Mislim na to ja. Dejstvo je, da je "feature" neuporaben in ne prinese pozitivnih učinkov zavoljo tega kolikor to stane in kolikor imaš potem manjši rezervoar za gorivo.Najbrž misli na tiste 3 km dosega v EV načinu, kar sem sam pritisnil le ene 2x v življenju.
Ni nič manjši? Jaz sem tankal malo pred rezervo, pa je šlo notri 27l. Dvakrat... Razen, če je bil poln kamenja.Rezervar ni nič manjši. Drži 43l. Je pa res, da ima Toyota neko čudno politiko za rezervo in je, ko se prižge lučka še približno za 140 km bencina.
Saj to že razumem. Jaz sem samo predstavil mojo izkušnjo. Poraba ni bila nič manjša kot pri mojem izključno bencinarju. Če pa bi bila brez tega (hibrid) še višja, je pa itak porazno vozilo.Hibrid ni mišljen za to, da se boš kilometre peljal na baterije, temveč da med vožnjo tako bencinski kot električno motor delata sinergično in s tem prihraniš na gorivu.
Pri meni tudi sveti lučka že pri 120 km ... rezervoar 54 litrov, "uporabnega" samo 48 litrov. Pol pa začne jamrat "takoj tankat". Menda AD Blue "zahteva" cca. 6 litrov nafte, da meša ...Rezervar ni nič manjši. Drži 43l. Je pa res, da ima Toyota neko čudno politiko za rezervo in je, ko se prižge lučka še približno za 140 km bencina.
Hm, dizel? Jaz sem vozil bencinskega hibrida.Pri meni tudi sveti lučka že pri 120 km ... rezervoar 54 litrov, "uporabnega" samo 48 litrov. Pol pa začne jamrat "takoj tankat". Menda AD Blue "zahteva" cca. 6 litrov nafte, da meša ...
Uh, ja.Hm, dizel? Jaz sem vozil bencinskega hibrida.
A boš napisal kaj več o tem, ker to je enostavno neverjetno. Razen, če se stalno voziš 200km/h.Poraba ni bila nič manjša kot pri mojem izključno bencinarju.
Vozil sem od 125-130 km/h. Zelo enakomerno, promet ni bil gost, na razdalji 400+km. Sigurno kakšnih 10% počasneje kot pa doma ter manj prehitevanja. Poraba je bila stalno malce nad 6l/100km. To tudi sovpada s tem, da ko sem tankal, sem natankal nekje med 25-27 litri ter dosegom po računalniku (ob prevzemu vozila) 500km.A boš napisal kaj več o tem, ker to je enostavno neverjetno. Razen, če se stalno voziš 200km/h.
Toyotini hibridi so običajko primerljivi po porabi z dizli.
Primerjal sem s Seat Toledo letnik 2017 (1.2, 90KM). Nisem primerjal na isti trasi (Madrid - Malaga). Trasa vsekakor ni nič posebnega, da bi pričakoval višjo porabo, glede na pričakovano (hibrid).S katerim avtom si primerjal?
Torej nisi prkmerjal na isti trasi?
Sem že napisal, Toyota C-HR, bencinar.In katerega hibrida si imel?
To je omara, kot Tiguan in tudi pri tem dizlu je poraba bolj na 6,5 + kot pa manj.Sem že napisal, Toyota C-HR, bencinar.
Ok, torej primerjaš 90km aerodinamičen jajček od limuzine s 140km ne ravno aerodinamičnim suvjem z bistveno boljšo varnostjo in posledično težo, ki je še avtomatik po vrhu. Pa še v najslabši relaciji za hibrida.Sem že napisal, Toyota C-HR, bencinar.