Vleka prikolice - poraba

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
Citat:

47. člen

(najvišje dovoljene hitrosti posameznih vrst vozil)

(1) Na cestah je hitrost vožnje omejena za naslednja vozila:

1. 100 km/h:

– za motorna vozila z največjo dovoljeno maso do vključno 3,5 t, ki vlečejo priklopno vozilo.

2. 80 km/h:

– za motorna vozila z največjo dovoljeno maso nad 3,5 t in za takšna vozila, ki vlečejo lahki ali bivalni priklopnik;

– za avtobuse in avtobuse s priklopnim vozilom za prtljago, razen zgibnih avtobusov.
Kaj je priklopnik?
Ker jaz tole tudi berem dvoumno. Dejansko te lahko po 2 odstavku kaznuje. Po mojem tolmacenju gres lahko 100 ce imas manj kot 3,5t in da imas vec kot lahki priklopnik. Kjer brcam v meglo?
 
Nazadnje urejeno:

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Sem šel gledat. Zaknadajalci so pri nas itak fuknjeni. In ja, bilo je kot sem pisla, 2012 so dodali člen ki je dovoljeval 100km/h za vožnjo priklopnih vozil (z B katergorijo da ne bomo dolgovezili). 2013 so spesnili nov ZPrCP ki je spet drugačen.
Jebejo naj se. Vozim tistih 100 ali pa 90 ali pa 95, pa naj strealjo s svojimi radarji ko jih jebe
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Najbolje da stalno voziš tam enih 60 pa si na varni (zakonski) strani.
po Ac in po coni 30
wink-1.gif

PAč nimamo vsi še avtov ki bi znali brati znake in posledično prilagajali hitrosti.

Sem šel zdele še enkrat brat zgornji drugi odstavek.... za besedico "takšna" je bila prej "prezgodnja" ura.
Najbrž je vsaj po zgornjem ( kot ti praviš najbrž že neveljavnem , ker so ga spreminjali) členu omejitev 100.
Kakor kol, kljuke že desetletje ni na mojem avtu, že nekaj časa pa sanjam o njej.

Morma poiskat katera vozila so izzvzeta iz 80. ker nekatera vem da imajo nalepko 90, 100, (jado vidi celo 140
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Mislim da je tako, "vozila z največjo dovoljeno maso do vključno 3,5 t" je mišljena samo NDM vozila (v prometni) brez priklopnika. Po tem tolmačenju bi moralo biti vse jasno.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Glede na splošno pismenost populacije, uporabo osnovnih slovničnih pravil (vejica, predlogi, dvojina) je vprašanje kako pismen je bil tisti ki je pisal omenjeno 2. točko 47. člena. Zdaj pa ti vedi kaj v spodnjem tekstu pomeni odebeljeni del
bonk.gif
:
za motorna vozila z največjo dovoljeno maso nad 3,5 t in za takšna vozila , ki vlečejo lahki ali bivalni priklopnik
Na kaj se zdaj nanaša "takšna vozila"? Na splošno na " vozila, ki vlečejo lahki priklopnik ali bivalni priklopnik " ali na " vozila z največjo dovoljeno maso nad 3,5t "
bonk.gif

Jebiga, voziš 95km/h po števcu (po AC) in je kar je. Tako kot na Hrvaškem, kjer je nedvoumno omejitev 80km/h. Do zdaj mi ni še nikoli nihče težil.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
Berlingo recimo mi je s kamp prikolico pil le slaba dva litra več kot brez,zato ker je že avto sam po sebi škatla...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.623
113
še v SLO - ampak komaj
Začetek "spornega člena":

Citat:
47. člen
(najvišje dovoljene hitrosti posameznih vrst vozil)
(1) Na cestah je hitrost vožnje omejena za naslednja vozila:
1. 100 km/h:
- za motorna vozila z največjo dovoljeno maso do vključno 3,5 t, ki vlečejo priklopno vozilo.
2. 80 km/h:
- za motorna vozila z največjo dovoljeno maso nad 3,5 t in za takšna vozila, ki vlečejo
lahki ali bivalni priklopnik;
- za avtobuse in avtobuse s priklopnim vozilom za prtljago, razen zgibnih avtobusov.

