Tri otroški sedeži en avto

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
685
51
28
Presojanje ustavnosti ni trivialna stvar, sicer ne bi rabili ustavnega sodica. Tudi DZ in US imata vcasih razlicno mnenje.
Bistvo je, ali razlicno obravnavo lahko dovolj dobro utemeljis. Primeri ki jih navajas, se mogoce lahko utemeljijo s stroskovnimi argumenti (vrtec, komunalni prispevek...) ali tveganjem (cepljenje). Ugibam, niti ni pomembno.
En kontra primer: Ko so cezmejnim migrantom dali dodatno dohodninsko olajsavo, je US reklo, da to ni ok. Ni bilo mozno utemeljiti, v cem so oni tako razlicni od ostalih (ki recimo dnevno migrirajo znotraj Slovenije).
Glede vracila/oprostitve DMV po mojem mnenju ni podlage za razlikovanje med tistimi, ki so kupili avto prej/potem oz nov/rabljen, po tvojem pa je razlicna obravnava uredu. Ok, ni problema, gremo dalje.
Samo se to, mimogrede, ce se izselis iz SLO in s seboj vzames svoj avto, dobis sorazmerni delez DMVja nazaj.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Če ga želiš v tujini potem registrirat pa tam doplačaš sorazmerno razliko? (Ne vem, kolega je šel na norveško in je moral plačat več kot je bil vreden par let star passat da ga je lahko registriral).

Meni tudi to ni logično, da zahtevaš povrnitev nečesa kar nisi nikoli plačal. Ok, si, posredno, ker je uvoznik to vkalkuliral v ceno, ampak dmv ni nikjer izkazan, vsaj pri računu za uvožen rabljen avto, ki še ni bil registriran v slo ne. DMV naj vrnejo tistemu, ki ga je plačal, če izpolnjuje določene pogoje.
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
685
51
28
Če ga želiš v tujini potem registrirat pa tam doplačaš sorazmerno razliko? (Ne vem, kolega je šel na norveško in je moral plačat več kot je bil vreden par let star passat da ga je lahko registriral).

V tujini pac placas davke, ki tam veljajo.

Meni tudi to ni logično, da zahtevaš povrnitev nečesa kar nisi nikoli plačal.

Tukaj si prevec formalisticen. Tovornjakarji tudi dobijo del trosarine nazaj - kljub temu, da je oni nikoli niso neposredno nakazali fursu (niti ni bila izkazana na racunu za gorivo).
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Ok, ajde, poslušal s pol ušesa. Ni bil to point, ampak to da je krivično do vseh, ki niso takrat rojeni. Oziorma da ni.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.526
113
Hvala za tole, moj mali potrebuje 3 dozo. Ali mora iti cela kura skozi?

Najboljs pa je ko Jason nekomu tretjemu, da preveč formalizira pa trivializira US. Jaz sem vesela, da je tega tedna zame konec in se lahko zabubim nekam. Ker tale luna dva dni nazaj, pa folk... Počutila sem se kot v epizodi black mirrorja zadnje dni.
 
Nazadnje urejeno:

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
V vmesnem času sem sam nabavil Tourana II. Placa kolikor hočeš, trije sedeži, pa še izgleda nekako kot normalen avto. Pozicija za volanom mi ne deluje enoprostorsko, bolj kot "normalen" avto...
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Slab predlog, če se finančno izide, ga ne upoštevaj, ker je cenovni kompromis.

Že pri Galaxy-ju je problem z zapenjanjem pasov pri treh otroških sedežih v drugi vrsti. Pri Touranu je pa srednji zic še ožji.
Glej Sharan, Galaxy, Berlingo, C4, Senic....
Pač nekaj, kar ima tri normalne sedeže v drugi vrsti. Ostalo so pa osebne preference....
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Večina avtov lahko sprejme 3 otroške sedeže oziroma 5 potnikov. Samo en sedež moraš dati spredaj na sovozniski sedež, pa en potnik mora trpeti zadaj na sredini
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Slab predlog, če se finančno izide, ga ne upoštevaj, ker je cenovni kompromis.

Že pri Galaxy-ju je problem z zapenjanjem pasov pri treh otroških sedežih v drugi vrsti. Pri Touranu je pa srednji zic še ožji.
Glej Sharan, Galaxy, Berlingo, C4, Senic....
Pač nekaj, kar ima tri normalne sedeže v drugi vrsti. Ostalo so pa osebne preference....

Novi touran je večji od predhodnika, kar konkretno. Srednji sedež je res malenkost ožji, ampak ne toliko, da bi to bil problem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: uuuu123

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Espace IV po mojem mnenju še vedno zmaga, če si pripravljen požreti kakšne kompromis. Nekako sem bil vedno proti takim kombijem, ampak se pelje povsem spodobno, po ovinkih greš malce počasneje, ampak bp nadoknadiš po ravnini. :) Zadnji facelift od 2012 naprej tudi bolje izgleda (spredaj večji renojev znak in drugačen sprednji odbijač ter pokrov motorja). Dobi se jih ugodno, lepi z realnimi 120 do 150 k kilometri so dobrih 10k, pri uvoženih nujno preverit realnost kilometrov, ker se s takimi avti v tujini neredko dela 50k km letno ali več. 2.0 dci motor je super, čeprav malo robat. Jaz sem imel željo po 3.5 V6 (zvok!!!), a so jih delali samo do nekje 2010 in bi bil prestar... pa seveda porabil bi okrog 13. 2.0 dci ne gre nič kaj slabše, če se ga čipa na 195 konjev, gre enako, a ima že serijski s 150 konji kljub 1,85 tone brez potnikov povsem zadovoljive zmogljivosti (10 s do 100), 200 po števcu za šalo. Pije okrog 7 litrov ob precej dinamični vožnji, če voziš po omejitvah 6,5, kar je za tako omaro super.

Za vsakdanjo rabo je dovolj praktičen, tudi za parkiranje v mestu, saj je rajdni krog super, če ni grand, je s 4,65 m dolžine krajši od karavanov srednjega razreda. Novi espace je je 30 cm daljši, v notranjosti pa ni p od prostornosti napram IV. SUV trend pač. :bonk:
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
ecpace vzameš samo grand. avto ima veliko znanih hib, potencialnih težav in če greš v to, greš zaradi prostornosti. prostornosti v navadnem je manj kot v novem sharanu oz čem drugem, tako da kle se ne strinjam.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Po mojem samo deloma drži. Z zadnjim faceliftom so kar nekaj znanih težav izboljšali... Grand pa seveda, če je potreba po toliko prostora. Sharan ali alhambra imata zadnje sedeže ožje, dolžina avta pa je večja, toliko kot grand espace, znotraj pa nimata toliko prostora, predvsem višina odprtine prtljažnika. Svojega MTB fulliya pokonci spravim v espaca s 110 višine, v sharana/alhambro ne bi šel. In še dilema med 2.0 tdi in 2.0 dci... čeprav bolj robat, je meni 2.0 dci glede potencialnih težav prva izbira. Podvozje pri espacu je poddimenzionirano, posledično se končnike in zglobe precej pogosto menja, ostalo pa meni zmaga. Ampak seveda, vsakemu svoje.