Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Pravi model ja ne jebe sistema če je keri pametnCitat:
Uporabnik bero1 pravi:
Od kje si?
V Mariboru je en štručko za te zadeve.
Pooblaščenci iz cele Slovenije ga kličejo.
Je mogoče s Tezna
Meni sta počili dve svečki.tipa poznam ,pa sem dal glavo dol jemat,ker se nisem takoj spomnil na njega.
servis-900€
tip ,kateri se samo s tem bavi-200€
Pa je šlo 700€ v luft.
Če kdo rabi št. me lahko kontaktira na zs.
Reši pa drugače vse.
70€ odstranjevanje svečke 100€ pa injektor.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Sicer se ne bi rad (prevec) hecal ker verjamem da je to zelo zaj... zadeva!
Ampak tale o injektorju & 10 ljudeh se pa bere kot una basen ko so repo vn iz zemlje vlekl pa so vsi na kmetiji pomagal (od stare mame&ata do miške)
ga ni junaka ki me v to prepriča preveč klejem inžinirje vsak dan da bi verjel pravljicam.Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Ne ti men tralala.
Običajno nam inženirjem ni vseeno, kaj damo iz rok.
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Ne ti men tralala.
Običajno nam inženirjem ni vseeno, kaj damo iz rok.
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
So. Ko ga imaš, ga ne moreš več prodat.Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
A niso to večni avti.
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Na Mercedes motorjih sem menjal ze lahko recem vsaj 1000 sveck in ob tem dozivel ze vse tipe avantur. Pri teh starejsih motorjih kot je tvoj sicer redkeje blokirajo kot na cdi ampak obcasno pa . Zato je treba pac razumet serviserje ki ti ze v naprej povedo mozen scenarij, enako povemo v nasem servisu. Za vrtanje utrganih sveck so specialna orodja samo kaj ce se ti utrze tazadnja ki je nedostopna...ali glava dol ali motor ven in nato vrtanje.... Sicer nepoznavalci lahko obsojajo serviserja ker ne zna ... ker ni usposobljen...Kdor pa te probleme pozna tega ne bo nikoli rekel.
Nekomu bos pac moral zaupati in ce se svecka utrze se bo pac resevalo...
Citat:
Uporabnik deedee pravi:
Sam sem bil pred enako tezavo pri mojem Mercedesu. Ena svecka je odpovedala, seveda sem se odlocil zamenjat vse stiri. Zaradi podobnih grozenj o lomljenju sveck in podobno sem se zadeve lotil kar sam. Ce ze gre glava dol, vsaj vem da sem sam zaj... in ne nek guster na servisu. Na internetu sem za tip svecke pogledal koliko Nm je moment lomljenja. Moment kljuc nastavil na nekoliko manj in akcija. Na sreco so vse sle brez tezav ven. Motor je bil ogret, baje takrat gre lazje zadeva ven.
Pred tem sem veliko prebral o lomljenju sveck (baje je Mercedes obcutljiv na to). Eni, ki so imeli tezave z zagozdeno (se ne zlomljeno svecko) so le to po cel teden mazali z WDjem in podobnimi zadevami, ki dobro prodirajo med navoji, da je svecka spustila.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Pravi model ja ne jebe sistema če je keri pametnCitat:
Uporabnik bero1 pravi:
Od kje si?
V Mariboru je en štručko za te zadeve.
Pooblaščenci iz cele Slovenije ga kličejo.
Reši pa drugače vse.
70€ odstranjevanje svečke 100€ pa injektor.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ga ni junaka ki me v to prepriča preveč klejem inžinirje vsak dan da bi verjel pravljicam.Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Ne ti men tralala.
Običajno nam inženirjem ni vseeno, kaj damo iz rok.
vejo da bo celi fuk to menjat.
včasih si filter za olje mel v minuti zunaj. zdaj pri nekaterih avtih eno uro šrauaš da ga vidiš kje šele da menjaš.
Citat:
Uporabnik jesen pravi:
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Na Mercedes motorjih sem menjal ze lahko recem vsaj 1000 sveck in ob tem dozivel ze vse tipe avantur. Pri teh starejsih motorjih kot je tvoj sicer redkeje blokirajo kot na cdi ampak obcasno pa . Zato je treba pac razumet serviserje ki ti ze v naprej povedo mozen scenarij, enako povemo v nasem servisu. Za vrtanje utrganih sveck so specialna orodja samo kaj ce se ti utrze tazadnja ki je nedostopna...ali glava dol ali motor ven in nato vrtanje.... Sicer nepoznavalci lahko obsojajo serviserja ker ne zna ... ker ni usposobljen...Kdor pa te probleme pozna tega ne bo nikoli rekel.
Nekomu bos pac moral zaupati in ce se svecka utrze se bo pac resevalo...
Da ne bo pomote, nihče ne obsoja serviserja za ta problem. Najprej je proizvajalec dolžan svoj izdelek narediti tako, da vsaj njegov pooblaščeni servis zamenja določene dele ki nimajo daljšo dobo uporabe. Menjava mora potekati v skladu normale, to pomeni če morate zamenjati del ki stane 15€ se na račun kupca ne more zgoditi strošek 1500€ (kot so povedali na servis Mercedesa). Zato je nosilec stroškov pooblaščeni servis, ta pa naj išče povrnitev stroškov od Mercedesa, ki ni zagotovil primernega orodja, ali izobraževanja serviserja, da ta lahko brez straha opravi delo v delavnici. Tu je še zavarovalnica kjer bi servis moral ali pa celo ima zavarovane nezgode pri delu popravil vozil. Lepo je da ste menjali več kot tisoč svečk do sedaj, pa tudi vi ne razumete kako normalno se vam zdi, da servis zaračuna menjavo svečk, ki jih priložim poleg za ceno 1500€ za mercedes, za katerega sem prepričan ne dobim 1500€ tudi če bi imel nove lepo vgrajene grelne svečke. Da pri tem popravilu motorja ta ne bo nič boljši, bog pomagaj, da bo vsaj v taki kondiciji kot je bil, poraba bo še vedno ista, edino teža bo manjša za tri pokojnine. Imam več kot štirideset let opravljenega dela, pa nikoli nisem delal nekaj takega ali na način, da bi pred delom že v naprej jasno povedal, da bo to po vsej verjetnosti nemogoče pozitivno opraviti. Kako pa lahko kot slišim in berem nekateri posamezniki to delo opravijo uspešno (upam, da bom enega tudi sam uspel najt) pa zgodbo le malo spremeni tudi za strokovno elito mehanikov v tem primeru mercedes servisa, ki s tem pač pokažejo svojo nesposobnost kot da jim dol visi za sirotinjo. Kako lahko mercedes nekdo ki ni pooblaščen serviser, ki mogoče ni niti mehanik to delo bolje opravi - po mojem ne more, zgodi se lahko samo da uradni serviser svojega dela ne obvlada na nivoju. Krona pa je ta, da ti ki delo znajo opravit rečejo, ja, svečke bom zamenjal, za morebiten spodrsljaj bom sam poskrbel za posledice in uredil zadevo, kar pooblaščenim servisom niti na kraj pameti ne pade.