VW e-Golf

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.027
844
113
no sej vseskup ma smisel.. ID3 recimo mislm da delajo z najmanj 55kWh baterijo.. hyundai Kona ima 64 kWh.. ampak je pa drug €€..
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.783
6.768
113
pri taščici
Kono imas tudi z 39kwh in 100kw motorjem. Tudi nirota dobis s to kombinacijo. V tujini. Pri nas ga prakticno ne prodajajo.
64kwh ima 150kw motor.
Ze 100kw motor v golfu lepo pocvili ko ga zahodis od semaforja. Na suhem.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
To lahko narediš na vsakem avtu. Tudi 1.0 bencincu. Pač sklopko dumpneš.
Pri elektro vozilih pa enostavno takojšen navor in eko pnevmatike z zanič oprijemom naredijo svoje. Sicer pa tako ali tako traction control naredi svoje.
Tako da to tvoje cviljenje je samo znak neuravnovešenega voznika, ne pa to, da avto fuLL potegne.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.783
6.768
113
pri taščici
Sad
Verjamem da je lepo ineti 200+ konjev na fwd pri 100+kmh.
Pod nizjimi hitrostmi pa samo melje (elektronika vmesava) sploh ce je podlaga mokra in spolzka pa kot si rekel eco gume.
Golf od avanta je bil obut v zimske gume (bokj oot ne premium znamke, tocno ne em vec katere) ker je bilo konec oktobra ko sem ga vozil.

Vecina voznikov ice in ev vozil pa itak vozi tako kot bi imeli dacio spring. Pa se s tisto bi bil hitrejsi ce bi redno preverjal kje je poden pod gasom.
Kaj ima avto enkrat 100+ konjev redko refko kdaj vse konje pelje navslrehod vecina voznikov.
Vceraj sem moral spet kot tretji v koloni
s dobrimi 100 konji v skoraj 2 tonah prehitevati traktor s prikolico po klancu navzdol. Imejitev sicer 90 kmh. Prva dva se nista upala najbrz zato ker je bila polna crta ali pa ne vesta koliko avto zmore. Kljub remu da si videl vsaj 200m naprej pregledno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.783
6.768
113
pri taščici
Tale razdalja ni cela ki je pregledna. Je spodaj se en kucel katerega vidis nasprotni promet.
Pa je problem prehitet traktor s prikolicio.
 

Priponke

  • Screenshot_2022-01-08-10-07-33-424_com.google.android.apps.maps.jpg
    Screenshot_2022-01-08-10-07-33-424_com.google.android.apps.maps.jpg
    975,8 KB · Ogledi: 135

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Večino kar pišeš je res. Ampak kar sem ti hotel povedati je to, da dejstvo, da lahko pri eGolfu gume zacvilijo NE pomeni, da je pa to tako močan in ima fuLL dobre pospeške. Cviljenje gum lahko dosežeš tudi pri Suzuki Marutiju. In če ti gume stalno cvilijo pri eGolfu, ni problem v eGolfu (ali kateremkoli drugem vozilu) temveč v vozniku.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Dejstvo pa je, da boljše gume manj cvilijo in se manj obračajo v prazno.
Je pa jasno, da ko imaš enkrat električarja, te tudi prime, da ga občasno pohodiš od nule.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Je pa jasno, da ko imaš enkrat električarja, te tudi prime, da ga občasno pohodiš od nule.
A res? A pri ICE, te pa ne prime? To dobite vozniki EV nek licence to sprint? Ali se vam kaj v glavi zgodi?
Ker tukaj se pogovarjamo o eGolf-u, ki ima 0-100km/h 9.6 sekund :valjamse: :valjamse: :valjamse: :aplauz:. Recimo smrdljivc 2.0TDI 150KM ima 8.6s. Kaj recimo šele GTI Performance, ki ima 6.3s. To v bistvu gume sežge in pustiš cele gume v asfaltu po 50ih metrih potem.
Ampak ja, eGolf fuLL potegne, ker gume cvilijo :valjamse: . V glavi.
PS: Mi je kristalno jasen občutek štarta z EVjem, tako da mi ni treba razlagat. Samo nekateri ne razumejo razlike med apčutkom in dejstvi. No, saj dejstva v današnjem svetu itak nič več ne štejejo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ne pišem po občutku. Pišem dejstva, da z nule snamem marsikaterega čapca v v fosilcih z orenk konjaturo.
Dejstvo je v krivuljah navora in moči fosilca napram električarja. S tem, da novodobni električarji niti glede max moči niso neke slabokrvne zadeve. Večina srednjega cenovnega razreda jih je že nad 200 konjev.

