v franciji strmoglavil airbus

matej_

Guru
25. okt 2007
2.154
674
113
ker pri LH nimajo tega predpisa.
Potrjeno s strani pilota B747 od Lufthanse.

edit: ti predpisi za zmeraj 2 v kokpitu so iz USA, Evropa nima tako rigoroznih predpisov
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.294
7.057
113
Ah...in zakaj ne...mislim...toliko ko se vlaga v varnost poletov, potem pa padejo na taki banalni zadevščini...
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Letalo se je spuščalo počasi -> strukturni defekti odpadejo
Letalo je držalo smer -> aileroni ter rudder delajo pravilno
Letalo se je spuščalo enakomerno -> elevoni delujejo pravilno
Letolo je vzdrževalo hitrost -> motorji delujejo pravilno

Če seštejemo vse zgoraj + bližino letališč, kjer bi lahko skušali omiliti "napako" + neodzivnost pilota/kopilota - ni več veliko maneverskega prostora za okvaro...
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.154
674
113
zakaj banalna zadeva?
v kokpitu imaš dva človeka ki sta oba sposobna sama letet letalo, obvladata iste postopke, isto vse.

zakaj klicati ne vem stevko v kokpit ker je pilot prej spil kafe pa juice in ga je stisnalo na sračko in bo v roku treh minut nazaj.
noben drug v letalu (razen relief pilota oz. pilota kot potnika) ni šolan, da bi pritisku gumbe po kokpitu in jih tudi ne sme.

do sedaj se to ni pokazalo kot pomankljivost ampak verjetno bodo prišle kašna priporočila ven, da se bo sedaj v primeru zapuščanja kokpita vsede ena stevka v kokpit.

recimo na CRJ200 oz na Saab 340 imaš dva pilota in eno stevko. kepten gre na sračko, stevka na njegovo pozijicjo, kdo bo pa čuval in stregel 34 potnikom? potniške kabine ne smeš pustiuti same, nenadzorovane, nakajr v primeru da je en od pilootov odsoten iz kokpita je še vedno, en pilot nadzoruje in leti letalo.
 

capl

sranjeslojaš
2. feb 2009
8.604
53
48
na podnu
ksz
Se spomnim ene avto nesreče, ko so na obdukciji našli voznikovega tiča v ustih potnice
shocked-1.gif

sej ne da na kej namigujem
tongue-1.gif
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.206
723
113
Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
ker pri LH nimajo tega predpisa.
Potrjeno s strani pilota B747 od Lufthanse.

edit: ti predpisi za zmeraj 2 v kokpitu so iz USA, Evropa nima tako rigoroznih predpisov

No, v bistvu je ta procedura bolj zaradi možnih zdravstvenih težav. Če maš opravit s samo(morilcem) je težko že na zemlji. Če je to v zraku je to še toliko težje. Če ma pilot načrt bo tud tisto stevardeso na brzino fental, potem pa dalje.
Žalostno, da človek ni mogu fentat samo samga sebe in pustit drugih živet. Lahko sta mela tud kaj s pilotom kot mentorjem. Kakšne napake v preteklosti, disciplinski prekrški, slaba ocena, grožnja odpovedi ? Kdo ve kaj bo še prišlo ven. Če bo pa res pa kdo ve ... Mrtvi se ne morejo branit.
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.206
723
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kaj pa predlagaš, da se podobna zadeva več ne ponovi?

Če sem malo sarkastičen : "Se zgodi tudi v najboljših familijah". To ni prvič, samo v Evropi se prvič srečujemo s tako situacijo. In to Nemci. Ordnung muss sein! To, da se to lahko zgodi v Nemčiji, v kao fantastični državi, kjer je red. Kjer tehnika dela. Soočenje z kruto realnostjo. Gledam tlele TV in jim ni nč jasno ....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.294
7.057
113
Potem pa vsaj telefon v avion, da se bo vedelo, kaj se dogaja.

Če bi jaz bil svojec umrlih ne vem če bi verjel trenutnim razlagam in dvom je najhuše zlo, ki lahko ostane v človeku po takšni smrti...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.294
7.057
113
Ne vem no...elita od moških, leta in leta urjenja, zdravniški pregledi, psihološke ocene, dokaj urejene razmere dela in plača (glede na trenutno ekonomijo), panoga, kjer je varnost zadnja leta zelo napredovala...

potem pa se zgodi, da nekdo 18min usmerje, lagano, letalo v sigurno smrt, poleg sebe pa v to pahne še 150 ljudi? ne vem no, razen če je doživel kakšno "ravnatelj" izkušnjo v preteklih dneh...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Glede na to, da je danes pilotov mnogokrat več kot včasih, tudi tu ni več samo elita med moškimi.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.943
6.020
113
Ne, v Bih kupujejo letalsko diplomo za 300 eur.

btw, Germanwings je Easyjet verzija od Lufthanse.
 

peroo

Fizikalc
29. sep 2007
113
30
28
ljubljana
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ne vem no...elita od moških, leta in leta urjenja, zdravniški pregledi, psihološke ocene, dokaj urejene razmere dela in plača (glede na trenutno ekonomijo), panoga, kjer je varnost zadnja leta zelo napredovala...

potem pa se zgodi, da nekdo 18min usmerje, lagano, letalo v sigurno smrt, poleg sebe pa v to pahne še 150 ljudi? ne vem no, razen če je doživel kakšno "ravnatelj" izkušnjo v preteklih dneh...


Upal si bom ugibat o "urejene razmere dela" trenutno na trgu pri nizkocenovniku:

Številke govorim na pamet, od začetka šolanja do konca (do desnega sedeža na reaktivcu)

do licence CPL z IR pooblastilom -40.000eur (+- glede na državo)
Teorija ATPL +2.000eur +- (in dobro leto dni za knjigami)
ME/IR + 7.000eur (+-)
MCC na simulatorju od firme +7.000eur (+-)
se potem prijaviš na razpis za nizkocenovnika in investiraš za osvežitev na simulatorju še nekaj tisočakov.
dobiš službo pod pogojem da plačaš še prešolanje na tip A320 + 25.000eur
z družbo podpišeš še pay to fly, in prvih 500 ur na desnem sedežu plačuješ zato da lahko pri njih delaš (+20.000eur ugibam)...

Na koncu si star 28let, imaš dobrih 700ur naleta, plače ti ponudijo 2000eur na mesec, živiš pri starših ali pa v hotelih, in na grbi imaš 100.000eur dolgov. V firmi pa ravno začnejo razmišljat o rezih plač za do 40%... Naenkrat opaziš da boš do 40leta delal, da prideš na ničlo. Pomoje če si nestabilna osebnost, se ti hitro odpelje ko se ozreš nazaj...

Zgolj moja ugibanja.

Sožalje svojcem