Koliko časa pustiš avto odležati na pumpi, da se tlak v gumah umiri?
Torej ga čez noč pustiš na merilnem mestu! ...
... Komu zaupat dandanes?
Desnici!
Koliko časa pustiš avto odležati na pumpi, da se tlak v gumah umiri?
Torej ga čez noč pustiš na merilnem mestu! ...
... Komu zaupat dandanes?
seveda, je bil zrak pridobljen po zelenem postopku in gume certificiraneZrak v Molovih kompresorjih je boljši, se gume manj obrabijjo.
Nimaš merilnika tlaka, ki bi bil kaj vreden in se ne sekiraš. Jaz tudi ne.Kake probleme imate eni v življenju. 30+ let pumpam na črpalkah, pa nikoli problemov. Kaj je narobe z mano?
Jaz avto zapeljem v sobo, da gume imajo sobno temperaturo.Počakam, da se gume ohladijo na sobno temperaturo in po potrebi dopumpam ali izpustim malo zraka.
Koliko krat letno pa ti umerjaš te senzorje? Se zgodi večkrat, da kaže premajhen tlak, pa ga resetiram in potem ne jamra več. Tak da se na njih niti malo ne zanesem ...Nimaš merilnika tlaka, ki bi bil kaj vreden in se ne sekiraš. Jaz tudi ne.
Potem ti pa uturijo TPMSje v avto, napumpaš, spelješ in... števec teži s TPMS alarmom in piska ko strgan. Ko kar se da dobronamerno to opišeš na netu, ti nekateri morajo razložiti, da ne znaš pumpati gum in da si komplikator sto na uro. Kaj težiš, pameten človek gre lahko tudi brez tega skozi življenje... Top kekz
Imaš zares TPMSje v avtu?Mislim, da ti ne veš o čem se govori pri "umerjanju" TPMS.
Po vsakem pumpanju gum se s ponastavitvijo v "spomin" avta vnese obstoječa vrednost kot pravilna - tega pa ne delaš pri ABS sistemu.
Verjetno v avtu nisi imel TPMSjev v ventilih?Odkrito se ne spomnim več ali sem na BMWju po pumpanju kaj ponastavljal, ampak mislim da ne, zdaj na C5 Aircross pa, pa sta oba ABS, razen če sem za C5 že pozabil od pomladi - bom čez pol meseca preveril kateri sistem imam sedaj.
V bistvu ABS sistem "meri" razliko med vrtenjem gum na isti osi, če je ena bolj prazna se drugače vrti kot druga.
Yota je japonski in se nastavi...Imaš zares TPMSje v avtu?
Vsaj japonski TPMSji tega ne poznajo... Avto ima hardcodane vrednosti varnih tlakov in če kateri od TPMSjev izmeri manj (ali več ?)), javi alarm.
Kot so ti že pred mano odgovorili - ne veš o čem govoriš/pišeš.Verjetno v avtu nisi imel TPMSjev v ventilih?
Ne koliko je izmeril, ampak ga nastaviš na trenutno vrednost, ki jo potem kontrolira. Če napumpam na 2.1 in jih resetiram, bo držal vrednost 2.1. Če jih napumpam na 2.8 in jih restiram, bo držal 2.8 itd.