Isto kot vsak dan 150 po desnem na ovinku pa en ki pelje po omejitvi ali pa tovornjak ki gre 60. Odstavnega pa ni in samo izbira koga bo nabasal.
Tudi večino nesreč v megli je zaradi hitrosti. Če je 100 omejitev še ne pomeni da lahko 100 voziš v megli.Sekcijsko, ne selekcijsko. V tem smislu bi pomagalo, saj je bila tu verjetno problematična hitrost v kombinaciji z nepreglednostjo in spolzkim cestiščem, pa gužvo na cesti.
Pri megli ti pa sekcijsko merjenje hitrosti ne koristi v ničemer.
Ampak sekcijsko merjenje ni odgovor, ker zadeva ne meri prilagojene hitrosti razmeram na cesti. Lahko torej furaš v megli 90 kmh, če je omejitev 100, pa ne kršiš ničesar.
A se omejitev hitrosti ne zmanjša na digitalnem portalu, ko je megla? Verjetno ni problem, da sekcijsko merjenje to upošteva.Ampak sekcijsko merjenje ni odgovor, ker zadeva ne meri prilagojene hitrosti razmeram na cesti. Lahko torej furaš v megli 90 kmh, če je omejitev 100, pa ne kršiš ničesar.
Ko sem se jaz peljal čez Razdrto v megli, je zmedeni voznik pred menoj začel na polno bremzati, ko so rdeče lučke na obeh straneh avtoceste pričele utripati. Ob določenih pogojih bi lahko hitro prišlo do nesreče. Obvestilna tabla ima omejitev 60, mimo pa dirkajo 130+.Tukaj ne gre za opozorilni znak, ampak za lučke, ki označujejo rob ceste v megli. In na Razdrtem zadeva odlično deluje, čeprav sem ob prvem srečanju s tem mislil, da sem v vesolju.
no jaz ti pa povem, da bojo po slovensko modro znižali omejitev na 80km/h (ali celo 60) in se čudli, ko se bo zadeva čez čas ponovilaCesto bo treba zgraditi drugače.
Upam, da tega ne smejo, navsezadnje je reč kategorizirana kot AC...no jaz ti pa povem, da bojo po slovensko modro znižali omejitev na 80km/h (ali celo 60) in se čudli, ko se bo zadeva čez čas ponovila
Formalno bo kriv (tudi?) voznik kombija, ki se je v zadnji del šleperja zaletel z bokom kombija... Vsaj tako se zdi, pri zadnjem kamionu je del kombijevega pleha (vrata?), kombi pa ni ostal brez sprednje havbe... Od tod tudi tako hude posledice nesreče in smrtne žrtve...
Popoldne so na RTVju tudi pravilno opozorili, da je leta 2010, prav tako na sobotno popoldne, sicer v megli na istem mestu prišlo do naleta več deset vozil... Tale odsek je že od nekdaj črna točka, in teh se po definiciji ne da rešiti drugače kot tako da se jih odpravi. Cesto bo treba zgraditi drugače.
Nalet 2010 je bil v smeri proti LJ.Da, krivci so zgleda 4. Najbolj bo najebal voznik kombija. Za prvega bi moral napisati vzrok brez katerega ne bi bilo ostalih pizdarij.
Na 24ur pa pravijo, da nalet 2010 ni bil na istem mestu temveč v smeri proti Lj. Kdo ima sedaj prav.
Formalno bo kriv (tudi?) voznik kombija, ki se je v zadnji del šleperja zaletel z bokom kombija... Vsaj tako se zdi, pri zadnjem kamionu je del kombijevega pleha (vrata?), kombi pa ni ostal brez sprednje havbe... Od tod tudi tako hude posledice nesreče in smrtne žrtve...
Popoldne so na RTVju tudi pravilno opozorili, da je leta 2010, prav tako na sobotno popoldne, sicer v megli na istem mestu prišlo do naleta več deset vozil... Tale odsek je že od nekdaj črna točka, in teh se po definiciji ne da rešiti drugače kot tako da se jih odpravi. Cesto bo treba zgraditi drugače.