Citat:
Uporabnik mobifrik99 pravi:
@sad:
Zej pa že malo pametuješ, kot študent sem se vozil v Ljubljano 180km v eno smer z VW Lupojom 1.0, l. 98, avto je imel 125.000 km, ko je šel od bajte. Bil pa je avto v odličnem stanju v vseh pogledih. Ponavadi smo se štirje s prtljago nabasali v Ljubljano, pa nisem ga šparal nikoli preveč.
Me lahko razsvetliš kaj se zgodi s takim avtom po 45.000 km na avtocesti?
Izgleda se ne znam izražat.
Ni problem, da bo avto razpadel, problem je delat 45.000 km LETNO (večino na AC) s kosilnico. Tako pri udobju, kot tudi pri porabi je to popolnoma zgrešena možnost. In tudi, če bi v tem primeru šlo za opcijo (kar hvala bogu ne gre, ker ima uporabnik 1.4 motor) bi se jaz darovalcu zahvalil in m urekel, naj raje proda in da keš ali pa bo on prodal. Ker pač avto žal ni primeren za to kar se bo rabil in darovalec verjetno noče mučit obdarovanca.
In še enkrat: seveda se to DA in to lahko delaš, vendar si lolek, če to delaš. Za tako uporabo je najboljši en dizel s čim daljšimi prestavnimi razmerji in tempomatom. Rukneš na AC, vključiš tempomat, motorja skoraj ne slišiš, žre malo. Kosilnica bi pa tulila kot zmešana (in btw. tisti 1.2 trivaljnik se z veseljem vrti), pa žlampala verjetno več kot kakšen 2.0 bencinar. Da ne govorimo niti o tem, kaj vključena klima naredi taki kosilnici.
In ne mešat vožnje v nedeljo v Ljubljano in v petek iz Ljubljane. Tukaj govorimo o cca. 200 km na DELAVNIK.
Plus tega, sam bi za tako vožnjo izbral vsaj en rang višji avto, tudi če rabljen zato. Udobje večje, da ne govorimo o varnosti, ker te čisto vsak kur.čič s svojim avtom na fafing ne bo izsiljeval. Čeprav še vedno te bodo, ampak bistveno manj.