Pri fosilcih se moraš konkretno pomatrati z menjalnikom , da nonstop loviš Pmax, sploh pri nižjih hitrostih.
Podobno kot Prius v križišču sname marsikater avto s precej več konji, se pa zabava zanj zaključi nad 50 km/h, ko ga konji drugih "dohitijo". Elektro ima pač konkretno moč na voljo že pri 0.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in semnov

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Ne pišem po občutku. Pišem dejstva, da z nule snamem marsikaterega čapca v v fosilcih z orenk konjaturo.
Dejstvo je v krivuljah navora in moči fosilca napram električarja. S tem, da novodobni električarji niti glede max moči niso neke slabokrvne zadeve. Večina srednjega cenovnega razreda jih je že nad 200 konjev.

Pri fosilcih se moraš konkretno pomatrati z menjalnikom , da nonstop loviš Pmax, sploh pri nižjih hitrostih.
Podobno kot Prius v križišču sname marsikater avto s precej več konji, se pa zabava zanj zaključi nad 50 km/h, ko ga konji drugih "dohitijo". Elektro ima pač konkretno moč na voljo že pri 0.
Klasika. Ja, pri DSGju se res moraš pomatrat.
Zdej pa tole preberi: itak voznik Priusa pokadi vse naokrog s križišča, KER VSI OSTALI NORMALNO SPELJEJO, on pa “tekmuje”:valjamse:. In seveda ti tudi snameš vse naokrog, ker ti “tekmuješ”, ostalim pa dol visi.

Pa za vnaprej dejmo postavit kot merilo še fuLL pospeške od 0-10km/h.

Nekateri vozniki EVjev ste dejansko novi “Hondaši”.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Nismo.
Samo kar se tiče performans, ICE počasi nima več za scat. Je tehnološko deplasiran.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
To se pa strinjam.
Ampak ne eGolf in podobne zadeve, o čemer je bila beseda tukaj.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Pri električnem je speljevanje na full lahkotno brez hrupa, zato je to nek psihološki efekt. Pri klasiki se to zdi agresivno in se to ravno zaradi tega ne prakticira.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.783
6.768
113
pri taščici
Deklasirana je vecina voznikov. Ice na nabadnih cestah, EV na AC).
Me zanima koliko vozil (traktorjev....) , voznik kandidat v avtosoli prehiti v povprecju.
Ze kolesarja je naibrz projekt prehitet. Sploh zato ker ga mora na dovolj veliki bocni in varnostni razdalji.
Ce bi bil jaz inštruktor ali komisija, in da mi kandidat mecka pri prehitevanju kolesarja/traktorja.... Se vidimo naslednjic.
Ma da zahodi gas v poden v ustrezni prestavi.
Saj avtomobili v avtosolah obicajno nimajo 200+ konjev
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Jaz zelo redko zahodim gas pri prehitevanju kolesarjev ali traktorjev. Zakaj? Zato ker vnaprej predvidim in ustrezno malenkost upočasnim/pohitrim vožnjo in potem le grem mimo.
Bom poklical v avtošolo, kdaj grem spet na izpit.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Pri električnem je speljevanje na full lahkotno brez hrupa, zato je to nek psihološki efekt. Pri klasiki se to zdi agresivno in se to ravno zaradi tega ne prakticira.
Kdor prakticira na EV je običajno tudi na ICE. Morda kakšen več, ampak bolj malo. Sicer se pa večina EVjev vlači po cesti, ne pa da bodo zahodili. K gre pa 0,05 kwH v nič.
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Večina spodobnih močnih BEV je itak AWD, tako da tudi pri 2, 3 ali 4 s do 100 nič ne škriplje. FWD in instant navor in hkrati > 150 kW pa raje ne, hvala. :)