Citat:
Uporabnik franci pravi:
ksz
Jest se eno "malenkost" spoznam na sam beton in tehnologijo izdelave betonskih vozišč in sklepam, da ni vse ravno na plečih SCT-ja (sicer ga ne zagovarjam, ampak vsega res ne morejo biti krivi). Namreč, problem pri betonskih voziščih je, da za obrabni (to je ta, ki je viden, pod njim je še nosilni) sloj betona uporabijo drobljeni agregat eruptivnega izvora, ker je ostrih oblik in ker je zelo 'žilav' (uporablja se tudi za asfalte!). Keč je pa lahko v tem, da te frakcije ob drobljenju niso bile prane. Namreč, če je površina drobljenih zrn zaprašena (oz. umazana), se le-ta zrna v betonu obnašajo pravzaprav nasprotno od pričakovanega. Drsijo. Torej se ga tudi iz cementne paste enostavno iztrga.
Zakaj to pišem? Glede na to, da je bilo to konkretno vozišče narejeno v obdobju marec-april 2005, je torej agregat bil nadrobljen pozimi. Tedaj ga pa pri drobljenju ne perejo, torej, to je ena kost za glodanje.
Pa še ena kost za glodanje. Beton za obrabni sloj ni mešal SCT temveč so ga mešali v Kisovcu (Tebag, če se ne motim). No, sej receptura je res bila sct-eva, ampak kaj če...???