Zdaj jaz česa ne razumem, ali je našim res ratala ober gluposti.

Splošna omejitev na naših cestah (razen AC, HC in v naseljih) je 90 km/h - ko pa zahaklam za mojo Kugo prikolo z NDM 800 kg (torej ne lahki priklopnik) pa lahko drvim celo "legalno" 100 km/h.

Al me samo slovenština iebe?

2 alinejo pa razumem kot:
- vozila nad 3,5 to
- vozila, ki vlečejo lahki priklopnik ali kuču na kotačih

Kar bi bilo tudi nekako smiselno - saj tisto zadaj zna kar fino "skakati" čez ovinke na navadni cesti.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Začetek "spornega člena":

Citat:
47. člen
(najvišje dovoljene hitrosti posameznih vrst vozil)
(1) Na cestah je hitrost vožnje omejena za naslednja vozila:
1. 100 km/h:
- za motorna vozila z največjo dovoljeno maso do vključno 3,5 t, ki vlečejo priklopno vozilo.
2. 80 km/h:
- za motorna vozila z največjo dovoljeno maso nad 3,5 t in za takšna vozila, ki vlečejo
lahki ali bivalni priklopnik;
- za avtobuse in avtobuse s priklopnim vozilom za prtljago, razen zgibnih avtobusov.

Zdaj jaz česa ne razumem, ali je našim res ratala ober gluposti.

Splošna omejitev na naših cestah (razen AC, HC in v naseljih) je 90 km/h - ko pa zahaklam za mojo Kugo prikolo z NDM 800 kg (torej ne lahki priklopnik) pa lahko drvim celo "legalno" 100 km/h.

Al me samo slovenština iebe?

2 alinejo pa razumem kot:
- vozila nad 3,5 to
- vozila, ki vlečejo lahki priklopnik ali kuču na kotačih

Kar bi bilo tudi nekako smiselno - saj tisto zadaj zna kar fino "skakati" čez ovinke na navadni cesti.

Dej mal misli zraven no.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Verjetno to velja za ceste, kjer so dovoljene višje hitrosti od 90 km/h.
grims-1.gif


( Zapni prikolico in pojdi 100 na coni 30
evil.gif
ti bo vse jasno...tudi v Armenščini).
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.623
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Verjetno to velja za ceste, kjer so dovoljene višje hitrosti od 90 km/h.
grims-1.gif


( Zapni prikolico in pojdi 100 na coni 30
evil.gif
ti bo vse jasno...tudi v Armenščini).

Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Dej mal misli zraven no.

Citat:
48. člen

(najvišje dovoljene hitrosti posameznih vozil na avtocestah in hitrih cestah)

(1) Na avtocestah in hitrih cestah, ki imajo fizično ločeni smerni vozišči z najmanj dvema prometnima pasovoma, je hitrost vožnje omejena na:

1. 80 km/h:

– za zgibne avtobuse in za motorna vozila s priklopnimi vozili, razen za motorna vozila z največjo dovoljeno maso do vključno 3,5 t, ki vlečejo priklopno vozilo;

2. 90 km/h:

– za tovorna vozila brez priklopnih vozil, katerih največja dovoljena masa presega 3,5 t, če imajo to vpisano v prometnem dovoljenju oziroma s potrdilom (certifikatom), s katerim pristojni organ ali pooblaščena organizacija države, v kateri je vozilo registrirano, dovoljuje za to vozilo vožnjo s takšno hitrostjo;

3. 100 km/h:

– za avtobuse brez priklopnih vozil, razen zgibnih avtobusov, če imajo to vpisano v prometnem dovoljenju oziroma s potrdilom (certifikatom), s katerim pristojni organ ali pooblaščena organizacija države, v kateri je vozilo registrirano, dovoljuje za to vozilo vožnjo s takšno hitrostjo;

– za motorna vozila z največjo dovoljeno maso do vključno 3,5 t, ki vlečejo priklopno vozilo.

