VW e-Golf

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
In kaj ti to pove?
Kdor kupi kateregakoli od teh dveh za vsakodnevno vožnjo po par 100km je itak butelj.
Za namenjeno uporabo teh dveh vozil, pa “test” nima nobene veze. Razen za YT znalce seveda.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.050
3.564
113
41
Lj

Will Tesla and Google Kill the German Car?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Ja, to je važno, ne koliko za avto ti odkartaš. Če pač obstaja možnost, si budala, da je ne izkoristiš in zame je potem to ta cena, ne pa +7.500 EUR.
 
  • Všeč mi je
Reactions: B81

B81

22. jul 2007
37.031
10.546
113
This guy is not to be taken seriously.
Je za Teslo rekel, da je zgrajena vrhunsko?
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Očitno ni samo Tesla(in vsi ostali) polizdelek. Samo ta trend, ki ga v videu opisuje razočarani e-tron kupec se zadnje čase pojavlja pri vseh znamkah. Predvsem lakiranje je velik problem. od pomarančaste strukture laka do smeti v laku, prek različnih odtenkov barve na istem vozilu. Varčevanje v glavnem na vsakem kvadratnem centimetru vozila. Zelo zanimivi so tudi razmaki med recimo pokrovom motorja in blatniki pa vrata veselo štrlijo vstran od karoserije ampak pri novem avtu se v to ne spotakne nihče, če bi ta isti avto kupovali kot rabljen bi našli na njem x napak in bi bil proglašen za večkratno totalko. Potem sledijo še napake v konstrukciji motorjev in menjalnikov. V glavnem sam si skoraj nebi upal kupiti novega avta.
Pri tem e-tronu je zanimivo, da pušča vodo v notranjost in pri audiju tega ne vedo popraviti. Nekaj so poskušali in po popravilu je puščal še na drugi strani. To enostavno ni dopustno ker voda in elektrika in baterije enostavno niso združljive. V drugem videu pokaže kakšne napake mu avto javlja ob zagonu. Tega ne dela niti moj 11 let star reno (ja mondea sem prodal) z 285.000 km. Skratka Audi ignorira vsa opozorila kupca, dela se bolj francoza od francozev, nima pojma kako popraviti napake, da bi bil avto kolikor toliko varen, noče vrniti kupnine in vzeti avta nazaj. Skratka sploh si ne predstavljam kako bi bilo pri TESLI ob istih reklamacijah. Skratka tu se lepo vidi, kam gredo pri kvaliteti premium znamke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Očitno si nočete priznati, da tudi premium znake niso brez napak. In če človek raealno pove kaj vse je narobe z njegovim več kot 100.000 eur vrednim Audijem e-tron pač to ni realno, ker kupci premium znamk molčijo o vseh napakah, ki jih kupijo skupaj s precenjenim vozilom zaradi sramu, da so nekaj krepko preplačali. Znanec ima podobne težave z e-tronom, kot ta iz videa. Za teslo pa nimam informacij v živo samo iz youtube posnetkov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji in Hanzi

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Za e-trona je jasno, da je polizdelek in da je to EV od katerega se gre držati stran.
Baterija in kabli so pa verjetno dovolj zadihtani, da voda zanje vsaj nekaj let ni problem. Je pa problem za korozijo. Tak avto bo konkretno pregnit tam kjer voda zateka in ne more iz vozila ven. Skratka nekaj, kar si premijska znamka definitivno ne bi smela privoščiti.

Morda je pa to samo znak, da je preprosto preveč denarja v obtoku, posledično se ta koncentrira pri tistih, ki ga že imajo in ga zafrčkajo ne glede na to, kaj dobijo za to, pa je vseeno, ali kupujejo avte, ali delnice, ali bitcoine.

Problem je le, da prihajamo v naslednjo dolžniško krizo in takrat pride do kolapsa takšnih neumnosti.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
Očitno si nočete priznati, da tudi premium znake niso brez napak.
Jaz sem mnenja, da lahko pri vsaki znamki, ne glede na ceno, pride do raznoraznih problemov. Ti si pa napisal, da je Tesla v primerjavi z e-Tronom verjetno res zgrajena vrhunsko... mogoče obstaja ena Tesla, ki je zgrajena bolje od enega e-Trona. Ampak je to prej izjema kot pravilo.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.027
268
83
Kaj ti nuca vrhunsko zgrajen avto, če je drivetrain pa baterija ena velika žalost. Zdaj si pa predstavljaj enga tega etrona čez nekaj let, k bo baterija na 20%+ degradacije, boš šel pozim na AC in nebo več niti 100km dosega.