3 evre prihranka in pol ure dlje. No ja, tako grozovito cenejša spet ni.Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
tako da priporočam nekoliko daljšo in precej cenejšo pot čez Ljubelj.
Ko si boš obračunal dejansko porabljeno gorivo čez tiste serpentine pa še bremze, sklopko ipd., boš presenečen ugotovil, da je pot čez predor cenejša...Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Govoril sem samo v duhu zastojev. Hej picajzl, kaj pa dodatno porabljeno gorivo v zastojih?
Edit: 12km razlike je
Mojstri za računanje ste pa neverjetni... dobro da kdo še izračun porabljenega goriva ne množi z dva, ker mora na drugi strani ravno tako premagati klanec... sicer navzdol, a klanec je klanec... sklopka praviš da se tudi močno obrablja na poti iz SLO v A čez Ljubelj... imaš mogoče zastavo 750 in ustavljaš na vsake 10m...?Citat:
Uporabnik tesfalar pravi:
Ko si boš obračunal dejansko porabljeno gorivo čez tiste serpentine pa še bremze, sklopko ipd., boš presenečen ugotovil, da je pot čez predor cenejša...Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Govoril sem samo v duhu zastojev. Hej picajzl, kaj pa dodatno porabljeno gorivo v zastojih?
Edit: 12km razlike je
Se pa strinjam, po druga strani, za enkrat letno v Ikeo... Loiblpaß all the way.
Citat:
Za postavitev zapore je zadolženo avstrijsko podjetje Dürr Austria d.o.o., ki bo opravljalo tudi obnovitvena dela na nadzorno krmilnem sistemu predora, v sklopu katerih se bodo izvedla obnova tehnologije za nadzor in vodenje prometa, obnova opreme za prenos podatkov, obnova protipožarnega alarmnega sistema, obnova prometne signalizacije ter obnova prometnih vsebin.
Za postavitev potrebne prometne signalizacije na relaciji med cestninsko postajo Hrušica in vstopom v predor pa bodo poskrbeli vzdrževalci DARS d.d..
V istem času je v predoru in izven predora predvidena tudi sanacija hidrantnega omrežja za požarno vodo. V sklopu sanacije bo izvajalec del J.V. CMC Ekocon d.o.o. in Komunalne gradnje d.o.o. obnovil razdelilne jaške in hidrantne niše, katere bo dodatno opremil z indikacijo odprtosti vrat in ventilov. Del hidrantnega omrežja bo izvajalec s sistemom ogrevanja zaščitil pred zmrzaljo, izven predora pa bo zgradil novo črpališče z vodnim zbiralnikom, ki se bo napajal z odcedno vodo iz predora. Črpališče bo namenjeno prečrpavanju vode v obstoječi zbiralnik, ki služi za gašenje.
Bodo pa naši sodelavci rednega vzdrževanja zaporo v predoru izkoristili za izvedbo nekaterih rednih vzdrževalnih del, kot na primer sanacijo poškodbe hidroizolacije ter vozišča na mostu čez Savo.
Citat:
Predvidevamo, da bo potrebno vsaj trikrat predor tudi popolnoma zapreti, kar bomo storili v nočnem času. Prva popolna zapora bo predvidoma v soboto 15.10 2011 ob 22 uri in bo trajala predvidoma do nedelje do 2 ure zjutraj. Ostali dve popolni zapori se bodo izvedle predvidoma v sredini decembra.
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Pa še eno vprašanje. Zakaj hudiča je slovenska stran tako depresivno siva?! Kar stemni se ti, ko zapelješ iz Avstrijo v Slovenijo.