Vem, da je debilno tipkati s caps lock on, zato sem raje držal shift...
Zdaj pa resno:
Kdaj bo kamikazam na gorenjski avtocesti jasno, da VARNOSTNA razdalja dejansko pomeni VARNO razdaljo do vozila pred teboj, v kateri lahko še pravočasno zmanjšamo hitrost in/ali zaustavimo vozilo, če se tistemu pred nami zgodi kaj iz seznama "nedaj bože".
Največji problem je ob jutranji prometni konici, ko bi VSI radi bili TAKOJ v službi. V tem duhu prevladuje tudi mnenje, da je v teh recesijskih časih potrebno varčevati z vsem, tudi varnostno razdaljo.
Včasih kdo na prehitevalnem pasu po spletu okoliščin (tipkanje smsa, nanašanje maskare, zajtrk, ...) pri hitrosti 120kmh pusti neracionalno veliko razdaljo (20-30 m) do avtomobila pred njim. S tem AVTOMATIČNO ukaže vozniku, ki vozi vzporedno na voznem pasu s hitrostjo 90kmh, da MORA takoj zapolniti to vrzel. Ker vsi pač nimajo VTEC-a
, to pomeni, da pri tem ne morejo v tako kratkem času pridobiti 30kmh. Posledično mora tisti, pred katerega je tak kaskader vskočil, zavirati. To sproži verižno reakcijo zaviranja za vsaj 10 avtomobilov.
Dokler omenjeni kaskader pridobi terminalno hitrost 120kmh, pred njim nastane nova vrzel, ki jo mora avtomatično zapolniti kaskader 2. Dobimo echo efekt, katerega posledica je zgoščena kolona na prehitevalnem pasu in nekaj tovarnjakarjev na voznem pasu (plus kak izvenserijski dedek z babico, ki gre na pregled v UKC).
Pravi fenomen je, da v takih kaotičnih razmeraj sploh kdo kdaj pride do cilja. Občasno pa se zgodi, da pride do odpovedi tega sistema. Posledica je vlakec cca treh do štirih vozil, ki so medsebojno varnostno razdaljo zmanjšali na cca -10cm in pa nekaj kilometrski vlakec vozil za njimi.
V takih primerih se zgodi to, kar se mi je v zadnjem mesecu zgodilo že kar nekajkrat - da se v službo "vozim" vsaj eno uro namesto 15-20 minut. Enako je bilo tudi danes zjutraj. Po kaki urici speljevanja, ko me zaradi konstantnega pritiskanja na sklopko že začne boleti leva noga, se končno pripeljemo mimo štirih avtomobilov, policistov in vlečne službe. Ob avtomobilih pa stojijo ožaloščeni lastniki zverižene pločevine, ki se jim avtocestna ruleta danes ni izšla.
No, za bonus pa sem danes v Stegnah na Tistem ovinku pri Danfossu imel čast čakati na odstranjevanje posledic še ene za ta ovinek klasične nesreče (tokrat je kombi sekal ovinek v levo, medtem ko je v tistem trenutku nekdo pripeljal iz nasprotne smeri). Kombi je ostal sredi vozišča nevozen, zato je bil promet blokiran v obeh smereh. Obvoz pa je seveda nazaj do Mercatorja, v gužvo na Litostrojski in potem nazaj mimo Viba filma...
Vseeno lahko krivico za kolone udeležencem v teh naletih lahko pripišem le v 60% deležu. Preostalih 40% poberejo mimovozeča zijala na obeh pasovih o katerih ni vredno zgubljati besed.
Anyway... smo samo mi na gorenjki taki caRji al je to standardna praksa na celotnem slovenskem avtocestnem križu? V Ljubljano se vozim že dobra štiri leta, pa se mi je to do sedaj zgodilo približno enkrat do dvakrat na leto, zdaj pa redno vsak teden enkrat.
Zdaj pa resno:
Kdaj bo kamikazam na gorenjski avtocesti jasno, da VARNOSTNA razdalja dejansko pomeni VARNO razdaljo do vozila pred teboj, v kateri lahko še pravočasno zmanjšamo hitrost in/ali zaustavimo vozilo, če se tistemu pred nami zgodi kaj iz seznama "nedaj bože".
Največji problem je ob jutranji prometni konici, ko bi VSI radi bili TAKOJ v službi. V tem duhu prevladuje tudi mnenje, da je v teh recesijskih časih potrebno varčevati z vsem, tudi varnostno razdaljo.
Včasih kdo na prehitevalnem pasu po spletu okoliščin (tipkanje smsa, nanašanje maskare, zajtrk, ...) pri hitrosti 120kmh pusti neracionalno veliko razdaljo (20-30 m) do avtomobila pred njim. S tem AVTOMATIČNO ukaže vozniku, ki vozi vzporedno na voznem pasu s hitrostjo 90kmh, da MORA takoj zapolniti to vrzel. Ker vsi pač nimajo VTEC-a
Dokler omenjeni kaskader pridobi terminalno hitrost 120kmh, pred njim nastane nova vrzel, ki jo mora avtomatično zapolniti kaskader 2. Dobimo echo efekt, katerega posledica je zgoščena kolona na prehitevalnem pasu in nekaj tovarnjakarjev na voznem pasu (plus kak izvenserijski dedek z babico, ki gre na pregled v UKC).
Pravi fenomen je, da v takih kaotičnih razmeraj sploh kdo kdaj pride do cilja. Občasno pa se zgodi, da pride do odpovedi tega sistema. Posledica je vlakec cca treh do štirih vozil, ki so medsebojno varnostno razdaljo zmanjšali na cca -10cm in pa nekaj kilometrski vlakec vozil za njimi.
V takih primerih se zgodi to, kar se mi je v zadnjem mesecu zgodilo že kar nekajkrat - da se v službo "vozim" vsaj eno uro namesto 15-20 minut. Enako je bilo tudi danes zjutraj. Po kaki urici speljevanja, ko me zaradi konstantnega pritiskanja na sklopko že začne boleti leva noga, se končno pripeljemo mimo štirih avtomobilov, policistov in vlečne službe. Ob avtomobilih pa stojijo ožaloščeni lastniki zverižene pločevine, ki se jim avtocestna ruleta danes ni izšla.
No, za bonus pa sem danes v Stegnah na Tistem ovinku pri Danfossu imel čast čakati na odstranjevanje posledic še ene za ta ovinek klasične nesreče (tokrat je kombi sekal ovinek v levo, medtem ko je v tistem trenutku nekdo pripeljal iz nasprotne smeri). Kombi je ostal sredi vozišča nevozen, zato je bil promet blokiran v obeh smereh. Obvoz pa je seveda nazaj do Mercatorja, v gužvo na Litostrojski in potem nazaj mimo Viba filma...
Vseeno lahko krivico za kolone udeležencem v teh naletih lahko pripišem le v 60% deležu. Preostalih 40% poberejo mimovozeča zijala na obeh pasovih o katerih ni vredno zgubljati besed.
Anyway... smo samo mi na gorenjki taki caRji al je to standardna praksa na celotnem slovenskem avtocestnem križu? V Ljubljano se vozim že dobra štiri leta, pa se mi je to do sedaj zgodilo približno enkrat do dvakrat na leto, zdaj pa redno vsak teden enkrat.