Uporabniki avtoplina (LPG)?

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:

Pri raznih malih jajcih je plinska napeljava samo ovira pri prodaji, kupcev takih vozil ki iščejo plinsko opcijo je malo oz. je precej več takih ki iščejo normalen avto. V tem primeru je celo bolje plinsko instalacijo vreči ven pa jo prodati posebej za sicer relativno majhen denar (glede na nakupno vrednost).

Torej kar prav razmišljam, da bom težko za svojega XP-ja dobil kaj več, ker gre na plin
10.gif
 

Drago

gps navigator
20. jul 2007
2.833
10
38
Stara Bučka
Jaz sem kar nekaj let iskal vozilo v stilu Kangoo, Berlingo, Doblo..., ki bi bil predelan na plin. Ko je bilo treba spet menjat, sem šel pogledat Kangooja, ki sploh ni bil oglaševan, da ima plinsko napravo. Na moje presenečenje še trgovec ni vedel, da ima plinsko napravo. Po dolgotrajnih pogajanjih sem vozilo dobil za solidno ceno. Zdaj imam narejenih 10k km in sem zelo zadovoljen. Računam, da mi bo služil še nekaj let, preden bo šel v prodajo ali pa direktno v reciklažo. Mogoče bom prej menjal zaradi vleke prikolice, saj je zdajšnjih 75 KM premalo. Takrat se bo iskalo enoprostorca ali kombi z vsaj 120 KM in avtomatskim menjalnikom (če sploh obstaja ta kombinacija).

Vozil, predelanih na plin se ne prodaja veliko. Za tiste, ki se prodajajo pa ne vem ali imajo kaj višjo ceno od nepredelanih. Po moje je vozilo predelano na plin, precej lažje prodat, kot nepredelano. Glede na dviganje cen bencina, bo čedalje več ljudi razmišljalo o LPGju.
 

omensat

Zelenc'
4. apr 2012
6
0
1
Citat:
Uporabnik Mare77 pravi:
Citat:
Uporabnik omensat pravi:
sem nov član in zanima me sledeče imam dva ponudnika za avtoplin sicer citroen berlingo 1.6 16V let 2010

ford servis trilar bi vgradil od zavoli sistem pride 1390€ pravi da ni izgube konjskih moči

ferlan gorenja vas pa sistem od zenit 1550€ pravi da je malenkost izguba konjskih moči

za katerga naj se odločim

Hm, ja... mogoče sem čuden, samo da bi fordov serviser kvalitetno šraufal Citroena... kaj pa vem...

Pri teh cenejših sistemih se mi zdi, da imajo vsi nekaj izgube moči. Malo boš moral pogledati po forumih, kaj se hvali... Za Zenita še nisem slišal, kar pa še ne pomeni, da je zanič... Drugače pa imava podoben motor, če se ne motim...


sem bil pri njemu in je imel v zadnjih 14 dneh 5 citroenov na pridelavo na plin mi je pokazal tudi spisek in enega berlingota je lih montiral drugače je rekel da veliko dela tudi za citroen servis kranj

u glavnem odločil sem se za njega ker mi nudi 5 let garancije od zenita pa samo dve leti pa še cena je malo dražja za isti sistem samo firma je druga.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
Citat:
Uporabnik Mare77 pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:

odv od sistema. nekaeri omoogčajo vbrizg bencina za npr 1.5ms-2.5ms (odv od dolžine vbrizga in kak nastaviš) zraven plina in s tem zadostiš potrebam po hlajenju iin mazanju

Samo kaj te pride ceneje? Flaška mazalnega sredstva ali bencin?

tega ti še nezam povedat, ker še nisem stestiral v praksi koliko se pozna na bencinu dolgoročno. je pa definitivno bolj udobno, da bencin šprica zraven, kot kupovanje maziva. cenovno pa pomoem tudi ceneje glede na to, da je kratek čas.
 

audiallroad

Zelenc'
11. apr 2012
2
0
1
Pozdravljeni, sam imam v Audi A4 1.8T (200KM) že skoraj leto vgrajen avtoplinski sistem, prevoženih 40.000km, zaenkrat brez kakršnega koli problema razen servisov..mislim da je plin najboljša alternativa za te čase...
 

audiallroad

Zelenc'
11. apr 2012
2
0
1
Avtoplin VAHTAR v Mengšu, sistem Europegas, nobenih menjav injektorjev in dragih servisov, le pranje injektorjev na 80-100 tisoč in menjava filtrov na 15.000-20.000.
 

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.474
1.847
113
na temni strani lune
ksz....

