Uporabniki avtoplina (LPG)?

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Realno gledano je majhna verjetnost, da bi šlo lahko kaj narobe, če parkiraš v podzemni garaži. Da je avto predelan, se na zunaj ponavadi ne vidi več.
Če ne gre drugače, parkiram tudi pod zemljo, čeprav uradno ne smem
ne-ne-1.gif
Še vse kaj drugega gre lahko narobe kot pa par 10 litrov plina v prezračeni garaži.
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
točnost je bol slaba. men kaže 1/4 poln tank, še ko je polovica, ko je pa R(rezerva) pa nardim še vsaj 100 km kakor vem, imajo s tem težave vsi sistemi..

lp

Pri meni se povprečno na vsakih 100km ugasne ena ledica. Ko se prižge rdeča je vsaj še za 100km plina.
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
dajte napisat sisteme s tekočo fazo (imena), da si malo pogledamo po netu
v kolikor so vgrajevalci pooblaščeni v SLO, lahko napišete tudi te

PRINS ima tudi tak sistem, ostalih žal ne poznam kaj dosti.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
računalnik podpira do osem.

lp

računalnik ki se vgrajuje v avte z 4 cilindri podpira 4 cilindre. za 6 in 8 sta druga računalnika.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
No ni čisto tako... Imam ponudbo za predelavo na plin in je notri enota, ki podpira 4, 5 in 6 cilindrov (premontaže). Je dražja kot enota ki podpira samo 4 cilindre...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
seveda je dražja. ker kupiš dražji računalnik. in kolko je takega folka ki to nardi? večina ma not v 4 cilinderskem računalnik za 4 cilindre.
itak se pa ne splača premontirat. sploh ne če maš sistem vgrajen par let. predrago pride na novo vlečt vse cevi in to kar se ne da porabit iz starega.
raje tistih par € daš zraven in vgradiš nov sistem v nov avto.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
in kolko je takega folka ki to nardi? točno tolk, kokr jih ve, kaj bo počel naslednjih x le oz kaj bodo vozili. to pa seveda ni večina. če pa vi živite iz dons na jutr, pa tud ok. kaj se ne splača? najprej povej ceno predelave, pol pa lahko govorimo, da se ne splača. Cel sistem stane 1850€, premontaža 400. Ves material vključen. To je manj kot četrtina cene celega sistema. "Daš tistih par evrov zraven"... če je teb 1850€ "tistih par evrov", 400€ pa predrago, pol te pa res ne razumem.

lp
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
dobro če te opalijo za 1800€ pol valda boš škripal po par letih.
če pa plačaš normalno ceno za 4 cilindre boš pa raje pustil sistem v starem avtu in dal v novega nov sistem

pa poglejmo iz praktičnega vidika. voziš avto nevem 4 leta. nardiš recimo 80k km. kupiš drug avto in hočeš menjat sistem.
menjat je treba vse cevi, ker ziher nebojo v novega pasale, razen če je krajši. kje piše da bo rezervar pasal kot v prejšnji avto?
po 80k km so tudi injektorji in uparjalnik zreli za obnovo. dodaš še ceno premontaže. dodaš še lukno v armaturki in v plehu zadaj-spodaj, lukne (oziroma šraufe) v sesalnem kolektorju itd. zadnje našteto po mojem mnenju ne vpliva ugodno na ceno rabljenega avta... če maš lpg vgrajen pa lahko ceno za avto ziher dvigneš par 100€ napram tistim ki nimajo.
in če se ti še vedno splača premontaža sem jaz svizec ki zavije čokolado.
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:

po 80k km so tudi injektorji in uparjalnik zreli za obnovo. .

confused-1.gif
Po prevoženih 95k km na plin mi nihče ni omenjal, da bi moral kaj obnavljati... Pa sem imel redni servis pred kratkim...
Mogoče, ker vozim PRINSA?
grims-1.gif
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
za tok te opalijo iz tega razloga, da lahko komplet premontiraš na drug avto z več/manj cilindri, ker imajo ene najboljših komponent, montaža profesionalna, brez naknadnega nastavljanja, premontaža sistema je 400€. najdražji del sistema je računalnik. do 80kkm je servis samo filter pa še to ne nujno. torej točno 120€ za tri filtre, če so potrebni oz. komplet servis do 80kkm. injektorji pridejo šele pr 140kkm, uparjalnik 120kkm. ampak to je redno vzdrževanje, ki bi itak padlo na novega lastnika ali nate, če si še vedno lastiš avto. luknje v avtu nimajo nobene veze z voznimi lastnostmi in ceno, ker žal se danes še vedno najdejo butl.i, ki mislijo, da so kupil "nov" star dizel avto z 150kkm registriran pred 10 leti v Italiji. kot sem prej napisal: kdor misli v naprej, bo prihranil marsikaj. sam vem, da 4 cilindre pa kakšnih dizlov ne bom vozu nikol oz. vsaj dokler bom lahko vozu V6 bencinarja v katerega se človek res z veseljem vsede in odpelje. seveda to ni edina prednost bencinarjev. Če bom pa kdaj prešaltu na v8 pa tok bolš, sam da bodo € za plin. Pa da ne bomo preveč vsiljiv: vsak ve kaj je dobro za njega in kako bo zadevo amortiziral in pri tem prihranil na še kakšen evro na bencinu. in jst mam računico in tudi veselje do vožnje. če pa koga še kej zanima, pa nej kr vpraša, ampak z Lukom imava pač različne poglede. No ja, mogoče če bi jst vozu dizla, bi tud drgač govoru.

lp
 
Nazadnje urejeno:

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
kot sm reku: vsak ve kaj je dobro za njega in kako bo zadevo amortiziral in pri tem prihranil na še kakšen evro na bencinu.

lp
 

lipan

Pripravnik
4. sep 2007
200
0
16
Zadeva od prinsa z mazanjem ventilov,lično narejeno zdaj pa,malo na cesto.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
pazi samo to, da mojster obvlada kalibracijo teh novih naprav, ker drgač se boš petkrat nazaj vozu, da bo ok. vsekakor pa poročaj.

lp