Vsi bi imeli Teslo S Performance za 20.000. Je fajn realna očala dat gor.
Pretiravat pa ni treba. Saj sem napisal, da je za to ceno mikaven, čeprav je slab EV. Jaz trenutno razmišljam, ali e-Golfa za dobrih 20k€ in se sprijazniti z njegovimi pomanjkljivostmi, ali naslednje leto ID.3 za 10-20k višjo ceno, ali še par let počakat z nakupom. Na koncu bom tako dolgo razmišljal, da bodo golfi razprodaniVsi bi imeli Teslo S Performance za 20.000. Je fajn realna očala dat gor.
Ta avto se kupi za drugi avto pri hiši, ne za prvega.Vsekakor najprej domet... 200km je realnih v lepem vremenu pri mešani vožnji. Mestna je lahko tudi več. Kar me pa moti, da je lahko pozimi z večjim deležem avtoceste pade tudi krepko pod 150km (odvisno od teže noge).
Naslednja pomanjkljivost je relativno nizka hitrost polnjenja. AC samo enofazno (do 7.4kW), DC pa do 40kW (realno 38). Recimo Ioniq je kljub manjši bateriji zaradi hitrejšega polnjenja bolj uporaben za kakšno daljšo pot.
Nima aktivnega gretja ali hlajenja baterije. Kakšen vpliv je imela taka odločitev na degradacijo baterije lahko vidimo pri starih Leafih. Sicer to ni tak problem, če se bo avto večinoma polnil na šuko vtičnici v garaži.
Pa zame osebno (ker razmišljam o ID.3) je tudi tehnološko že malo zastarel... ampak to cena absolutno odtehta.
Najbolj me moti domet, ker imam dnevno slabih 100km v službo pa nazaj (90% avtocesta). Samo za v službo in nazaj sicer čez glavo... ampak popoldne še kaj naokoli zna biti pozimi v dežju/snegu že tesno. Tukaj zavisi tudi od tega, ali bi lahko avto v službi polnil ali ne. Pa moti me, da potem s takim avtom ne morem niti do slovenske obale in nazaj brez da bi bilo treba vmes polniti.
Dajte mi stručkoti prosim razložit kako se je to izkazalo. V prodajnih številkah all over the world sigurno ne. Pa glih slovenci smo s svojimi skupno par 100 prodanimi EVji merodajni.Baterije ne hladi in greje?
Slabo. Vsaj pri leafu se je tako izkazalo
Simon jo je.menjalDajte mi stručkoti prosim razložit kako se je to izkazalo. V prodajnih številkah all over the world sigurno ne. Pa glih slovenci smo s svojimi skupno par 100 prodanimi EVji merodajni.