Jaz sem oddal povpraševanja, za predelavo Kie Ceed, 1.4 90km, 2011 letnik na plin

Odgovori so bili sledeči:
G-1, sistem Impulse, 1730€ brez popusta in če pošljem 25 mailov o njih prijateljem
rolleyes-1.gif
je predelava z DDV 1557€. V ceno ni vključena homologacija, katero lahko oni uredijo za 78€, servis je pa na 20.000km in za 58,25€

Plineks, sistem Zavoli, 1390€ z DDV-jem, vključeno homologacijo + sistem V-lube (baje original sistem, omogoča vžig na plin+baje malenkost poveča moč). Servis na 20.000km cena pa 35€

Zavoli, sistem Zavoli, cena z gotovinskim popustom je med 1250 in 1490€ z 5 letno garancijo. Vključeni so stroški homologacije in mazanja ventilov. O ceni servisa niso nič napisali, ampak ker gre za isti sistem kot ga montira plineks recimo da okoli 35€.

Prins, sistem Prins VSI, cena 1850€ plus 200€ popusta tako da je 1650€ brez homologacije. V nekatera vozila je potrebno vgraditi Valve care, vendar niso napisali ali tudi v mojega, cena sistema je 320€. Servis je na 30.000km, cena neznana
sprasujem se.gif


Sigas, sistem Hana, redna cena 1500€, z gotovinskim popustom 1275€ z DDV, brez homologacije. Servis je na 20.000km in stane 20€. Dodatni plus je da za čas predelave dobiš brezplačno nadomestno vozilo.

Kaj se sedaj odločiti?????
Cenovno mi bi odgovarjalo do 1500€ ali manj, pa seveda strošek servisov da bi bil čim nižji, vendar ne na račun kvalitete.
Mnenja, nasveti kaj in koga izbrati.
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Hmm... težka odločitev... Večina sistemov bo delovala OK... Pazi, da izbereš dober servis. Ker imam sam Prinsa pač navijam zanj. Tako kot bodo ostali navijali za svoj sistem. Plineks se sliši zanimiv, samo krožijo slabe govorice o njih...
Kar se tiče G1 pa samo
rolleyes-1.gif

Pri prinsu drugače tudi dobiš nadomestni avto za čas montaže.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Eno vprašanje mam. Po 10k km je flaške flashlubea (al je valve care?) še 3/4, premalo maže?

Vidim, da so šle cene predelave kar gor..
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Nemec je plačal za moj V5 2850€.
tongue-1.gif


Tko da...cena predelave so zgleda v Slo še zelooo ugodne.
grin1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Tudi za JTG pri nas hočejo 2300 (volvo R5 motor). Prins tudi podobno (2150 brez v-luba).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
Citat:
Uporabnik Trigger pravi:
Kaj se sedaj odločiti?????
Cenovno mi bi odgovarjalo do 1500€ ali manj, pa seveda strošek servisov da bi bil čim nižji, vendar ne na račun kvalitete.
Mnenja, nasveti kaj in koga izbrati.

vprašaj še majgas za ponudbo.
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Eno vprašanje mam. Po 10k km je flaške flashlubea (al je valve care?) še 3/4, premalo maže?

Vidim, da so šle cene predelave kar gor..

Moja flaška Valve cara zdrži dobrih 10k km. Deluje na elektronski osnovi in mislim, da bi moralo mazati OK. Kaj pa pravi serviser tvoje naprave ?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
1ml na 1 liter goriva če se primerja poraba.
če gre več ni dobro za lambdo in katalizator.
 
Nazadnje urejeno:

pinKING

Pripravnik
1. sep 2007
522
8
18
ORANGEland
www.trenutkiveselja.si
Jaz sem bil v podobni dilemi.... po skoraj enak raziskovanju sem se kar nekaj casa odlocal med JTG in Prinsom. Vse ostalo me ni prepricalo.

Je pa res da gre za povsem drugi avto.

V prihodnjem tednu montiram PRins...... upam, da ne bom obzaloval odlocitve.

cheer.gif
 

Drago

gps navigator
20. jul 2007
2.833
10
38
Stara Bučka
Ksz

Že nekaj časa se ukvarjam z vprašanjem, kateri avtomobil bi bil najprimernejši za predelavo na plin. Letno bi se delalo med 30 in 40.000 km. 95% avtoceste, vsak delovnik okoli 180 km z eno osebo. Kupilo bi se vozilo, staro dve do tri leta, s čimmanj prevoženimi km, majhno porabo in bi ostalo pri hiši okoli pet let. Primeren naj bi bil za družino s tremi otroki (4 do 12 let), da bi v sili šli lahko tudi na dopust. Rezervor bi bil v prtljažniku s čimvečjo kapaciteto. Na prvem mestu je varnost in vzdržljivost, ter udobnost.

Vem, da se nekateri pogoji izključujejo, vendar verjamem, da je kompromis možen.

Recimo nekaj takšnega: Škoda Oktavija.
 
Nazadnje urejeno: