Nič dosti drugače kot pri ICE. Baterija sicer ni problem, vse ostalo pa je, kot pri ICE. Z enakimi problemi, ki sledijo ...Zdaj, ko je veliko avtomobilov bilo poplavljeno, nekateri so pa samo vodo dobili v avto, tolk da so sedezi in tepih v vodi, me zanima, kaksna je razlika ce imas navaden avto ali elektricni. Ali je elektricni sploh se vozen ? So ze kaki primeri ?
Sam elektricni majo tono kablovja spodaj, velik vec kot navadni, to je vse za zamenat pri tej umazaniji, ki pride s poplavo.Nič dosti drugače kot pri ICE. Baterija sicer ni problem, vse ostalo pa je, kot pri ICE. Z enakimi problemi, ki sledijo ...
No sej te kabli so itak izolirani, ze zaradi varnosti da te ne ubije ce stops v vodo zravn pomoje. Elektricni naj bi sicer bili zarad tega bolj waterproof kot navadni.Kablov ni pretirano več, imas samo vod iz baterije do krmilnika in ta naprej do motorja.
Mengeš?Takole pa zakriješ poplavljene avte (ki bodo šli v prihodnje najbrž nazaj v prodajo)
Poglej priponko 70549
Razstavljene zice so susili na prostem ze v nedeljo, ko je se padal dez...Takole pa zakriješ poplavljene avte (ki bodo šli v prihodnje najbrž nazaj v prodajo)
Poglej priponko 70549
To ni bilo sušenje, to se imenuje "globinsko pranje"Razstavljene zice so susili na prostem ze v nedeljo, ko je se padal dez...
Tist k rab za dele.Kdo si upa uzet tak avto? Razen šmuglerjev?