VW e-Golf

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.850
113
A je pri etronu problem z baterijo, kolikor spremljam kaksnih hudih degradacij pri avtih, ki imajo ogrevano/hlajeno baterijo ni? Velikokrat sem ze napisal, pa bom se enkrat: po svoje mi je prav vsec da je ena Tesla dala vetra uveljavljenim proizvajalcem, pri pogonskem sklopu, bateriji in pa avtonomni voznji jih je kr lepo poownala. Da ne govorim, da mi je vsec, kako so v infotainment vdelali igre, easter egge ipd.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.027
268
83
A je pri etronu problem z baterijo, kolikor spremljam kaksnih hudih degradacij pri avtih, ki imajo ogrevano/hlajeno baterijo ni? Velikokrat sem ze napisal, pa bom se enkrat: po svoje mi je prav vsec da je ena Tesla dala vetra uveljavljenim proizvajalcem, pri pogonskem sklopu, bateriji in pa avtonomni voznji jih je kr lepo poownala. Da ne govorim, da mi je vsec, kako so v infotainment vdelali igre, easter egge ipd.
Degradacija bo, ker to je posledica ciklanja (filanja bateriaj). Padeco dometa bo pa tudi pozimi, če boš moral z grelci gret kabino, hkrati bo pa še izkoristek baterije zaradi nizkih temparatur slabši.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.850
113
Ok, ampak ce pogledas bev avte, je zelo malo degradacije nasplosno, razen kaksni stari leafi ki nimajo hlajenja baterij. Drugace se baterije presenetljivo dobro drzijo.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.027
268
83
Ok, ampak ce pogledas bev avte, je zelo malo degradacije nasplosno, razen kaksni stari leafi ki nimajo hlajenja baterij. Drugace se baterije presenetljivo dobro drzijo.
Ja, to lahko trdimo za stare modele (recimo tesle s, k so že nekaj časa na sceni). Za frišne modele, kjer nevemo, kako so šparal na kemiji (da gre cena dol) baterij in kako so implementiral celo zadevo (od hlajenja, do polnjenja, do upravljanja z porabo) je pa težko kakšne zakjučke vlect, koliko kilometrov bo zdrzal, predn bo degradacija ze bistvena.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
In ti napoveduješ 20% degradacijo pri avtu, ki ima največji top/bottom buffer v celotni EV avto industriji... če že, bo imel e-Tron najmanjšo degradacijo med vsemi primerljivimi EV-ji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
Ni edina... je pa ena večjih. Če bo lastnik avto pretežno polnil na počasnih polnilnicah, ali doma, bo degradacija zanemarljiva. Na hitrih pa buffer precej pomaga. Pa glede na velikost, bi ga lahko Audi teoretično tudi zmanjšal in na ta način v prihodnosti obdržal konstantno uporabno kapaciteto.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Jaz sem mnenja, da lahko pri vsaki znamki, ne glede na ceno, pride do raznoraznih problemov. Ti si pa napisal, da je Tesla v primerjavi z e-Tronom verjetno res zgrajena vrhunsko... mogoče obstaja ena Tesla, ki je zgrajena bolje od enega e-Trona. Ampak je to prej izjema kot pravilo.
Napisal sem: V primerjavi s tem e-tronom verjetno je res zgrajena vrhunsko. V primerjavi s tem v videu! A je možno, da ne razumeš, kaj prebereš?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.714
1.063
113
Potem sva ista. Zdelo se mi je drugace. Se ti opravicujem ampak tu je toliko bluzatorjev, da tud men vcasih vrze kapo dol.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.784
6.768
113
pri taščici
Torej vag namenoma ponavlja večkratne napake iz preteklosti? Zamakanje v votle dele avta?(porsche cayene...)
A bodo A stebricki tudi po "5" letih starosti imeli luknje kot švicarski sir? Razumem da je Yugo imel gnile blatnike in prage po 10 letih,, ampak da ima v današnjih časih po 5 letih avto gnile strešne stebričke je pa....
Al so taki salabajzerji da ne znajo tega odpraviti
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko