VW goljufal pri emisijah NOx v US

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Ja kaj pa naj bi? A ti bi nesposobneže še kar naprej plačeval?
grims-1.gif


Winterkorn je (bil) en tipičen "Nazi direktor" in enostavno ni mogel ali ni hotel sprejeti, da določene stvari ni moč pod postavljenimi pogoji speljati. Cilje in pogoje je pa on postavljal - "delavci" (v navednicah zato, ker tudi "kravatarji" in nato pod njimi inženirji niso nič drugo kot delavci, ampak pač ne za trakom) pa so imeli samo dve možnosti - speljati ali se speljati. In to v času krize. Ni prav kar so naredili - ampak jih nekako razumem.
Na koncu je še vedno vodstvo odgovorno in naj odgovarja.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda, ker se mu niso upali povedat. Ne inženirji ne njihovi šefi. Ker Winterkorn je imel super navado, da je takšne, ki so priznali, da ne znajo, zabrisal iz službe.

In pred njim Ferdinand Piëch:

http://www.roadandtrack.com/car-culture/a27197/bob-lutz-vw-diesel-fiasco/

Citat:
I sat next to him at an industry dinner in the Nineties, just after the fourth-generation Golf had debuted at the Frankfurt show. I told him, "I'd like to congratulate you on the new Golf. First of all, it's a nice-looking car, but God, those body fits!"

"Ah, you like those?"

"Yeah. I wish we could get close to that at Chrysler."

"I'll give you the recipe. I called all the body engineers, stamping people, manufacturing, and executives into my conference room. And I said, 'I am tired of all these lousy body fits. You have six weeks to achieve world-class body fits. I have all your names. If we do not have good body fits in six weeks, I will replace all of you. Thank you for your time today.' "
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Kmalu bo dva meseca od uradnega izbruha afere (vsaj eno leto je to VW že moral vedeti), rezultat:

Po drugi strani pa prodaja v USA... pa naj še kdo reče da niso butasti.
grin1.gif


October sales total 30,387 units, a 0.24 percent increase over October 2014

Tiguan delivered 4,815 units, a 167.1 percent increase, marking the best month for the vehicle on record

The all-new Golf family of vehicles delivered 5,716 units, a 40.2 percent increase over the previous October

Golf GTI delivered 2,520 units for the month, a 46.2 percent increase over October 2014
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.651
9.862
113
40
MB
saj dejansko, kolk prodajalci pravijo, ne opažajo nekega upada prodaje, kolk je za verjet ne vem, je pa res da lastniki vagov so dokaj mirni, kot vedno se tisti ki nekaj druga vozijo najbolj razburjajo
smile-1.gif
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.886
5.979
113
http://www.motorevija.si/si/356/2594/Kdo_koga_sciti.aspx
Citat:

Zelo podobno se sedaj dogaja v razvpitem primeru Volkswagnovega manipuliranja z izpusti. Primer se zdi popolnoma jasen: Volkswagen je preslepil uradne organe z delovanjem motorja na uradnih meritvah in je to svoje početje tudi uradno priznal – najprej ameriškim oblastem, ko so mu zagrozile, da ne bodo več homologirale novih avtomobilov in s tem onemogočile njihovo prodajo, šele pozneje tudi evropskim. Volkswagen je torej priznal, da je poneveril potrdilo o skladnosti njihovih avtomobilov s predpisi, a tisti, ki jih je opetnajstil, se zaradi tega ne razburjajo prav preveč. Zaenkrat so mu zabičali le, da mora svojo napako popraviti. To je približno tako, kot bi nekdo dobil službo s ponarejeno diplomo, ko ga odkrijejo, pa bi mu naložili, naj pač kar se da hitro diplomira tako, kot je treba.

Kako nepomemben je pravzaprav potrošnik, nazorno dokazuje tudi dejstvo, da morate vsako malce pomembnejšo tehnično spremembo na avtu (na primer že vgradnjo vlečne kljuke) prijaviti in vpisati v izjavo o skladnosti vozila, saj sicer kršite predpise in avto ne more opraviti tehničnega pregleda in seveda tudi ne sme na cesto, ker bi to bistveno vplivalo na varnost prometa. Ko pa velika, vplivna in bogata družba prizna, da je goljufala, pa slovenske oblasti, ki so znane pa svojem doslednem spoštovanju predpisov, ko gre za majhne in nevplivne posameznike, to mirno požrejo z izgovorom, da ne morejo dokazati kršitve. Je pa res, da takšen vzorec ravnanja ni nekaj novega, temveč je dobro znan že iz drugih zgodb.

Kar velja za Jupitra, ne velja za vola.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.499
5.045
113
Že od nekdaj se ve, da je tudi negativna reklama, lahko zelo dobra reklama. To se sploh pokaže v politiki. Pa tudi drugje.
Večino strank verjetno zanima, če ne bodo grdi regulatorji prisilili VW, da bo naredil motorje, ki bodo po godu njim, ne pa kupcem.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:

evo živi dokaz, da so ljudje bedaki. Taki tudi imajo volilno pravico in meni krojijo življenje. Demokracija na račun butlov.

+1
zmaga.gif

- 1

Bedak je človek ki ne zna razmišljat racionalno. Kaj je neracionalnega v nakupu VAGovega vozila?

Razne ekofašistične, čustvene ipd. zadeve ne štejem pod "racionalni" argument.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Hecno, da se oglašata dva, ki nista sposobna niti prebrat članka do konca.
Da vama pomagam.

Citat:
Omeniti gre tudi dobavne roke, ki v povprečju trajajo tudi tri mesece. Del volkswagnov, škod, seatov in audijev, ki so jih Slovenci prvič registrirali oktobra, so na primer stranke naročile že konec poletja.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
- 1

Bedak je človek ki ne zna razmišljat racionalno. Kaj je neracionalnega v nakupu VAGovega vozila?

Razne ekofašistične, čustvene ipd. zadeve ne štejem pod "racionalni" argument.

Ne podpiram goljufanja.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
- 1

Bedak je človek ki ne zna razmišljat racionalno. Kaj je neracionalnega v nakupu VAGovega vozila?

Razne ekofašistične, čustvene ipd. zadeve ne štejem pod "racionalni" argument.

Ne podpiram goljufanja.

Torej gre za neracionalno, čustveno odločitev. Recimo vsi vemo da je TEŠ6 "zgoljufan" ampak nihče (velika večina) ne bo plačeval 30% dražjo elektriko da bi se odpovedal "goljufivim" virom!
grin1.gif


Hočem rečt da večji del populacije bo stvari gledal skozi čisto ekonomsko-racionalne oči in v teh pogledih je VAG toliko "dober" kot je bil pred afero.