čeprav, zdaj šel gledat na papirje, trenutna mestna kvačkalica clio je bil 10 let nazaj isto 13800 bencinar pa takrat kar opremljen, danes je pa primerljiv clio gladko čez 20, tak da ni vezano na električarje
Pa še to samo dokler ja baterija na nad 80% drugače je bolj bogoUporabnost pozimi torej četrtinska, cena napram običajnemu pa vsaj dvojna. Dober nateg "zelene" tehnologije, ni kaj! Važno, da te navor zalepi na sedeže med pospeševanjem.
Ne, to je vezano na Toyoto. Lean manufacturing v polnem sijaju.čeprav, zdaj šel gledat na papirje, trenutna mestna kvačkalica clio je bil 10 let nazaj isto 13800 bencinar pa takrat kar opremljen, danes je pa primerljiv clio gladko čez 20, tak da ni vezano na električarje
Naj to vkljucijo v WLTP, potem se pa lahko pogovarjamo. Sicer bo pa lepo garancija krila tezave s kapaciteto.električarja se ne polni na 100% ker..... pač ne.
enako kot se hladnega dizla ne tišči.
predvidevam da ma avto to sam poštimano, da display kaže 100 % napolnjena je pa manj ?električarja se ne polni na 100% ker..... pač ne.
enako kot se hladnega dizla ne tišči.
Ne, zavestno moras polniti manj. Vecino se da menda kar nastaviti, da polni do 80% in potem ustavi.predvidevam da ma avto to sam poštimano, da display kaže 100 % napolnjena je pa manj ?
80% v wltp? saj dizli so tudi trošili 3,7L na 100 km.... pa bencinske kije suvi 4,2 na 100 kmNaj to vkljucijo v WLTP, potem se pa lahko pogovarjamo. Sicer bo pa lepo garancija krila tezave s kapaciteto.
Ja, je problem. Ampak to je bil doseg po "standardu". Razen, če so kje goljufali, kar pač obsojam. V bistvu je sedaj pomembna le ena reč - ali je garancija na doseg po 8 letih (pri večini?) izračunana na polnjenje do 80% ali do 100%? V vsakem primeru ni problem kupca. Razen, če to dajo v pogoje uporabe, da je garancija veljavna.80% v wltp? saj dizli so tudi trošili 3,7L na 100 km.... pa bencinske kije suvi 4,2 na 100 km
Uporbna kapaciteta je nekaj večja, nekje 5-10% je rezerve.predvidevam da ma avto to sam poštimano, da display kaže 100 % napolnjena je pa manj ?
Garancija na baterijo je X let, Y Mm. To naj bi torej zdržala, tudi če jo polniš na 0% - 100%.Naj to vkljucijo v WLTP, potem se pa lahko pogovarjamo. Sicer bo pa lepo garancija krila tezave s kapaciteto.
To nima veze s TČ, ima pač slab grelec (samo ta ali vsi, tega pa ne vem, ker ga nisem vozil pozimi). Velika večina EV brez TČ se zelo hitro segreje, ko pač klasični grelec nažge tistih svojih 4 ali 6 kW. Se pa pozna na porabi / dosegu.evo pa sem še twingiča sprobal zdaj par x od avant2go.
kišta od kište, ampak to je tud njegovo poslanstvo, samo cena novih se še prepolovi pa je.
za mestni runaround je idealen.
se pa vidi da ni toplotne, danes zjutraj pri -7 je bil kocka, in kocka je ostal v 7 km ki sem jih naredil
Ja. Zgoraj in spodaj je par % rezerve.predvidevam da ma avto to sam poštimano, da display kaže 100 % napolnjena je pa manj ?
Ja 7l/100 km porabi pri določeni hitrosti, ne pri vsaki hitrosti. WLTP tega ne rabi upoštevati, če to ni pogoj za garancijo - zdaj sem se boljše izrazil Vsaj takšno je moje mnenje.Garancija na baterijo je X let, Y Mm. To naj bi torej zdržala, tudi če jo polniš na 0% - 100%.
Avto (ICE) pije 7l/100 km in dosega 250 km/h. Kako gresta ta dva podatka skupaj? Zakaj bi torej WLTP upošteval teh 80%?
Jop, lahko potrdim iz prve roke.To nima veze s TČ, ima pač slab grelec (samo ta ali vsi, tega pa ne vem, ker ga nisem vozil pozimi). Velika večina EV brez TČ se zelo hitro segreje, ko pač klasični grelec nažge tistih svojih 4 ali 6 kW. Se pa pozna na porabi / dosegu.