(2) Voznik, ki ravna v nasprotju s prejšnjim odstavkom, se kaznuje za prekršek z globo:

1. 40 eurov, če prekorači hitrost do vključno 10 km/h;

2. 120 eurov, če prekorači hitrost nad 10 do vključno 20 km/h;

3. 200 eurov, če prekorači hitrost za več kot 20 km/h.

Citat:
47. člen

(najvišje dovoljene hitrosti posameznih vrst vozil)

(1) Na cestah je hitrost vožnje omejena za naslednja vozila:

1. 100 km/h:

– za motorna vozila z največjo dovoljeno maso do vključno 3,5 t, ki vlečejo priklopno vozilo.

2. 80 km/h:

– za motorna vozila z največjo dovoljeno maso nad 3,5 t in za takšna vozila, ki vlečejo lahki ali bivalni priklopnik;

– za avtobuse in avtobuse s priklopnim vozilom za prtljago, razen zgibnih avtobusov.

3. 70 km/h:

– za motorna vozila z največjo dovoljeno maso nad 3,5 t, ki vlečejo priklopno vozilo, ki ni lahki ali bivalni priklopnik;

– za zgibne avtobuse.


Prva alineja, prvega odstavka 47. člena je več ali manj nepotrebna. Dodatno pa manjka omejitev na AC za do 3,5 to, ki vleče lahki priklopnik ali bivalni priklopnik.

Ali naj še kaj drugega "mislim"?
rolleyes-1.gif




Aja - da ne bo krega kaj je kaj od "priklopnikov" - iz ZMV:

Citat:

3. člen
(pomen izrazov)
.
2. »bivalni priklopnik« je priklopno vozilo s posebno nadgradnjo in stalno opremo, ki omogoča prebivanje oseb;
.
9. »lahki priklopnik« je priklopno vozilo, katerega največja dovoljena masa ne presega 750 kg;
.
20. »priklopno vozilo« je vozilo, konstruirano z namenom, da ga vleče drugo vozilo. Priklopno vozilo je lahko konstruirano kot priklopnik z vrtljivim ojesom, priklopnik s centralno osjo ali polpriklopnik;
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Ker je tema ravno obujena. Prejšnji vikend (prvi v oktobru), fura s kravo od C5 in škatlo od Adrie zadaj, naredili slabih 300km, povprečna poraba okroglih 10 litrov. Proti Obali cca. 95km/h s tempomatom, razen v klance smo šli kakih 85km/h (lagano sportski) nazaj se pa nismo preveč šparali in smo tudi v klance šibali preko 90 oz. blizu 100. Čisto ok, praktično pa smo prehiteli vse kamperje na poti, še posebej v klance.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Na medaljo za sončke boš moral počakati do prvega piknika vrtcev.
evil.gif
romzi malo heca.
 

igorduska

Pripravnik
27. jan 2008
337
0
16
Ptuj
www.ptuj-on.net
Ne bi bilo slabo, žal pa ni tako.

Sigurno pa je razlika. Iz konkretnega primera ti povem, ada je poraba iz 11 pa dla na 9. Gre pa za Laguno 2.0dci, 11 na serijskih 120KM, 9 pa na chipanih 150KM.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Glej, to je tako - nisem sprobal, ampak nekaj me muči. Muči me to, kaj tukaj fali. Proizvajalci vlagajo v miljone v razvoj, da dobijo varčen in zanesljiv motor, ki ustreza normam. Nato pa po vseh teh miljonih najdemo modela, ki za 200€ predela elektroniko oz. delovanje tako, da ima več konjev (boljše performanse za cca 25%), ob tem pa porabi za 20% manj goriva. Meni se bere kot znanstvena fantastika. Da ni pri tem tuningu samo pospešen števec prevoženih kilometrov? Na isti razdalji jih našteje 30 več, pa je v izračunu porabe enormni prihranek goriva
smile-1.gif
.