Citat:
Uporabnik jesen pravi:
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Na Mercedes motorjih sem menjal ze lahko recem vsaj 1000 sveck in ob tem dozivel ze vse tipe avantur. Pri teh starejsih motorjih kot je tvoj sicer redkeje blokirajo kot na cdi ampak obcasno pa . Zato je treba pac razumet serviserje ki ti ze v naprej povedo mozen scenarij, enako povemo v nasem servisu. Za vrtanje utrganih sveck so specialna orodja samo kaj ce se ti utrze tazadnja ki je nedostopna...ali glava dol ali motor ven in nato vrtanje.... Sicer nepoznavalci lahko obsojajo serviserja ker ne zna ... ker ni usposobljen...Kdor pa te probleme pozna tega ne bo nikoli rekel.
Nekomu bos pac moral zaupati in ce se svecka utrze se bo pac resevalo...
Da ne bo pomote, nihče ne obsoja serviserja za ta problem. Najprej je proizvajalec dolžan svoj izdelek narediti tako, da vsaj njegov pooblaščeni servis zamenja določene dele ki nimajo daljšo dobo uporabe. Menjava mora potekati v skladu normale, to pomeni če morate zamenjati del ki stane 15€ se na račun kupca ne more zgoditi strošek 1500€ (kot so povedali na servis Mercedesa). Zato je nosilec stroškov pooblaščeni servis, ta pa naj išče povrnitev stroškov od Mercedesa, ki ni zagotovil primernega orodja, ali izobraževanja serviserja, da ta lahko brez straha opravi delo v delavnici. Tu je še zavarovalnica kjer bi servis moral ali pa celo ima zavarovane nezgode pri delu popravil vozil. Lepo je da ste menjali več kot tisoč svečk do sedaj, pa tudi vi ne razumete kako normalno se vam zdi, da servis zaračuna menjavo svečk, ki jih priložim poleg za ceno 1500€ za mercedes, za katerega sem prepričan ne dobim 1500€ tudi če bi imel nove lepo vgrajene grelne svečke. Da pri tem popravilu motorja ta ne bo nič boljši, bog pomagaj, da bo vsaj v taki kondiciji kot je bil, poraba bo še vedno ista, edino teža bo manjša za tri pokojnine. Imam več kot štirideset let opravljenega dela, pa nikoli nisem delal nekaj takega ali na način, da bi pred delom že v naprej jasno povedal, da bo to po vsej verjetnosti nemogoče pozitivno opraviti. Kako pa lahko kot slišim in berem nekateri posamezniki to delo opravijo uspešno (upam, da bom enega tudi sam uspel najt) pa zgodbo le malo spremeni tudi za strokovno elito mehanikov v tem primeru mercedes servisa, ki s tem pač pokažejo svojo nesposobnost kot da jim dol visi za sirotinjo. Kako lahko mercedes nekdo ki ni pooblaščen serviser, ki mogoče ni niti mehanik to delo bolje opravi - po mojem ne more, zgodi se lahko samo da uradni serviser svojega dela ne obvlada na nivoju. Krona pa je ta, da ti ki delo znajo opravit rečejo, ja, svečke bom zamenjal, za morebiten spodrsljaj bom sam poskrbel za posledice in uredil zadevo, kar pooblaščenim servisom niti na kraj pameti ne pade.
tisto ni noben garažar ampak človek ki je specializiran za odstranjevanje takih pizdarij. in noben uvoznik in kunkurenca mu ne pošilja inšpekcije, ker ded tudi njim dela. oziroma mu je to biznis, da dela drugim.Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Jaz vem da bi se zapeljal v mb do tistega garazarja. Pa upam da ima neko firmo(pa ne zaradi mene,). Ker sicer mu zna uvoznik- konkurenca ki ne obvlada tega posla poslati vse mogoce inspekcije.
Citat:
Uporabnik ziggy pravi:
Zaključek te teme bi lahko bil tak: mehanikom se zdi, da je treba računat po 60 in več € na uro, ne bi prevzeli nobene odgovornosti in bi najraje samo menjavali plastične škatlice, saj za kaj več rabijo orodje.
No, glede na to, da računajo "prikop na tester" samo še čakam, da mi bodo obračunali uporabo viličastega ključa št 10 in dva udarca z gumijastm kladivom...
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Lej, takole je, nekaj stvari dajmo razjasniti:
- Mehaniki na amzs so živ obup, ne vozi avta tja. Firma je prevelika, s preveč denarja, in jih očitno predobro plačuje za najbolj rutinsko delo tipa menjava akumulatorjev. Nekoč sem tja zašel z željo nastavitve višine žarometov, in v živo videl 5 ljudi, ki sem jim bil nadloga, ker so tam pač ker nekje morajo biti na šihtu.
- Pač nisi imel sreče, in si nekaj forumskim modrecem stopil na žulj. Šparaj živce, dobil si tudi kak (pol) uporaben nasvet, z več linki do mehanikov. Tudi crash s tega foruma ni hudič da ne bi tega znal, če ne ti pa lahko s prstom pokaže pet sposobnih ljudi, ki to rutinsko delajo.
- Ne ga srat z zavarovanji, ki naj bi jih imela mehanična delavnica. Ta običajno pokrivajo takšne reči, kot je primer, ko mehaniku avto pade z dvigala ali pa po stranka odpelje avto, mehanik pa pozabi vanj naliti olje. Ni hudič, da odlomljene gr. sveče takšno zavarovanje ne pokrije.
- Rabiš samo enega sposobnega mehanika (ki vsaj ne id.iot ne sme biti - kot v vsakem poklicu je žal tudi med mehaniki cel kup otroških vzgojiteljev, kuharjev in čevljarjev, ki ne ločijo moment ključa od šublerja - vseh teh se izogni), ki je v lajfu zamenjal že tisoč gr. sveč. Ta bo Z VSO POTREBNO SKRBNOSTJO odvil gr. sveče, in morda mu bo to uspelo, tudi če bo trajalo dlje časa. Pač mora biti nekdo, ki se mu da na šihtu zares delati. Mora pa ti biti jasno, da lahko kakšno zlomi, ker ne bo šlo drugače, zato bo tak poseg lahko nekaj dražji. Vendar za boga svetega ne vidim razloga zakaj bi to stalo 1000 EUR.
Srečno.
ne zaključek je, da če se svečka zlomi pač lastnik plača ure ki se zapravijo da se ven dobi. Preprosto in pošteno.Citat:
Uporabnik ziggy pravi:
Zaključek te teme bi lahko bil tak: mehanikom se zdi, da je treba računat po 60 in več € na uro, ne bi prevzeli nobene odgovornosti in bi najraje samo menjavali plastične škatlice, saj za kaj več rabijo orodje.