VW goljufal pri emisijah NOx v US

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
http://www.bbc.com/news/business-34857404

"So, we then tried to trick the computer into thinking it was out of the lab, by simply accelerating hard a few times, taking it above motorway speeds. Straight afterwards, we ran the Euro 5 test again, but with one simple difference. We started with a hot engine this time.

The same car failed, spectacularly. Emitting 435 mg/km of NOx (remember the EU limit is 180 mg/km).

So, drive the same drive, but fool the car into thinking it's on a real road, and it chucks out two-and-a-half times the amount of pollution as before."

Evo pa imamo uradno izmerjeno brez goljufanja: 435 mg/km NOx
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Končno en podatek ki je nekaj vreden. Emisije torej presegajo za 2,5x in ne za 20x.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Ni uradno izmerjeno, ker se niso držali uradnega protokola. Da je pa izven protokola svinjarija, je pa itak že jasno. Saj je VW to že prej povedal. In še marsikdo pred BBC izmeril (tudi nemški KBA).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Ja res je niso se držali protokola začeli so z ogretim motorjem (minimalna sprememba protokola), kar bi moglo emisije samo še znižat, tako da je tale številka verjetno prej konzervativna kot ne.

20x preseganje je bilo glede na CARB mejne vrednosti (60 mg/km) in testiranjem v realnem prometu, kar ni noben dokaz da je kdo kaj goljufal, samo malo neverjetne so bile te cifre tako, da so zvrtali do konca za kaj gre. EU test in EU motor pa spet nima nobene veze kaj je v US.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=14919

Več jutri (baje)...

"hbbbb bbb b, I'M on fire"....
hysterical-1.gif
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Ma neeeeee, tega pa nisem pričakoval, da bo Renault vse skupaj zanikal!! Sem pričakoval, da bodo potrdili to in se posuli s pepelom...

hysterical-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Očitno smo priča boju Francije in Nemčije, samo da tem borcem še niso sporočili da so sporni čisto vsi dizli na trgu, problem je samo kako to komu dokazat.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Kot kaže ima TÜV Nord tesne odnose z VW:

http://www.nytimes.com/2015/10...tests.html?_r=1

“Testing companies assist with the distortion of laboratory test results to produce artificially low results,”

"TÜV Nord has also worked for Volkswagen in the United States; its engineers spent a week auditing environmental compliance at the carmaker’s plant in Chattanooga, Tenn., before production started in 2011. "

Problem je da je tako firmi, ki izdaja certifikat kot avtomobilski firmi v interesu samo eno: Opraviti predpisan test in je posel zaključen.
 
Nazadnje urejeno:

böc

Majstr
1. avg 2007
2.385
443
83
Sem včeraj poslušal to novico na D TV in so povedali, da so naredili tudi teste glede zmogljivosti in porabe in da se ne spremenijo po posegu. Seveda je te teste naredili VW, verjetno tako, da zazna kdaj se testira te stvari in prilagodi test ;-).
V glavnem, da je KBA zadovoljen. ;-).
V bistvu bi lahko to enostavno rešili tako, da bi imeli več režimov vožnje, in bi samo pri ECO-NOx načinu to stvar popravili, pri ostalih pa .... Ker nekateri/večina že ima te načine bi bilo to enostavna rešitev.
Potem pa voznik izbere kaj mu bolj paše. NOx ali pa zmogljivost ....
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Dali so eno plastično mrežo v dovod zraka in to vpliva na emisije NOx?!
grin1.gif


Opcija 1 je da je mreža sofisticiran kos opreme narejen v piko tako da se dejansko zgodi tisto kar opisujejo (merilec pretoka zraka dobiva bolj točne meritve in posledično ima motor bolj popolno zgorevanje). Opcija 2 je pa da je tista mreža enaka stvar kot omejevalci pretoka zraka pri skuterjih (da ne gredo več kot 50km/h), torej uspešno zmanjša pretok zraka kar pomeni manjše vbrizgavanje goriva oz. sumarno manjšo moč motorja.

SW popravek verjetno tudi naredi točno to, zmanjša moč motorja!
hysterical-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Verjemite da bodo ta SW popravek nekateri secirali v prafaktorje, ampak mislim da bo razlike ravno nekje za kakšen %, tako da bo potem VW imel argument, da je vse v tolerancah meritve.

Če pa uporabniku daš gumb NOx (nižje emisije in višja poraba) in PWR (zmogljivosti in nižja poraba), ti pa ni treba dvakrat ugibat kaj bo povprečni Jnaez izbral.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Audi po prvič po letu 2006 v LeMansu nastopil samo z dvema prototipoma, prav tako Porsche. Le zakaj šparajo?

Novi R-18:
CU7GIXwXAAEyYad.jpg
 
Nazadnje urejeno: