Jaz živim v mestu, ki je center mojega vesoljaMene pa zanima, glede na to da toliko omenjate porabo v mestu, kot da vam je izredno pomembna - koliko imate dejansko mestne vožnje?
Jaz živim v mestu, ki je center mojega vesoljaMene pa zanima, glede na to da toliko omenjate porabo v mestu, kot da vam je izredno pomembna - koliko imate dejansko mestne vožnje?
Ce je spodoben skiro jurja jn kolo 3, potem spodoben EV dobis za 50.Med tem pa pametnega e-skiroja ne dobiš pod jurja, pametnega e-kolesa pa ne pod 3 jurje. Ti bi pa e-avto za 10k? Razmerje med kolesom in avtom je pa bilo vedno 1:10.
Seveda, dopuščam to možnost Še vedno pa... praktično neuporaben avto z vsem kar ponuja. Vse kar ima, mu nič ne koristi.Ok, torej primerjaš 90km aerodinamičen jajček od limuzine s 140km ne ravno aerodinamičnim suvjem z bistveno boljšo varnostjo in posledično težo, ki je še avtomatik po vrhu. Pa še v najslabši relaciji za hibrida.
Tukaj bi bolj prišla v poštev primerjava s križancem med Arono/Ateco z 1.5tsi 130KM z DSG.
Jaz bi k temu le dodal, da ko so bili skiroji po jurja pri nas, jih nisem kupoval. Sem pa potem kupil skiro za 400 evrov s Kitajske (s poštnino vred) - medtem ko so bili pri nas isti(!) še vedno 800 evrov (in to še kakšno leto). Kaj je nauk te zgodbe?Ce je spodoben skiro jurja jn kolo 3, potem spodoben EV dobis za 50.
Imej primerljive kriterije povsod.
Kolikor vem je manj kot 30 samo dacia, twingo in stari MG.
Da prek Alija naročiš še avto?Kaj je nauk te zgodbe?
Neuporaben? Ti očitno ne veš, kaj je glavno pri takem vozilu in to je imidž in izgled. Vse ostalo je nepomembno.Seveda, dopuščam to možnost Še vedno pa... praktično neuporaben avto z vsem kar ponuja. Vse kar ima, mu nič ne koristi.
Hm, pri C-HR? Resno? Mogoče nisem jasno napisal, da sem mislil, da je neuporaben za praktično rabo glede na ceno Vsaj meni no...imidž in izgled
Mnja, cena je pa... kr neki, ljudje kupijo vse mogoče.CHR je kr OK, tepe ga samo cena v zadnjem cajtu.