Poglej se rabljenega ioniqa.no sej vseskup ma smisel.. ID3 recimo mislm da delajo z najmanj 55kWh baterijo.. hyundai Kona ima 64 kWh.. ampak je pa drug €€..
A res? A pri ICE, te pa ne prime? To dobite vozniki EV nek licence to sprint? Ali se vam kaj v glavi zgodi?Je pa jasno, da ko imaš enkrat električarja, te tudi prime, da ga občasno pohodiš od nule.
Klasika. Ja, pri DSGju se res moraš pomatrat.Ne pišem po občutku. Pišem dejstva, da z nule snamem marsikaterega čapca v v fosilcih z orenk konjaturo.
Dejstvo je v krivuljah navora in moči fosilca napram električarja. S tem, da novodobni električarji niti glede max moči niso neke slabokrvne zadeve. Večina srednjega cenovnega razreda jih je že nad 200 konjev.
Pri fosilcih se moraš konkretno pomatrati z menjalnikom , da nonstop loviš Pmax, sploh pri nižjih hitrostih.
Podobno kot Prius v križišču sname marsikater avto s precej več konji, se pa zabava zanj zaključi nad 50 km/h, ko ga konji drugih "dohitijo". Elektro ima pač konkretno moč na voljo že pri 0.
Kdor prakticira na EV je običajno tudi na ICE. Morda kakšen več, ampak bolj malo. Sicer se pa večina EVjev vlači po cesti, ne pa da bodo zahodili. K gre pa 0,05 kwH v nič.Pri električnem je speljevanje na full lahkotno brez hrupa, zato je to nek psihološki efekt. Pri klasiki se to zdi agresivno in se to ravno zaradi tega ne prakticira.