Spremembe se v prometu dogajajo hitreje kot lahko to zazna upravljalec. Lahko se zgodijo hitreje kot to zazna uporabnik -> prometna nesreča.Praksa bo pokazala, koliko bo to v resnici uporabno.
Prvi primer: Ta teden ali pretekli teden je enkrat na enem od panelov na štajerski avtocesti gorelo opozorilo zaradi megle. Jaz je naslednjih 20 km nisem videl nikjer.
Drugi primer: Na informativni tabli za Celjem vsakih par dni prižgejo na tabli obvestilo, da je na izvozu Žalec zastoj. Točnost podatka, ko čez par km pripelješ do izvoza, limitira prej proti 0 kot proti 1. Lahko opozorila ni, vidiš pa, da vozila stojijo že na izvozu na avtocesti, lahko opozorilo je, stoji pa par vozil pred križiščem.
Če bodo opozorilo prižigali malo "po prešernu", bo samo zapravljen denar. Vsakodnevni vozniki, ki jih je največ, bodo opozorilo povsem ignorirali, če bodo doživeli nekaj odstotkov lažnih opozoril.
Tukaj ne gre za opozorilni znak, ampak za lučke, ki označujejo rob ceste v megli. In na Razdrtem zadeva odlično deluje, čeprav sem ob prvem srečanju s tem mislil, da sem v vesolju.Praksa bo pokazala, koliko bo to v resnici uporabno.
Prvi primer: Ta teden ali pretekli teden je enkrat na enem od panelov na štajerski avtocesti gorelo opozorilo zaradi megle. Jaz je naslednjih 20 km nisem videl nikjer.
Drugi primer: Na informativni tabli za Celjem vsakih par dni prižgejo na tabli obvestilo, da je na izvozu Žalec zastoj. Točnost podatka, ko čez par km pripelješ do izvoza, limitira prej proti 0 kot proti 1. Lahko opozorila ni, vidiš pa, da vozila stojijo že na izvozu na avtocesti, lahko opozorilo je, stoji pa par vozil pred križiščem.
Če bodo opozorilo prižigali malo "po prešernu", bo samo zapravljen denar. Vsakodnevni vozniki, ki jih je največ, bodo opozorilo povsem ignorirali, če bodo doživeli nekaj odstotkov lažnih opozoril.