Trojanski tunel - po dveh letih že neustrezen

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Brez armature?
confused-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
No ja, ene 20 cm pa je že. Itak se ta beton smatra bolj obrabna plast in ne nosilna. Tako da ...

Je pa res, ko Avstrijci ali pa Nemci delajo betonsko vozišče, zadeva zgleda nekako drugače. Pa tudi precej dražje.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Omejitev je v vseh 4 predorih, kateri niso bili narejeni istočasno, ampak krepko časovno razliko
smirk-1.gif


Novost je le, da je po novem omejitev do polovice najdaljših.

10.gif

No, imaš/te izdelan prototip novega vozišča v predoru Kekec (obvoznica Solkan). Narejeno pred cca 2 mesecema. Pejte stestirat, ko bo odprto. Poročajte, kako se obnese.

moja poanta je bila, da to ni bil slučaj.

Ali projektanska napaka
ali varianta:
mi naredimo ceneje, vi gledate stran, profit pa si delimo (bolj verjetno glede na željeno delitev stroškov sanacije)
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
projektantska napaka zagotovo ni bila, saj gre tak projekt običajno skozi več revizij in recenzij
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Brez armature?
confused-1.gif

s stališča nosilnosti armatura sicer ni potrebna, ampak vprašanje, kaj pravi pravilnik o minimalnem armiranju voziščnih konstrukcij?
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Saj to je problem, naši pravilniki. Pa tudi glede stališča nosilnosti najbrž armatura ne škodi. Navsezadnje betonska vozišča pri nam so zrela za zamenjavo kot še relativno nova (dolenjski predori, letošnja delna obnova Golovca, Trojane), ali pa slabo narejena (črnokalski pasovi za počasni promet so vse prej kot brez grbin).

No, avstrijske avtoceste imajo armaturo (primer, takoj ko prideš iz karavanškega predora in naprej proti Münchnu). Med Beljakom in Spittalom je betonska avtocesta po skoraj 25 letih še vedno tip-top, kljub temu, da je že nekoliko rjava zaradi rje.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik sass pravi:
projektantska napaka zagotovo ni bila, saj gre tak projekt običajno skozi več revizij in recenzij

Razcep Golovec, napačen nagib odcepa v smeri iz Dolenjske proti južni obvoznici - čista projektantska napaka, ki je šla skozi vse revizije. Enako velja za levi ovinek v smeri Brdo - razcep Kozarje.

Je že kdo slišal, da bi v Sloveniji nayebal kakšen projektant? Na kateremkoli področju?
Ščitijo sami sebe kot zdravniki (odvetniki in kar je še takšnih cehov).
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik sass pravi:
projektantska napaka zagotovo ni bila, saj gre tak projekt običajno skozi več revizij in recenzij

Razcep Golovec, napačen nagib odcepa v smeri iz Dolenjske proti južni obvoznici - čista projektantska napaka, ki je šla skozi vse revizije. Enako velja za levi ovinek v smeri Brdo - razcep Kozarje.

Kontra nagib je na avtocestah dovoljen, tudi v tujini. Člen 17.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik sass pravi:
projektantska napaka zagotovo ni bila, saj gre tak projekt običajno skozi več revizij in recenzij

Razcep Golovec, napačen nagib odcepa v smeri iz Dolenjske proti južni obvoznici - čista projektantska napaka, ki je šla skozi vse revizije. Enako velja za levi ovinek v smeri Brdo - razcep Kozarje.

Je že kdo slišal, da bi v Sloveniji nayebal kakšen projektant? Na kateremkoli področju?
Ščitijo sami sebe kot zdravniki (odvetniki in kar je še takšnih cehov).
pred leti je nayebala moja bivša sodelavka, ko je prišlo do smrtne nesreče na gradbišču. s tem, da ona niti ni bila neposredno kriva. plačala je okoli 300.000 SIT kazni, tožba pa še vedno ni končana.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Rekla-kazala?

Je bil pa včasih okoli Brda zelo slab asfalt. Mogoče to?
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
a ni na tem odseku obvoznice, od hotela mons do razcepa, slabo odvodnjevanje? zaradi vijačenja ceste naj bo voda odtekala poševno čez cestišče. problem so "rešili" tako, da so postavili omejitev hitrosti v primeru dežja
cheer.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Lahko bi vsaj požlebili vijačenje, če bi bilo kaj na tem. So pa zamenjali asfalt. Moram res videti to kontravijačenje, če res obstaja. Vozim se redno tam, pa ne opazim tega. Mogoče zato, ker vozim normalno?
confused-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Tudi če že, vzrok gotovo ni bil kontra nagib oz. projektantska napaka. Avtocesta je stara že preko 25 let, bi morala prestati že mnogo tožb (da kakih italijanskih cestnih čud ne omenjam, če že govorimo o Italijanu).
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.772
548
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik sass pravi:
a ni na tem odseku obvoznice, od hotela mons do razcepa, slabo odvodnjevanje? zaradi vijačenja ceste naj bo voda odtekala poševno čez cestišče. problem so "rešili" tako, da so postavili omejitev hitrosti v primeru dežja
cheer.gif
Aha mislim da je 80 omejitev
 

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Drugo leto se bo odprla tale nova "avtocesta", ki to v resnici ni, saj nima odstavnega pasu, ampak na vsakih nekaj kilometrov kako nišo. (koliko ljudi bo zmlel šleper, ko bojo ustavili zaradi počene pnevmatike si niti ne upam predstavljati)
rolleyes-1.gif

Vožnja po njej bo nemogoča zaradi vseh teh silnih šleparjev, policaji pa bojo podprti z novimi kaznimi, "okrepili dejavnost" po stari cesti.
cheer.gif