v franciji strmoglavil airbus

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.198
3.562
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
dobro zakaj v skalo, a neb bilo lepše zavit, pa rasturit stolpnico in naredi statement? Al od kod si to butasto privlekel.
Za kaj takega, morata biti prisotna oba pilota. En vozi, drugi pa moli. Tu je avion sam vozil, on je pa molil. Zdaj je že pri Alahu menda, na ustnem zagovoru.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Jah svoje delo je opravil, letalo je spravi na ustrezno višino in vključil avtopilota. To kaj vse se dogaja ko pilotira računalnik se pa "ve", je že bilo pri parih incidentih jasno da pilot pač ni bilo tam kje bi moral biti (ker resnici na ljubo se praska po jajcih cel čas, in to delata celo v dveh).

Spet ena tvojih cvetk.
hysterical-1.gif
Avtopilot pri komercialnih poletih pilot/kopilot vkljuci takoj, ko je koncana procedura vzleta. Parametre nastavi kopilot pred vzletom. Na tleh, ko pilot seksa s stevardeso.

3:17 pilot zacne z vzletom, 4:15 vkluci AP
cheer.gif


 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Meni je čisto jasno kako in kdaj se vključi AP (oz. katerega od njih). Dejstvo je da ima letalo v fazi leta več check procedur, to so točke dviganja in točke smeri. Med vzpenjanjem na višino poleta se te točke ves čas menjajo in pilot ter kopilot imata "delo", ko enkrat prideš na pravo višino im imaš določeno pravo smer se začne pa totalni dolgčas.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Lahko pa da so vse to babje čenče:

Citat:
I am surprised such sensitive information has leaked out - again, it's still not officially confirmed.

The rules governing who listens to black boxes are very tight. Only a handful of people are normally allowed into the room when they play the recording back.
http://www.bbc.com/news/world-europe-32062278

Ker novice zaenkrat dobivajo neki rumeni mediji, potem jih pa povzamejo še vsi "kao" resni. Povsod namreč piše "reports are coming in"
Ja juhu, to jih kar izkopljejo?
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Vse točke se v AP vnesejo še pred letom in se tudi dvojno preverijo tako z kopilotom kot kontrolo letenja (flight check).
Če je vse po flight planu, potem pilot ne dira AP-ja do priprav na pristanek. Če pa so potrebne spremembe, pa jih korigira. Ne rabi prit na ustrezno višino, vmes pa imet polne roke dela...
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.553
37
48
45
Citat:
Uporabnik englishman pravi:
Nemške oblasti so pred nekaj minutami potrdile, da je bil v kokpitu samo en pilot, ne vedo pa kdo.

Jup, zaenkrat vse kaže v to smer:
Citat:
#BREAKING Officials investigating the #Germanwings #4U9525 crash say the co-pilot began the decent "manually and intentionally."
 

Pac_Man

⋆Распут&
10. maj 2014
2.211
0
36
Na CNN&co. je tiskovka francoskega tožilca. Kriv je kopilot, Andreas Lubitz, pravijo.
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.553
37
48
45
Zgleda tako ja, tukaj dvomim da bi se kaj konkretno obrnilo v drugo smer

Citat:
News: Marseille Prosecutor: Co-Pilot was alive, refused to open cabin door. We hear him breathing normally. #4U5925 -

Citat:
News: Marseille Prosecutor: It was total silence in the cockpit. The victims realised at the last moments as we hear screaming.

Citat:
ALERT French prosecutor: Co-pilot, alone at the controls of Germanwings flight, was conscious until impact


Kaj naj rečem, ne predstavljam si kaj so mogli prestat ostali potniki...
 

englishman

Pripravnik
10. mar 2012
533
0
16
Glede na to, da so kopiloti mladi s tudi po 100.000 EUR kredita in zasebnim življenjem pogosto v popolnem razsulu (možnost, da dobiš službo, je približno enaka zadetku na loteriji, ko pa enkrat službo dobiš, ugotoviš, da je vse prej kot sanjska), je čudež, da tega ni več.

Reforma šolanja pilotov bi bila že davno na mestu, vendar gre enostavno za prevelik biznis.
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.553
37
48
45
Citat:
Uporabnik Pac_Man pravi:
Citat:
Uporabnik SpEkTr pravi:
Zanimivo postaja tole:

Citat:
Minutes before the crash the co-pilot left the cockpit to the aircraft lavatory. The captain then manually changed flight altitude from 38,000 feet to an altitude of 592 feet below ground level. He did this three times, according to investigators. He also retarded the throttles to idle. He also repeatedly manually selected the maximum operating speed (Vmo).
One the cockpit voice recorder sounds were heard of someone pounding on the cockpit door.

Kot je Slick že rekel - citiraš poročilo za LAM470, ki je novembra 2013 strmoglavil v Namibiji.

http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20131129-0


No saj na koncu bo pa zelo podobna zadeva ...žal
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
Kopilotova družina se je skupaj s svojci ostalih žrtev danes pripeljala v Marseille, a so jo morali po objavi kopilotovega imena izolirati od ostalih.

vir: 24ur
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.565
476
83
Zakaj bi to naredil? Grožnja?
EU bo morala žal prepozno uvesti prisotnost 2 oseb v kabini.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Preventivni ukrep. Sorodniki 144 urmlih so v zelo slabem psihicnem stanju (logicno) in nikoli ne ves, da komu ne poci film. Na racionalnost vseh v takih trenutkih pac ne mores racunati.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.105
4.097
113
Lahko domnevamo, da se je nekaj podobnega zgodilo na letu MH370? Vsaj NG dokumentarec tudi pelje v to smer.