Vleka prikolice - poraba

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.282
4.106
113
Pomoje so emisije problem.
Samo kako bodo to na tehničnem preverili? ??
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Glej tako..proizvajalec mora zagotovit zanesljivost, kar naredi tako da zapre motor (sploh pri turbinah to ni nek problem). Potem je pa na tebi koliko ga boš nazaj odprl...in mu skrajšal življ dobo. Z navijanjem navzgor imaš veliko prostora...koliko deli zdržijo je pa druga pesem.
Glede porabe...ker ima npr. 20% več moči ob enakih vrtljajih boš prikolo pahko vlekel z eno prestavo višje kar bo imelo za posledico nižjo porabo.

Ta je verjetno TAS.ov
grin1.gif


 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Pr sodobnih turbo dieselih (ki so krmiljeni elektronsko) moč povečaš brez večjih problemov, pa ne pozabit da bi pri serijsko močnejšem vozilu plačal višje zavarovanje (čipanega itak nihče ne prijavi). Porabo pa lahko zmanjšaš, na račun emisij seveda. Verjetno se še vsi spomnimo afere VW, kjer so goljufali z emisijami, mislim da je bil v igri NOx, pa ravno to dela probleme, ko dvigneš tlak goriva in naviješ turbo. Pa nihče ga ne meri.
 
Nazadnje urejeno:

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Pozabil si na pomembno komponento, ki jo vecinoma vsi zanemarjajo. Vzdrzljivost motorja in periferije. Po domače, vse je narejeno z določeno toleranco in tuner samo zviša to toleranco na 100% ali jo preseže kar ne pomeni nič dobrega na dolgi rok oz. drugega kupca.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
Imam obcutek da vcasih tudi proizvajalci presezejo mejo.
Pan udi proizvajalci naredijo verzijo z x konji, cez nekaj casa pa pridejo do 2x konjev, sedaj so ze skoraj na 3x.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.153
3.873
113
Če so zadeve narejene kot je treba ni nobenega problema, vleče bolje in porabi manj, tudi pri 400k+ prevoženih, z originalno sklopko. Pa ne govorim za 2x letno s počitniško do Zadra 80km/h, ampak 5x tedensko s tono in pol na riti.

Gre pa seveda tudi drugače in ceneje. Tako da cuka, ruka, meče v zasilni program, vleče ko utrgan, ni da ni....dokler ti ne dopizdi in greš še enkrat do pepčka naj ti da nazaj na original in vrne 100 eur.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Pozabil si na pomembno komponento, ki jo vecinoma vsi zanemarjajo. Vzdrzljivost motorja in periferije. Po domače, vse je narejeno z določeno toleranco in tuner samo zviša to toleranco na 100% ali jo preseže kar ne pomeni nič dobrega na dolgi rok oz. drugega kupca.
Izgleda, kot da se biseri vozite samo na rdečem polju... se pravi, ko se motor prižge, vrtljaji v rdeče polje in ostanejo tam še kakšno sekundo po tem, ko na cilju ključ vzamete iz ključavnice...
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Daj vzami tablete, ki si jih zjutraj pozabi in pojdi na sprehod, da se pomiriš. Pa shujšaj, da ne bodo za vse tvoje probleme zmeraj drugi krivi.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Kolesarček bogi. ne zastopiš, za kaj gre, pa ti pokrovko dviga... ni kaj, nekateri tudi pri radiju potrebujejo podnapise.