Uporabniki avtoplina (LPG)?

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
ja ampak če hočeš neko kilometrino boš rbo večji rezervar ali več malih, ker je pač kalorična vrednost zemeljskega plina manjša. in se ga porabi za enake kilometre več.
 

hyper

Pripravnik
10. sep 2007
57
0
6
LJ
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ja ampak če hočeš neko kilometrino boš rbo večji rezervar ali več malih, ker je pač kalorična vrednost zemeljskega plina manjša. in se ga porabi za enake kilometre več.

namesto večjega rezervoarja je v rezervoarju veliko večji tlak ... LPG 15-17 bar; CNG 200-220 bar, zato je inštalacija (predvsem rezervoar) CNG več kot pol dražja od LPG
 

raketa

Pripravnik
25. sep 2007
222
6
18
Gorenjska
www.lomm.si
Pozdravljeni, zanimam če ima kdo izkušnje s plinskim centrom maribor, glede vgradnje plina?

Hvala za odgovore.

lp
smile-1.gif
 

mobifrik99

Fizikalc
20. nov 2007
1.138
5
38
Mene pa zanima, če kdo ve, če bi moral za Škodo fabio dodajat aditive.

Punca dobila fabio, 6 let staro s 6000 km. Ja, prav ste prebrali, 6000 km.

Ker bo avto ostal pri bajti kar nekaj časa, ker je pač darilo in se ne spodobi avta prodat in avto dela cca. 40.000 do 45.000 km letno, bi ga pač predelal na plin.

V glavnem, zanima me samo, če je potrebno za ta motor dodajat aditive....

prebral sem večino teme in vidim, da je najboljša opcija prins ali g1...sem že poslal povpraševanje tem in še nekaterim drugim, da vidim ceno.
 

john

Pripravnik
27. sep 2007
646
0
16
imam vprašanje za uporabnike avtoplina. Koliko je pravilen ta izračun?

Kolega me straši, da ni tak prihranek, sploh ker je treba dodajati aditiv, poleg tega so pa še dragi servisi.
Imam pa renault laguno karavan 2.0 16v 99kW.

plin.jpg
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
Citat:
Uporabnik mobifrik99 pravi:
prebral sem večino teme in vidim, da je najboljša opcija prins ali g1...sem že poslal povpraševanje tem in še nekaterim drugim, da vidim ceno.

g1 ni glih najboljša opcija....
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Citat:
Uporabnik mobifrik99 pravi:
Mene pa zanima, če kdo ve, če bi moral za Škodo fabio dodajat aditive.

Punca dobila fabio, 6 let staro s 6000 km. Ja, prav ste prebrali, 6000 km.

Ker bo avto ostal pri bajti kar nekaj časa, ker je pač darilo in se ne spodobi avta prodat in avto dela cca. 40.000 do 45.000 km letno, bi ga pač predelal na plin.

V glavnem, zanima me samo, če je potrebno za ta motor dodajat aditive....

prebral sem večino teme in vidim, da je najboljša opcija prins ali g1...sem že poslal povpraševanje tem in še nekaterim drugim, da vidim ceno.
Fajn bi bilo napisat motor, kaj praviš?
rolleyes-1.gif


Ker če imaš kosilnico (beri trivaljnik)
evil.gif
se jaz pri 45 tisoč km (predvidevam precej avtoceste) ne bi šel tega.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik mobifrik99 pravi:
prebral sem večino teme in vidim, da je najboljša opcija prins ali g1...sem že poslal povpraševanje tem in še nekaterim drugim, da vidim ceno.

g1 ni glih najboljša opcija....

Argumentiraj prosim, veliko boljša izbira od Plineksa definitivno je, Prins naj bi bil klasa zase..

@sad: Zakaj se ne splača? Tak mlinček na AC žre zelo veliko, ob 45k km letno se bo pa hitro povrnilo..

@mobifrik99: Tudi če rabiš sredstvo za mazanje ventilov se ne sekiraj, nam ga po skoraj 20k km še ni zmanjkalo, strošek pa tudi ni velik.
 

mobifrik99

Fizikalc
20. nov 2007
1.138
5
38
Res je, ob prepostavki, da bo avto kar nekaj časa pri bajti in da res ni varčen avto in ga kar fajn žre....v enem letu bi se investicija morala povrniti, potem če ga gonim še 4-5 let v enakem ritmu pa že kar nekaj prišparaš.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik mobifrik99 pravi:
prebral sem večino teme in vidim, da je najboljša opcija prins ali g1...sem že poslal povpraševanje tem in še nekaterim drugim, da vidim ceno.

g1 ni glih najboljša opcija....

