Višnjegorski klanec - kaj to namšečajo na odbojne ograje?

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.041
3.556
113
41
Lj
"Novinar Radia Slovenija Jože Žura je poročal, da se je nesreča zgodila na najbolj nevarnem odseku na Višnjegorskem klancu, kjer avtocesta proti Novemu mestu poteka po stari hitri cesti. Pred izvozom za Višnjo Goro je ovinek, hitrost je omejena na 100 km na uro, vendar le redki vozniki to omejitev upoštevajo. V času nesreče je tudi deževalo. V nesreči so bili udeleženi slovenski in tuji državljani."


Torej ideja o selekcijskem merjenju bi pomagala rešiti življenja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in tony

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.957
10.689
113
kod Džej-Zija
Sekcijsko, ne selekcijsko. V tem smislu bi pomagalo, saj je bila tu verjetno problematična hitrost v kombinaciji z nepreglednostjo in spolzkim cestiščem, pa gužvo na cesti.

Pri megli ti pa sekcijsko merjenje hitrosti ne koristi v ničemer.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.041
3.556
113
41
Lj
Sekcijsko, ne selekcijsko. V tem smislu bi pomagalo, saj je bila tu verjetno problematična hitrost v kombinaciji z nepreglednostjo in spolzkim cestiščem, pa gužvo na cesti.

Pri megli ti pa sekcijsko merjenje hitrosti ne koristi v ničemer.
Tudi večino nesreč v megli je zaradi hitrosti. Če je 100 omejitev še ne pomeni da lahko 100 voziš v megli.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.957
10.689
113
kod Džej-Zija
Ampak sekcijsko merjenje ni odgovor, ker zadeva ne meri prilagojene hitrosti razmeram na cesti. Lahko torej furaš v megli 90 kmh, če je omejitev 100, pa ne kršiš ničesar.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.095
3.173
113
Ampak sekcijsko merjenje ni odgovor, ker zadeva ne meri prilagojene hitrosti razmeram na cesti. Lahko torej furaš v megli 90 kmh, če je omejitev 100, pa ne kršiš ničesar.

Ne boš dobil kazni za hitrost ampak za povzročitev nesreče kar je še več. Da ne govorimo o posledicah.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.957
10.689
113
kod Džej-Zija
Ki pa je ne boš dobil od sekcijskega merjenja, kajne? LeQuack propagira sekcijsko merjenje kot rešitev za vse težave. No, ni. Sicer ga pa podpiram.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.014
9.660
113
Ampak sekcijsko merjenje ni odgovor, ker zadeva ne meri prilagojene hitrosti razmeram na cesti. Lahko torej furaš v megli 90 kmh, če je omejitev 100, pa ne kršiš ničesar.
A se omejitev hitrosti ne zmanjša na digitalnem portalu, ko je megla? Verjetno ni problem, da sekcijsko merjenje to upošteva.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.095
3.173
113
Ob 20h so odprli odsek, sem se 15 minut kasneje peljal pa so si že trije Bavarci merili kateri ima krajšega.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.285
6.113
113
Tukaj ne gre za opozorilni znak, ampak za lučke, ki označujejo rob ceste v megli. In na Razdrtem zadeva odlično deluje, čeprav sem ob prvem srečanju s tem mislil, da sem v vesolju. :valjamse:
Ko sem se jaz peljal čez Razdrto v megli, je zmedeni voznik pred menoj začel na polno bremzati, ko so rdeče lučke na obeh straneh avtoceste pričele utripati. Ob določenih pogojih bi lahko hitro prišlo do nesreče. Obvestilna tabla ima omejitev 60, mimo pa dirkajo 130+.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.238
1.498
113
Krivec pa spet 70+.

"do nesreče prišlo, ko je 73-letni voznik osebnega vozila, ki je vozil v smeri Novega mesta, zaradi neprilagojene hitrosti izgubil oblast nad vozilom, trčil v odbojno ograjo in obstal na voznem pasu avtoceste"
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.647
1.479
113
Formalno bo kriv (tudi?) voznik kombija, ki se je v zadnji del šleperja zaletel z bokom kombija... Vsaj tako se zdi, pri zadnjem kamionu je del kombijevega pleha (vrata?), kombi pa ni ostal brez sprednje havbe... Od tod tudi tako hude posledice nesreče in smrtne žrtve...

Popoldne so na RTVju tudi pravilno opozorili, da je leta 2010, prav tako na sobotno popoldne, sicer v megli na istem mestu prišlo do naleta več deset vozil... Tale odsek je že od nekdaj črna točka, in teh se po definiciji ne da rešiti drugače kot tako da se jih odpravi. Cesto bo treba zgraditi drugače.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.592
6.671
113
pri taščici
Upravljalec ima po vsej verjetnosti take dogodke za katere obvesca preko panojev sli svetleče prometne znake pokrite s kamerami. Zato je nek "polurni" zamik razloga za obvescanje neopravičljiv.
Svasoma res ne jemljiemo vozniki resno takih omejitev.
Primer
Tunel, omejitev 60, prevozis cel tunel pa ne vidis razloga za to omejitev. Ali je bil dobro skrit, ali pa so pozabil nastavit hitrost nazaj na 100?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.238
1.498
113
Formalno bo kriv (tudi?) voznik kombija, ki se je v zadnji del šleperja zaletel z bokom kombija... Vsaj tako se zdi, pri zadnjem kamionu je del kombijevega pleha (vrata?), kombi pa ni ostal brez sprednje havbe... Od tod tudi tako hude posledice nesreče in smrtne žrtve...

Popoldne so na RTVju tudi pravilno opozorili, da je leta 2010, prav tako na sobotno popoldne, sicer v megli na istem mestu prišlo do naleta več deset vozil... Tale odsek je že od nekdaj črna točka, in teh se po definiciji ne da rešiti drugače kot tako da se jih odpravi. Cesto bo treba zgraditi drugače.

Da, krivci so zgleda 4. Najbolj bo najebal voznik kombija. Za prvega bi moral napisati vzrok brez katerega ne bi bilo ostalih pizdarij.

Na 24ur pa pravijo, da nalet 2010 ni bil na istem mestu temveč v smeri proti Lj. Kdo ima sedaj prav.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.647
1.479
113
"Na 24ur pa pravijo, da nalet 2010 ni bil na istem mestu temveč v smeri proti Lj."

Iz glave ne vem več, vendar dvomim, ker je tam nova AC in tisti klanec je naravnost dolgočasno neproblematičen.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.095
3.173
113
Formalno bo kriv (tudi?) voznik kombija, ki se je v zadnji del šleperja zaletel z bokom kombija... Vsaj tako se zdi, pri zadnjem kamionu je del kombijevega pleha (vrata?), kombi pa ni ostal brez sprednje havbe... Od tod tudi tako hude posledice nesreče in smrtne žrtve...

Popoldne so na RTVju tudi pravilno opozorili, da je leta 2010, prav tako na sobotno popoldne, sicer v megli na istem mestu prišlo do naleta več deset vozil... Tale odsek je že od nekdaj črna točka, in teh se po definiciji ne da rešiti drugače kot tako da se jih odpravi. Cesto bo treba zgraditi drugače.

Ali pa samo prilagoditi hitrost vožnje razmeram na cesti. Vem da je to za 1/3+ slovenskih voznikov znanstvena fantastika. V tisti nesreči pred leti so tudi vozili 130 pri vidljivosti ki ni omogočala pol te hitrosti. Pa ne govorim na pamet ker sem ca. 20-30 minut pred tisto nesrečo peljal mimo. Enih 60/h tako kot vsi drugi ki so bili takrat v koloni.