VW e-Golf

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.027
268
83
Torej vag namenoma ponavlja večkratne napake iz preteklosti? Zamakanje v votle dele avta?(porsche cayene...)
A bodo A stebricki tudi po "5" letih starosti imeli luknje kot švicarski sir? Razumem da je Yugo imel gnile blatnike in prage po 10 letih,, ampak da ima v današnjih časih po 5 letih avto gnile strešne stebričke je pa....
Al so taki salabajzerji da ne znajo tega odpraviti
Planned obsolecence :)
 
  • Jezen sem
Reactions: Hanzi

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Ampak tukaj nihče ne piše suvereno, da nova BMW 3 nima težav.
Eh, škoda časa.
Tak zgleda po nekaj letih 100.000 eur vreden BMW serije 5.
1602093730515.png

Vrhunska tehnologija. Po moje tak avto drag avto nebi smel rjaveti. Vsaj v taki meri ne. Sicer pa sam imam katastrofalne izkušnje z MB E ki se je zaradi rje sesedel. Cena novega pa tam v današnjem denarju cca 80.000 eur. Tudi premijske znamke varčujejo pri materialih, ki niso ravno na vidnem mestu. To je škandal, vi pa kar veselo nabavljajte nove premijske avte..... Najprej zgubijo na vrednosti, potem pa še zrjavijo in jih lahko pometeš ter vržeš v kanto za ostale odpadke.....
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tak zgleda po nekaj letih 100.000 eur vreden BMW serije 5.
Poglej priponko 36570
Vrhunska tehnologija. Po moje tak avto drag avto nebi smel rjaveti. Vsaj v taki meri ne. Sicer pa sam imam katastrofalne izkušnje z MB E ki se je zaradi rje sesedel. Cena novega pa tam v današnjem denarju cca 80.000 eur. Tudi premijske znamke varčujejo pri materialih, ki niso ravno na vidnem mestu. To je škandal, vi pa kar veselo nabavljajte nove premijske avte..... Najprej zgubijo na vrednosti, potem pa še zrjavijo in jih lahko pometeš ter vržeš v kanto za ostale odpadke.....


Temu se reče, da je avto bio razgradljiv. :)
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.027
844
113
priznam še nisem vsega bral.
Razmisljam o EV (mal gledam rabljene e-golfe), dnevno 130-150km avtoceste, polnil bi ponoči doma, v službi nimam polnilnice, med potjo domov nimam želje "dofilat". Na AC ne bi bil rad nepremičnina (90-100km/h) - torej bi se peljal tako kot sedaj 136 po tempomatu. Na "papirju" ima dosega 360 km, pri nekih 15 kWh/100 km - torej bi to moralo it. Koliko je tu "drobnega tiska"? Koliko na porabi vpliva zima?

Bolje da ostanem na dizlu? ;)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.809
113
Bolje da ostaneš na dizlu, sploh pri teh cenah avtov..za to razliko, kljub cenam goriv se boš vozil 2 leti na puf
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.027
844
113
njah.. moja "matematika"..
pri cca 25.000 km letno = 25 tankov goriva = 2250 €.. to mi je direktni prihranek zaradi sončne na strehi
do rabljenega e-golfa (ranga 20-22K€) - imam obstoječ avto + 8K€.. sem našel stare linke - ko so bili e-golfi novi 19990.. ehh

alternativa mi je menjat ogrevanje v hisi (kondenzacijski plin v TČ).. tam je do TČ treba dati več.. porabe plina pomoje nimam za ta znesek
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.548
968
113
Pri električarjih (sploh pri e-Golfu) upoštevaj redno menjavanje elementov podvozja, gum in optiko...

Vir..Sosed, ki je kupil novega-e-Golfa...Še sam ni vedel da ima gume na notranjem robu pobrane do žic, dokler mu tega jaz nisem pokazal...pol se je pa zgrozil, ker ni mislil, da je tako hudo. Vedel je da je to hiba, ne pa tako huda)
 
  • Všeč mi je
Reactions: ncnifrej

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.783
6.768
113
pri taščici
priznam še nisem vsega bral.
Razmisljam o EV (mal gledam rabljene e-golfe), dnevno 130-150km avtoceste, polnil bi ponoči doma, v službi nimam polnilnice, med potjo domov nimam želje "dofilat". Na AC ne bi bil rad nepremičnina (90-100km/h) - torej bi se peljal tako kot sedaj 136 po tempomatu. Na "papirju" ima dosega 360 km, pri nekih 15 kWh/100 km - torej bi to moralo it. Koliko je tu "drobnega tiska"? Koliko na porabi vpliva zima?

