Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
- 1
Bedak je človek ki ne zna razmišljat racionalno. Kaj je neracionalnega v nakupu VAGovega vozila?
Razne ekofašistične, čustvene ipd. zadeve ne štejem pod "racionalni" argument.
Ne podpiram goljufanja.
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
- 1
Bedak je človek ki ne zna razmišljat racionalno. Kaj je neracionalnega v nakupu VAGovega vozila?
Razne ekofašistične, čustvene ipd. zadeve ne štejem pod "racionalni" argument.
Ne podpiram goljufanja.
Kako veš da ne goljufajo tudi druga podjetja?
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
- 1
Bedak je človek ki ne zna razmišljat racionalno. Kaj je neracionalnega v nakupu VAGovega vozila?
Razne ekofašistične, čustvene ipd. zadeve ne štejem pod "racionalni" argument.
Ne podpiram goljufanja.
Kako veš da ne goljufajo tudi druga podjetja?
Citat:
Uporabnik Mr_Orange pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
- 1
Bedak je človek ki ne zna razmišljat racionalno. Kaj je neracionalnega v nakupu VAGovega vozila?
Razne ekofašistične, čustvene ipd. zadeve ne štejem pod "racionalni" argument.
Ne podpiram goljufanja.
Kako veš da ne goljufajo tudi druga podjetja?
Si mislim, da če bi lahko komu drugemu to naprtili, bi v treh mesecih že prišlo kaj na plano... če ne drugače bi sumljiva znamka zahodnega porekla s prstom pokazala na koga...
Citat:
In September, the exhaust gas scandal at Volkswagen took a beginning. Brussels, however, was already informed 2011th Rolling the affair is not the Americans brought but - but whistleblower from the EU administration.
The EU Commission was aware since 2011 that carmakers in the EU cheat on the motor control in exhaust measurements by means of illegal manipulation. This is evident from documents submitted to the Wirtschaftswoche. An automotive supplier has the former Industry Commissioner Antonio Tajani pointed out the scam, as the Wirtschaftswoche from Commission learned circles.
On request, the now competent for industrial policy Commissioner Elzbieta Bieñkowska said nothing to the specific facts.
There were after information WirtschaftsWoche EU staff who were frustrated by the inaction of the European Commission after 2011 so that they informed the American environmental organization ICCT over their suspected fraud. ICCT investigated the case and forwarded the results to the comprehensive EPA and CARB further, whereby the VW scandal finally became public. "There were officials from the EU administration, for possible fraud in nitrogen oxide emissions pointed the American environmental organization ICCT" said CARB chief Mary Nichols in an interview with WirtschaftsWoche.
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Vse to so lansirali američani, ki pa vemo kaka jajca od avtov imajo (ja, obstajajo tudi izjeme in kak dober avto). In ameriška avto industrija je na podnu. VW pa raste iz leta v leto in jim je bilo treba malo prestriči peruti. In ne, ne zagovarjam VW, ampak ne verjamem, da so edini, ki so "lagali" na testu...
Američani se itak trudijo destabilizirat € ter EU in kje lepše nadaljevati kot pa pri najmočnejši stvari evropskega gospodarstva?
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Zdej sem prebral da naj bi NEM dali na test 23 različnih avtomobilskih podjetij in 50 modelov avtomobilov
Evo linkklik
Pa da vidimo...
Drugače pa se je že nekaj govorilo o Oplu kako presega...pa menda tudi o BMW-ju oz. Mercedesu...
PSA se je že odločil, da bo dal realne številke na oglase (zakaj že, kar naenkrat sedaj pa realne številke ven?)
Ostali verjetno še sledijo...
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Vse to so lansirali američani, ki pa vemo kaka jajca od avtov imajo (ja, obstajajo tudi izjeme in kak dober avto). In ameriška avto industrija je na podnu. VW pa raste iz leta v leto in jim je bilo treba malo prestriči peruti. In ne, ne zagovarjam VW, ampak ne verjamem, da so edini, ki so "lagali" na testu...
Američani se itak trudijo destabilizirat € ter EU in kje lepše nadaljevati kot pa pri najmočnejši stvari evropskega gospodarstva?
Ma daj ne sanjaj
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Zdej sem prebral da naj bi NEM dali na test 23 različnih avtomobilskih podjetij in 50 modelov avtomobilov
Evo linkklik
Pa da vidimo...
Drugače pa se je že nekaj govorilo o Oplu kako presega...pa menda tudi o BMW-ju oz. Mercedesu...
PSA se je že odločil, da bo dal realne številke na oglase (zakaj že, kar naenkrat sedaj pa realne številke ven?)
