dali kak popust na servise ali kakšno podobno bedarijo, izognili pa se bodo pravim stroškom, vračilom avtomobilov in podobno.

Jasno je namreč da avti po posegih ne bodo taki kot so bili. Lahko da bo največja moč in navor približno enaka in lahko da bo poraba blizu sedanje (v nekih določenih pogojih), a avto ima lahko čisto drug karakter.

Ne samo da bi bilo bolje, v resnici je nujno.
Avto so namreč opravili predpisan test s predpisanim rezultatom, za razliko od ZDA pa EU nima dodatnih omejitev pri SW, recimo. tako da realno gledano: če bi ta hip hotel uveljavljat stvarno napako, bi jo bilo praktično nemogoče dokazat. In če bi jo bi sodišče še vedno (glede na sodno prakso in EU prakso) teklo, naj najprej proizvajalec popravi. Pa mimogrede, VW ima enak postopek po vsej evropi, zakonodaja, kot je vs SLO (stvarna za dp 2 leti stare avte, 2 meseca rok) pa je drugod po EU v taki obliki praktično neobstoječa.

Ugotovit, da avti slabše grejo in več žrejo (če bodo), bo skoraj nemogoče. V tem primeru zgodba na žalost ni na strani potrošnika.

mas prav to niti ni stvarna napaka ampak goljufija...se lepse
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
Pejva še 1x: v EU je predpisan test za porabo/emisije. Za razliko od ZDA EU ne predpisuje, kakšna elektronika je lahko v avtu. VWjevi svinjaki so test opravili. In to po standardih, ki jih je EU prepdisal, in v vsej komunikaciji (reklame, PR materiali) so uporabljali le tisto, kar EU dovoljuje uproabit (poglej oglase, kaj noter mora pisat).
Kje je zdaj tu stvarna napaka ali goljufija? To, da vsi vemo, za kaj gre, pravno ne pomaga. Če bi se VW šel tožit, bi na sodišču verjetno zmagal (tudi če bi jim recimo vzeli homologacije za te kodele, pa bi se šel okoli tega tožit in to izpodbijat)- ampak poslovno seveda pogorel, PR polom in posledice bi bil popoln.
V EU je problem, da so predpisi totalno v k... Zato imamo po NEDC smešno nizke porabe, pa obvezno jih je treba zapisat v oglase in materiale. In novi cikel na žalost ne bo dosti boljši. in tudi tega, kar imajo ameri že dolgo, trej da elektronika ne sme imeti "programa za test" (defeat devices) spet ne piše noter.
Pizdite na EU, ne na VW ... VW je zamo hodil po robu do maksimuma (v EU, v ZDA so seveda goljufali).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Citat:
Uporabnik dem pravi:
Pa res mislite da bojo šli avti potem slabše in bojo več pili? Saj novejši Euro 6 motorji verjetno ne grejo slabše in tudi pijejo ne več. Kaj je potem dejanska razlika med Euro5 in 6 motorjem?

Najbrž v kakih mehanskih zadevah motorja.....EU6 dosežejo z drugimi šobami.....drugačno obliko komore....bata....naprimer...

Glej tako da obstoječi kao EU5 motor lahko spravijo na EU5 samo tako da ga degradirajo...brez da ga fizično odpirajo in spreminjajo not mehanske dele....
 

SeriousSam

Pripravnik
2. jun 2009
839
3
18
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik dem pravi:
Pa res mislite da bojo šli avti potem slabše in bojo več pili? Saj novejši Euro 6 motorji verjetno ne grejo slabše in tudi pijejo ne več. Kaj je potem dejanska razlika med Euro5 in 6 motorjem?

Seveda je možno. Če bodo recimo morali povečat število regeneracij NOx pasti, je poraba višja, ker se jo regenerira z dodatnim vbrizgavanjem goriva.
Regenerira se DPF - nima zveze z NOx

Za zmanjšanje NOx mora biti ustrezno dimenzioniran katalizator, glede na izvedbo se.dodaja AdBlue
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.390
451
83
@SJTV1:
Torej je vpoklic VW avtomobilov v EU brez smisla, ker so pač (šlampast) test naredili in to je to?

In torej edini hakelc v USA je, da v test specifikaciji direktno napisano, da mora biti isti SW za test kot je med vožnjo in tega v EU ni.

Zakaj pa so potem napovedali, da vpoklic bo (sicer najprej prostovoljno, potem pa po pritisku D, da bo ta obvezen) ?
 
Nazadnje urejeno:

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Če mi avto dobro dela, elektronika bp, zakaj bi dal potem mehanikom, da mi brskajo po računalniku, ki ne bo nikoli več enako bp. Potem bodo sigurno večni problemi. Kako že pravijo , " ne diraj lava, dok spava".