Argumentiraj prosim, veliko boljša izbira od Plineksa definitivno je, Prins naj bi bil klasa zase..

@sad: Zakaj se ne splača? Tak mlinček na AC žre zelo veliko, ob 45k km letno se bo pa hitro povrnilo..

@mobifrik99: Tudi če rabiš sredstvo za mazanje ventilov se ne sekiraj, nam ga po skoraj 20k km še ni zmanjkalo, strošek pa tudi ni velik.
Vozi se eno leto s kosilnico 45 tisoč km, pa ti bo jasno zakaj ta motor ni za na ac.
Običajno je bolje namesto posledic odpravit vzrok, kaj praviš?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
so sistemi ki so bolj napredni, omogočajo več nastavitev ipd.
plineks pa ni plinski sistem ampak firma ki se s tem bavi. tako da o sistemu plineks nemoreš govorit
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Ne, to bi naredila ti, avtor je povedal, da ta možnost ne pride v poštev.

@luka51: Plineks opravlja šalabajzarska dela, to sem hotel povedat.
 
Nazadnje urejeno:

mobifrik99

Fizikalc
20. nov 2007
1.138
5
38
@sad:

Zej pa že malo pametuješ, kot študent sem se vozil v Ljubljano 180km v eno smer z VW Lupojom 1.0, l. 98, avto je imel 125.000 km, ko je šel od bajte. Bil pa je avto v odličnem stanju v vseh pogledih. Ponavadi smo se štirje s prtljago nabasali v Ljubljano, pa nisem ga šparal nikoli preveč.

Me lahko razsvetliš kaj se zgodi s takim avtom po 45.000 km na avtocesti?
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Citat:
Uporabnik mobifrik99 pravi:
@sad:

Zej pa že malo pametuješ, kot študent sem se vozil v Ljubljano 180km v eno smer z VW Lupojom 1.0, l. 98, avto je imel 125.000 km, ko je šel od bajte. Bil pa je avto v odličnem stanju v vseh pogledih. Ponavadi smo se štirje s prtljago nabasali v Ljubljano, pa nisem ga šparal nikoli preveč.

Me lahko razsvetliš kaj se zgodi s takim avtom po 45.000 km na avtocesti?
Izgleda se ne znam izražat.
evil.gif

Ni problem, da bo avto razpadel, problem je delat 45.000 km LETNO (večino na AC) s kosilnico. Tako pri udobju, kot tudi pri porabi je to popolnoma zgrešena možnost. In tudi, če bi v tem primeru šlo za opcijo (kar hvala bogu ne gre, ker ima uporabnik 1.4 motor) bi se jaz darovalcu zahvalil in m urekel, naj raje proda in da keš ali pa bo on prodal. Ker pač avto žal ni primeren za to kar se bo rabil in darovalec verjetno noče mučit obdarovanca.
In še enkrat: seveda se to DA in to lahko delaš, vendar si lolek, če to delaš. Za tako uporabo je najboljši en dizel s čim daljšimi prestavnimi razmerji in tempomatom. Rukneš na AC, vključiš tempomat, motorja skoraj ne slišiš, žre malo. Kosilnica bi pa tulila kot zmešana (in btw. tisti 1.2 trivaljnik se z veseljem vrti), pa žlampala verjetno več kot kakšen 2.0 bencinar. Da ne govorimo niti o tem, kaj vključena klima naredi taki kosilnici.
In ne mešat vožnje v nedeljo v Ljubljano in v petek iz Ljubljane. Tukaj govorimo o cca. 200 km na DELAVNIK.

Plus tega, sam bi za tako vožnjo izbral vsaj en rang višji avto, tudi če rabljen zato. Udobje večje, da ne govorimo o varnosti, ker te čisto vsak kur.čič s svojim avtom na fafing ne bo izsiljeval. Čeprav še vedno te bodo, ampak bistveno manj.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Ne, to bi naredila ti, avtor je povedal, da ta možnost ne pride v poštev.

@luka51: Plineks opravlja šalabajzarska dela, to sem hotel povedat.
Ti pa najbolje, da greš v kot in si čisto tiho (da malo uporabim poslanko Pozitivne Slovenije). Najprej pol leta kupujete avto in odpreš x tem, potem ti rečemo, da vzemite novejši 1.6 motor, ker bo manj žrl, ampak ne, vzamete 2.0, ker je poceni (le zakaj
evil.gif


PS: Prosto po spominu, lahko, da sem kje zajeb...
grin1.gif