Ostali verjetno še sledijo...
Če je še kdo goljufal in nategoval, kot je to počel VW ga bodo zagotovo slej kot prej odkrili in sledila bo kazen in prav je tako. Ne vem zakaj se tako sekiraš in na vsak način želiš, da bi še pri drugih odkrili goljufe? A potem boš mislil, da VWjevo goljufanje ni več tako hudo in bo opravičen goljufanja, če to delajo tudi drugi? Še manj pa razumem zakaj obtožuješ nekoga, ki je odkril goljufanje in ne goljufa? Čisto po Slovensko
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
In boš takrat napadal tista podjetja in jih kritiziral tako kot sedaj VW? Močno dvomim.
Se ne sekiram, ampak sedaj označujete kot da je VW nekaj najslabšega na svetu, potem pa ko in če bodo tudi pri drugih odkrili to bo pa vse ok in ne bo noben niti mrdnil (BTW: pri Oplu so že odkrili probleme na to temo, ampak ne vem če je kaj uradnega zunaj).
Nauči se brati!!Napisal sem, da jih ne zagovarjam, ampak to je tako kot pri Lancu Armstrongu.
On je hudobnež in zlobnež da večjega ni, vsi ostali ki so jemali doping so pa angelčki in jih noben ne napada ali govori karkoli slabo o njih. Isto bo tukaj (ko in če jim dokažejo).
Pa zakaj niso že prej dali tega ven? Saj kolikor vem so problemi tudi pri starejših motorjih, stari par let in ne samo pri tistih, ki so prišli včeraj ven....
Zakaj so čakali toliko časa? V čem je bil problem?
Pa ne zdej lepit tistega kar je prilepi uporabnik @Ytbnd, ker tisto velja za EU in ne ZDA, ki so to vse skupaj lansirale...
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Vse to so lansirali američani,
Citat:
Ameriške oblasti so namig o tem, da nemški proizvajalec avtomobilov goljufa na okoljskih testih, dobile od predstavnikov EU.
Tako je za nemški tednik Wirtschafts Woche povedala Mary Nichols, vodja okoljske agencije CARB iz Kalifornije. "Predstavniki Evropske unije so obvestili ameriški neprofitni mednarodni svet za okolju prijazen transport (ICCT) o možnem goljufanju pri izpustih dušikovih oksidov," je povedala Nicholsova.
Sta evropska komisarja lagala?
Wirtschafts Woche je poročal, da je Volkswagnov dobavitelj Evropsko komisijo o goljufanju obvestil že leta 2011, vendar komisija ni ukrepala. Bruseljski predstavniki, ki jih je dejstvo, da nemški proizvajalec goljufa, močno jezilo, so informacije zato predali ICCT, ki je obvestil ameriške oblasti.
"Če bo ta informacija potrjena, to pomeni, da sta nekdanji komisar in zdajšnja komisarka za industrijo Antonio Tajani in Elzbieta Bienkowska skrivala dejstva in lagala pred Evropskim parlamentom," sta dejala dva poslanca Zelenih v Evropskem parlamentu Yannick Jadot in Karima Delli.
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Kmalu bo dva meseca od uradnega izbruha afere (vsaj eno leto je to VW že moral vedeti), rezultat:
Po drugi strani pa prodaja v USA... pa naj še kdo reče da niso butasti.
October sales total 30,387 units, a 0.24 percent increase over October 2014
Tiguan delivered 4,815 units, a 167.1 percent increase, marking the best month for the vehicle on record
The all-new Golf family of vehicles delivered 5,716 units, a 40.2 percent increase over the previous October
Golf GTI delivered 2,520 units for the month, a 46.2 percent increase over October 2014
Citat:
Volkswagen's recent scandal illustrates that regulating auto emissions is a tricky job, and the differing rules in various countries only make that challenge more difficult. GM's global powertrain boss Dan Nicholson wants to knock down those barriers when he becomes president of the International Federation of Automotive Engineering Societies (Fisita) next year, and one of his major goals will be to unify emissions standards between the US and Europe.
The change could help reduce air pollution and lower development costs. "With different sets of rules, we have to put our engineering resources into nuanced regulatory differences rather than working on the root problem," he said to Automotive News Europe.
Sedaj, ko si ravno omenil ... EU uporablja dizelske izpuste kot alternativo chemitrailsom. Ker je vektor razširjanja dosti bližje kot pri airlinerjih, se porabi manj agenta, in je zato bolj primerno za ekološko osveščeno EU.Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Dej še migrante pa chemtrails v to VW godljo vmešaj