Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
če smo že tu - na kaj to vpliva?
namreč praksa kaže, da je jermen v določenih pogojih boljši, kajti tudi verige najdemo stegnjene, strgane in še marsikaj, DNEVNO, po delavnicah...
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Menjava stane približno toliko kot menjava zobatega jermena mogoče kakih 100€ več. Ampak pričakuješ, da verigo menjaš pri 250.000 km in ne na vsakih 80.000 km.
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Veriga je lahko za nič že pri 80.000 km. Nebi verjel, če nebi slišal na lastna ušesa. Po menjavi verige je motor deloval kot nov. Motor pa je bil razvit v sodelovanju PSA/BMW.
Citat:
Uporabnik jendomen pravi:
Lp
Pri Oplu imam verigo, mi pa mehankar vseskozi govori da nesmem šparat pri olju, da mora biti sintetično, da boljše maže verigo.
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Veriga je lahko za nič že pri 80.000 km. Nebi verjel, če nebi slišal na lastna ušesa. Po menjavi verige je motor deloval kot nov. Motor pa je bil razvit v sodelovanju PSA/BMW.
Veriga je lahko zanic ze pri 20.000km. Imam pri Polu ze drugo, 39.000km
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
V cem je tako razlicna obremenitev jermenov da nekje menjajo na 80(90), drugje pa na 250?
Predvidevam da so jermeni bolj ali manj enaki.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik jendomen pravi:
Lp
Pri Oplu imam verigo, mi pa mehankar vseskozi govori da nesmem šparat pri olju, da mora biti sintetično, da boljše maže verigo.
100% res. sem že menjaval ketno na corsi z 75k km. vzrok neredna menjava olja.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
... pozabil pa si povedat, da ti na 2.0 HDi 16V pred menjavo jermena po možnosti utrga verigo odmičnih gredi.