Vpliv na električni doseg

I

Izbrisan uporabnik 474

Govora je biko v razliki porabe med nastavljenimi 18°C in 22°C na "kratki razdalji." Ni pa bilo omenjeno, koliko je ta kratka razdalja. Očitno pa dovolj, da je bila razlika v porabi in udobju.
Še vedno paxzdqj ne vem, ali kupiš hibrid/EV zaradi udobjacali zaradi porabe. Ker oboje očitno ne gre skupaj...
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
730
377
63
Govora je biko v razliki porabe med nastavljenimi 18°C in 22°C na "kratki razdalji." Ni pa bilo omenjeno, koliko je ta kratka razdalja. Očitno pa dovolj, da je bila razlika v porabi in udobju.
Še vedno paxzdqj ne vem, ali kupiš hibrid/EV zaradi udobjacali zaradi porabe. Ker oboje očitno ne gre skupaj...
Kaj je kratka razdalija bodo povedali drugi, ampak hibrid ti lahko naredi to razliko v porabi, medtem, ko ti jo bencinar / dizl ne more, ker v vsakem primeru laufa. Samo to.

Udobje rešiš z gretimi zici, lahko tudi pri dizlu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Celoten point je v tem, da smo v nekaterih temah poslušali, kako se električarje/hibride ne kupuje primarno zaradi prihrankov pri porabi, temveč v samem usobju vožnje (tišina, navor/pospeški itd.). Andy1 je celo na veliko hvalil hlajenje/gretje vozila preko appa.
Zdaj pa poslušamo o vožnji pri 18°C oz. "majhnim odrekanjem" zavoljo nižje porabe... Razumi, če lahko...
Ravno zaradi udobja dam včasih v hibridu gretje na off, samo zato, da imam tišino in ne slišim in čutim motorja. Pa tudi alter drekači potem niso pametni kako v hibridu ko avto stoji na mestu motor dela na polno.
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Celoten point je v tem, da smo v nekaterih temah poslušali, kako se električarje/hibride ne kupuje primarno zaradi prihrankov pri porabi, temveč v samem usobju vožnje (tišina, navor/pospeški itd.). Andy1 je celo na veliko hvalil hlajenje/gretje vozila preko appa.
Zdaj pa poslušamo o vožnji pri 18°C oz. "majhnim odrekanjem" zavoljo nižje porabe... Razumi, če lahko...
Še bolj faljeni so EV potopisi. Itak da se vsak na dopustu prilagodi in ima čas čakat in iskat polnilnice.

Razloži to Jožetu, ki se v nedeljo popoldan s familijo vrača iz Vršiča, pa mu ima štrom na rezervi , ker tam itak ni bilo za polnit tud če je dva dni avto parkiran stal. Ful paše porabit dodatno uro za jebanje okoli polnjenja. Tudi slišim da večina polnilnic kjer so jih financirali iz EU, morda deluje, morda ne. Ni nobenega vzdrževanja.

Drugače pa velja, če ne moreš svojega avta vozit brez nekih kompromisov, pol voziš predrag avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Govora je biko v razliki porabe med nastavljenimi 18°C in 22°C na "kratki razdalji." Ni pa bilo omenjeno, koliko je ta kratka razdalja. Očitno pa dovolj, da je bila razlika v porabi in udobju.
Še vedno paxzdqj ne vem, ali kupiš hibrid/EV zaradi udobjacali zaradi porabe. Ker oboje očitno ne gre skupaj...
Moja kratka razdalja je 8km v eno stran. Ker sem večino dneva zunaj, imam pri nizkih zunanjih temp. oblečene tudi dolge gate. Tudi kape ne dam z glave v tej furi.
Vklopim gretje volana, gretje sedeža je na auto.

Upam, da so vam moji pogoji nastavitve temp na 18(itak greje in piha isto toplo/močno kot na 22, le da veliko prej zmanjša vent.in gretje) zadovoljivi, če ne, se vam oproščam.

To je kakšna faušija ali v čem je smisel takega pisanja?
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Le s to razliko, da klasiko natankaš v 5 minutah in greš (dlje) dalje.
Klasiko, recimo nek normalen karavan ranga Passat dizel niti ni treba tankat na poti, ker ima z normalno ali tudi vožnjo nad omejitvami doseg 1100+ kilometrov.
Prej si sjeban od vožnje kot pa ima avto prazen tank .
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
jaz sem prvo sklepal, da si nekdo , ki se vozi 15+ kilomterov na dan v eno smer z 18 stopinjami nastavljeno, osebno se mi avto začne segrevati po 5km vožnje, kako je pri drugih ne vem niti me ne zanima, in imam vklopljeno gretje volana in sedežev, prav tako poleti vklopi hlajnje sedežev kljub vožnji 5km v eno smeri, ki je sicer redka
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Še bolj faljeni so EV potopisi. Itak da se vsak na dopustu prilagodi in ima čas čakat in iskat polnilnice.

Razloži to Jožetu, ki se v nedeljo popoldan s familijo vrača iz Vršiča, pa mu ima štrom na rezervi , ker tam itak ni bilo za polnit tud če je dva dni avto parkiran stal. Ful paše porabit dodatno uro za jebanje okoli polnjenja. Tudi slišim da večina polnilnic kjer so jih financirali iz EU, morda deluje, morda ne. Ni nobenega vzdrževanja.
Če gre proti obali, ima hitre polnilnice v Tolminu in NG. Če gre proti LJ, na Jesenicah in Radovljica. In 1 ura na hitri polnilni je skoraj polna baterija.

Mal za vzorec: v četrtek LJ-MS(+okolica)-Mb-Lj.
Polnil 2x, 1x sem se v MS sredi sestanka spomnil, da lahko priklopim na DC polnilnico tam zraven (bi šlo tudi brez tega, ampak če je že tam, sem jo pa za 15 min ponucal), v Mb uro in pol med sestankom na AC polnilnici. V Lj je bilo 25% baterije. Hitrost? Omejitev + 5km/h, po tempomatu. Ni bilo neke gužve, tako da je večinoma kar šlo tako. Kolk bi to bilo stroška? Za DC cca 12 €, za AC 5 €, domači štrom tudi nekaj takega. Skupaj pod 25 € za cca 420 km oz 6 € na 100. No, z dizlom tega ne bi spravil skozi s porabo 4,5, da bi bil enako nizek strošek. Poleti bi bilo kakih 15% manj (gume + temperatura)
 
  • Wow
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in ncnifrej

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.364
9.601
113
EU
Ko imaš električni avto, to moraš celi čas študirat kje boš priklopil, in koliko je stanje baterije.
Ko mi damo električarja polnit, mora nekdo zraven iti z bencinskim avtom, da po priklopu pripelje lastnika domov. Ko se napolni, pa ponovimo vajo v obratni smeri. :rolleyes: