Citat:
Avstrijska analiza kakovosti cestišča naj bi razkrila, da je za slabo cesto kriv vzdrževalec in ne izvajalec.
http://24ur.com/naslovnica/novice/slovenija/20080109_3114528_60087106.php#video_60087106
Kdaj bo sanirano?
Citat:
Avstrijska analiza kakovosti cestišča naj bi razkrila, da je za slabo cesto kriv vzdrževalec in ne izvajalec.
http://www.napotki.si/doc/zgib.predori%20web.pdfCitat:
Varno skozi predor
Varnosti na avtocestah ni nikoli preveč. Absolutne varnosti tudi nihče in nikjer ne more zagotoviti. Si pa v družbi DARS po svojih močeh in v okviru svojih pristojnosti vseskozi prizadevamo, da bi varnost na avtocestah in drugih cestah v našem upravljanju karseda izboljšali. V okviru prizadevanj za večjo varnost na avtocestah smo v sodelovanju z Direkcijo RS za ceste - Svetom za preventivo in vzgojo v cestnem prometu ter AMZS izdali zloženko »Varno skozi predor«, ki jo bomo predvidoma še ta teden začeli brezplačno deliti javnosti, ogledate pa si jo lahko tudi na naših spletnih straneh.
Vožnja skozi predor je po svoji naravi specifična, zato zahteva od voznika pozornost, zbranost in previdnost. Pri vožnji skozi predor dosledno upoštevajte hitrostne omejitve in primerno varnostno razdaljo. V Sloveniji gradimo nove predore na avtocestah tako, da imajo vsi dvocevni predori, ki so daljši od 500 metrov, zgrajene prečnike, ki povezujejo obe predorski cevi in tako omogočajo voznikom in sopotnikom, da se v primeru nesreče ali požara umaknejo v sosednjo predorsko cev. Vsi predori, ki so daljši od 1000 metrov imajo zgrajene tudi odstavne niše, kjer se lahko ustavijo pokvarjena vozila, ne da bi ovirala promet. Tam kjer so zgrajene odstavne niše, so zgrajeni tudi večji prečniki, ki omogočajo prevoz intervencijskih vozil iz ene predorske cevi v drugo.
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Kaj mislite da bodo sentvidski tuneli kaj boljsi?
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Pa še to. V predoru Šentvid NE-BO betonskega vozišča, asfalt bo!Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Kaj mislite da bodo sentvidski tuneli kaj boljsi?
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kako za vraga se lahko po starih tunelih vozimo s 100 kmh (CE-MB, dolenjska....) v novih pa to ni mogoče?
Ja to je od začetka januarja, ko so se pač na darsu zmenili da bo v dežju po vseh predorih enako... drugače ni problemov tam.Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kako za vraga se lahko po starih tunelih vozimo s 100 kmh (CE-MB, dolenjska....) v novih pa to ni mogoče?
Ni tako. Tudi tunela CE-MB sta podvržena omejitvi v slabem vremenu.
Na Dolenjskem pa je bilo vozišče tako ali tako prenovljeno v 2006.
Ti si mi pravi kampeljc!Citat:
Uporabnik franci pravi:
Poglej, saj ni problem v gradbeni stroki. Gradbena stroka je pač tovrstne zadeve izdelovala zahtevam primerno. Naroči razvojno nalogo izdelave betonskih vozišč po najnovejših standardih in jo boš v roku enega leta tudi dobil, če jo boš plačal. Tu je pa vsa srž problema. Časovno je razvoj v tej smeri drag, dolgotrajen,... glavni problem pa je, da država že leta ni razpisala sredstev (sej, zakaj bi, a ne). Firme pa tudi same ne bodo investirale v razvojne naloge in nato na leto naredile kakšne 4 km takšnega vozišča.