Bolje da ostanem na dizlu? ;)
15kwh bo porabil, ampak z njegovo baterijo to ne pomeni 360. Niti ne pri 136,ampak pol manj Najbrz komaj 260. Pa se to ob pogoju da ima tc in ne grelec. Ali pa ce bos na mrzlem
Reskiraj dobrih 30 evrov pa si ga za en dan sposodi na avant2go.
Imas na yt kar nekaj winter testov golfov
Tudi en slovenski zagotovo, pa ga zdele ne najdem. .
Za 150k AC ne dam roke v ogenj. Sploh zato ker bos "ubil" baterijo saj bos moral celo zimo porabljati vec.kot 20-80% baterije
 
  • Všeč mi je
Reactions: ncnifrej

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
priznam še nisem vsega bral.
Razmisljam o EV (mal gledam rabljene e-golfe), dnevno 130-150km avtoceste, polnil bi ponoči doma, v službi nimam polnilnice, med potjo domov nimam želje "dofilat". Na AC ne bi bil rad nepremičnina (90-100km/h) - torej bi se peljal tako kot sedaj 136 po tempomatu. Na "papirju" ima dosega 360 km, pri nekih 15 kWh/100 km - torej bi to moralo it. Koliko je tu "drobnega tiska"? Koliko na porabi vpliva zima?

Bolje da ostanem na dizlu? ;)

Saj tudi porabe za fosilce na papirju ne držijeo, podobno je pri EV. S tem da pri fosilcu se s tem ne obremenjuješ, ker potegneš povprečje na neki dalšjši razdalji (recimo 800 km). Pri EV za doseg pa ne smeš vzemati povprečja ampak "worst case", tu pa računaj da ti porabi 25 kWh/100 km, vzameš še nekaj rezerve zaradi degradacije skozi leta, pa si na najmanj 40 kWh bateriji, najbolje kar 50 kWh.

e-Golf z 32 kWh ni šans, da bi se šel tole.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.783
6.768
113
pri taščici
Novejsi imajo 36kw baterijo. Pri tej razdalji bi zagotovo gledal da ima TC sicer bos se prej na mrzlem .
Ze tako je dam roke v ogenj da bo naredil 150 zimskih km pri 136. Pri 100 ali 110 ja, pri 136 pa bos prevec baterijo molzel.
Racunaj da naj bi baterijo praznil do 20 in filal do 80%. In ti ostane dobrih 20kwh energije, ali dobrih 100 zimskih km. 150 skoraj zagotovo ne.
Tistih 20% spodaj in zgoraj naj bo za rezervo ko bos res rabil vecji doseg.
Evo za povprecno 130kmh poraba 24kw/100. Pa nisem preverjal kako je bilo z gretjem. Je pa res da ga zgal tudi v poden ce je bila sansa (158)
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.536
1.237
113
priznam še nisem vsega bral.
Razmisljam o EV (mal gledam rabljene e-golfe), dnevno 130-150km avtoceste, polnil bi ponoči doma, v službi nimam polnilnice, med potjo domov nimam želje "dofilat". Na AC ne bi bil rad nepremičnina (90-100km/h) - torej bi se peljal tako kot sedaj 136 po tempomatu. Na "papirju" ima dosega 360 km, pri nekih 15 kWh/100 km - torej bi to moralo it. Koliko je tu "drobnega tiska"? Koliko na porabi vpliva zima?

Bolje da ostanem na dizlu? ;)
Z golfom 150km avtoceste sredi zime in bog ne daj kaj snega...... Ne prideš domov.
Bo treba več baterij..
.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.027
844
113
Hanzi - ja sem nasel tud tega tipa..

zares mi je dal pa mislt tale in njegov "high speed test" (120 km/h - range 135km):
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.088
113
Offtopic, ampak pri 130km/h je poraba grelca (gretja) minorna stvar pri porabi celega vozila. Pri klasičnih ICE to ni očitno, ampak pri električarjih se doseg pozimi najmanj zmanjša pri visokih hitrostih in največ pri počasni vožnji. Ker recimo 6kW grelec porabi 6kW/h ne glede na to ali narediš v tem času 15km v mestni gužvi ali pa 150km po AC.