Senzorji tlaka v ventilčkih

jezek

Guru
24. jul 2008
2.646
1.255
113
Bmw se nic sam ne nastavi. Imas ene 5 prednastavljenih vrednosti (letne/zimske ter po dimenzijah in pa other). Pri other nafilas na želeno vrednost in naredis reset, nato vzame to vrednost kot referncno. Govorim za modele, ki imajo senzorje pritiska in temperature v ventilu. Obstajajo tudi bmwji z merilci pritiska (brez temp) v ventilu in pa oskubljeni modeli z abs nadzorom. Ponastavitve se naredijo drugace pri vsakem tipu. Je pa res, da pri max ventilih (pritisk in temp) stalno niha pritisk (v odvisnosti od temp) pa tudi ciljne vrednosti!
 
27. jan 2022
4.801
1.738
113
Kdo je tebi rekel da se BMW sam nastavi?
Če se tebi zdi ABS nadzor oskubljena verzija se meni zdi daleč najboljša. Koji klinac rabiš vedet koliko PSI/Bar ima guma v danem trenutku - napumpaš, ponastaviš in je to-to. Če spušča zazna to ABS in javi napako - še gume ne rabi javit, ker toliko pa ja nismo bukovi, da bi se s prazno okoli vozli in ko enkrat izstopiš je preceh preprosto ugotovit katera spušča.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Valhalla
27. jan 2022
4.801
1.738
113
Daj nehaj bluzit - isto kot z meritvijo v ventilčku da se obvestilo aktivira. Al tebe skrbi, da bi se z prazno odpeljal - no potem bo treba malo osnove vožnje ponovit.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.646
1.255
113
Osnove? A to je iz knjižice za stoenko? Pre vožnje proveriti sve tećnosti i tlak u gumama?
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.094
805
113
ABS takoj prepozna puščanje gume. Na AC v Srbiji povozil košček železa, ob 1.6bar sem že imel opozorilo. Ti ventilčki so pa navadna jajca, še nekaj za potrošnike obirat in težave pri nadomestnih feltnah za zimske gume. Pa uparitev na točen model avta, pa vsak mehankar tega ne zna, €€€ v nedogled, avto neizpraven, ko popiz.. in daš navaden ventilček. Važn, da je Leopard 2 A7+ EURO 6d normativ.
 

Zwergschnauzer

Fizikalc
12. dec 2022
1.676
12
48
Murska Sobota
Iščem rabljena platišča za zimske gume, Megane IV, letnik 2018, ki ima senzorje tlaka v ventilčkih. Nekateri prodajajo platišča v kompletu z ventilčki, pa me zanima, ali to dejansko paše križem-kražem, ali je zadeva na drugem avtu neuporabna? Sploh recimo v primeru alu-platišč, ki so bila montirana na kakšnem drugem modelu, ali pa celo na drugi znamki vozila?
Koliko pa je dejansko cena teh ventilov, če kupim nove? Pred leti je bil 40eur komad, so že kakšne cenejše alternative?
Lahko pa senzorje disejblaš pa je mir...
Zadeva deluje :)

 
  • Ljubezen
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.397
1.356
113
bmw, nafilam na domačem kitajskem kompresoru ali na shell črpalki, kjer nastaviš pritisk in se samo nastavi, avto pa potem po 0,2 ali 0,4 po ventilu drugače kaže.
Polnjenje z avtomatom na pumpi, ki se sam ugasne ob nastavljenem tlaku je izjemno nezanesljivo. TPMS senzorji so mnogo bolj natančni. (Malo pomaga, če med filanjem z roko tesno držiš cev na ventilu; vsaj na lokalnem novem Petrolu je tako...)
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.397
1.356
113
To ni več res, je bilo eno obdobje vmes, ko se je to zahtevalo pri novih avtih od leta XXXX naprej, pa so ravno BMW in ostali nemci zlobirali, da je dovolj kakršenkoli način prepoznavanja izpraznjene pnevmatike.
Res je, uporaba ABS senzorjev se vrača. Novi model Hyundai i10 ima spet samo uporabo ABS senzorjev (sem bil pozitivno presenečen), prejšnji model je imel pa TPMSje...
 

B81

22. jul 2007
34.571
9.006
113
Polnjenje z avtomatom na pumpi, ki se sam ugasne ob nastavljenem tlaku je izjemno nezanesljivo. TPMS senzorji so mnogo bolj natančni. (Malo pomaga, če med filanjem z roko tesno držiš cev na ventilu; vsaj na lokalnem novem Petrolu je tako...)
Sem sklepal, da je to najbolj natancno :)
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.397
1.356
113
Polnjenje gum na pumpi je tudi sicer precej problematično, ker merilnike tlaka preveč po redko umerijo; pa tudi zato, ker se gume z vožnjo do pumpe že nekoliko ogrejejo (kar se s TPMSji tudi vidi) in ne moreš zares točno napumpati gum na predpisan tlak (pravilno se gume meri, ko so hladne)...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.397
1.356
113
Vsak, ki je vreden svojega denarja. (Pa res kakšen? Pojma nimam.)

Tisti avtomatski je meni na čisto novem petrolu eno kolo napumpal 1 bar premalo, seveda je TPMS takoj zapi?dil... Napisal sem tudi, zakaj, in kaj je pomagalo, da je bilo v naslednjem polnjenju bolje. (Manjka mu nek mehanizem, ki bi bil dovolj smart, da bi zaznal, da se količina izpihanega zraka ne ujema z rastjo tlaka.) Če z obično pumpo pumpaš, imaš roko običajno zraven ventila, gledaš na merilno skalo in slišiš zrak, če piha mimo. Pri tem novodobnem polnilku se pa hitro umakneš korak stran "ker itak sam dela", in puščanje lahko spregledaš...

Je pa tudi tega seveda treba redno umerjati...