Ne vem kaj je tukaj čudnega. Mrbit jo je pa pred pol leta dal na čevelj, ali pa nima želje/časa za resno vezo.Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Človek ni imel punce, ne vem no, pri 28 da nimaš punce je mal čudno!
Ne vem kaj je tukaj čudnega. Mrbit jo je pa pred pol leta dal na čevelj, ali pa nima želje/časa za resno vezo.Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Človek ni imel punce, ne vem no, pri 28 da nimaš punce je mal čudno!
Kakršna koli omemba besed 'sindikat', 'regulacija trga dela' ipd pa ti seveda prisluži nadimek komunajzer, ki ne razume 'moderne' ekonomije.Citat:
Uporabnik englishman pravi:
Glede na to, da so kopiloti mladi s tudi po 100.000 EUR kredita in zasebnim življenjem pogosto v popolnem razsulu (možnost, da dobiš službo, je približno enaka zadetku na loteriji, ko pa enkrat službo dobiš, ugotoviš, da je vse prej kot sanjska), je čudež, da tega ni več.
Reforma šolanja pilotov bi bila že davno na mestu, vendar gre enostavno za prevelik biznis.
Crkne zato, ker so noter nizkocenovne komponente, v letalih je to konkretno drugače.Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Ma dajte no, letalo je melo napako, pi*da ej še dns en te domače računalnike samo od sebe zmanjka al crkne disk, ram in to kr na lepem, pa da tam na 20 let starem letalu pa kr vse tip top 100% dela.
Citat:
Uporabnik peroo pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ne vem no...elita od moških, leta in leta urjenja, zdravniški pregledi, psihološke ocene, dokaj urejene razmere dela in plača (glede na trenutno ekonomijo), panoga, kjer je varnost zadnja leta zelo napredovala...
potem pa se zgodi, da nekdo 18min usmerje, lagano, letalo v sigurno smrt, poleg sebe pa v to pahne še 150 ljudi? ne vem no, razen če je doživel kakšno "ravnatelj" izkušnjo v preteklih dneh...
Upal si bom ugibat o "urejene razmere dela" trenutno na trgu pri nizkocenovniku:
Številke govorim na pamet, od začetka šolanja do konca (do desnega sedeža na reaktivcu)
do licence CPL z IR pooblastilom -40.000eur (+- glede na državo)
Teorija ATPL +2.000eur +- (in dobro leto dni za knjigami)
ME/IR + 7.000eur (+-)
MCC na simulatorju od firme +7.000eur (+-)
se potem prijaviš na razpis za nizkocenovnika in investiraš za osvežitev na simulatorju še nekaj tisočakov.
dobiš službo pod pogojem da plačaš še prešolanje na tip A320 + 25.000eur
z družbo podpišeš še pay to fly, in prvih 500 ur na desnem sedežu plačuješ zato da lahko pri njih delaš (+20.000eur ugibam)...
Na koncu si star 28let, imaš dobrih 700ur naleta, plače ti ponudijo 2000eur na mesec, živiš pri starših ali pa v hotelih, in na grbi imaš 100.000eur dolgov. V firmi pa ravno začnejo razmišljat o rezih plač za do 40%... Naenkrat opaziš da boš do 40leta delal, da prideš na ničlo. Pomoje če si nestabilna osebnost, se ti hitro odpelje ko se ozreš nazaj...
Zgolj moja ugibanja.
Sožalje svojcem
Citat:
Osebno mislim, da to ni razlog, ker če je fant delal za to, da pride do desnega sedeža, potem je prej šel čez ogromno preizkušenj in bi tudi to preživel.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Vseeno bi imel lepše življenje kot par miljard ljudi, kje je problem?
Ali pa je mislil da bo hot shot old style playboy pilot v stilu top guna?
Citat:
Uporabnik retro pravi:
Kje je preživel 8 mesecev ko je prekinil šolanje?