Je se kaj pametnega za kupiti? :)

luka51

Guru
16. avg 2007
14.509
5.806
113
Se strinjam ampak ko gre nekaj z baterijo narobe se tudi na bencin ne bos odpeljal! Dolgo ni nihce zelel na to odgovoriti in vecino kar pisejo jim verjamem!
Večino kar pišejo je bullshit. Vsaj za Toyoto. In če za Toyoto pišejo take bedarije ne dvomim da je tudi ostalo začinjeno z bikovim kakcem.
Čisto ok se odpelješ ko gre baterija.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.589
4.726
113
Večino kar pišejo je bullshit. Vsaj za Toyoto. In če za Toyoto pišejo take bedarije ne dvomim da je tudi ostalo začinjeno z bikovim kakcem.
Čisto ok se odpelješ ko gre baterija.
Ja? Potem bi bilo dobro, da to poveš Toyotinim mehanikom, ker točno to se je dogajalo kolegu na Corolli. Vsem znan oh in sploh hibrid, baterijo je odrezalo, odpeljat se ni mogel nikamor oz. se je ustavil sredi ceste. Definitivno bikov kakec.
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
5.482
7.117
113
Se strinjam ampak ko gre nekaj z baterijo narobe se tudi na bencin ne bos odpeljal! Dolgo ni nihce zelel na to odgovoriti in vecino kar pisejo jim verjamem! In to mi je dovolj, da se teh elektricnih jajc raje ognem, ljudje ki zelijo pa resiti planet in koale pa naj placujejo to ceno! Se pa tudi strinjam okoli teh primerjav, cetudi so zgresene po mojem mnenju se se vedno ne pustim prepricati v e mobilnost, vsaj se lep cas, morda bomo v to prisiljeni ampak takrat bo pac edini way…

Kot EV klinika piše, so ICE vozila še bolj v hurcu kot EVji. In golf dizel je "dražji" za popravljati od Megana e-tech.
Na youtubu imaš tono ljudi, kateri so kupili priusa z fuč baterijo pa se je normalno peljalo. Razen če novejši modeli nimajo več navadne baterije. Ampak to mora baterija prav crkniti - kar se lahko še zgodi vsakem EVju (kjer se res ne boš peljal).

Ja? Potem bi bilo dobro, da to poveš Toyotinim mehanikom, ker točno to se je dogajalo kolegu na Corolli. Vsem znan oh in sploh hibrid, baterijo je odrezalo, odpeljat se ni mogel nikamor oz. se je ustavil sredi ceste. Definitivno bikov kakec.

Ko se baterija izprazni se avto tudi ustavi alivoziš dalje na bencinski motor? Vprašaj prijatelja kaj je dejansko šlo narobe z avtom - da ni odrezanje baterije samo varnostni način.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.035
6.225
113
Moj, fotrov in sestrin 2.0 tdi 150 je javljal oil level low. Ko sem težil na servisu, da to ni ok in da naj uredijo ali mi menjajo avto, mi je, ko je je imel dovolj, rekel, naj prinesem navodila za uporabo in notri je pisalo, da je ok, če je treba doliti 1l olja/1.000 km. Tako da je za njih to po standardu.
S fotrom sva se jih znebila, sestra pa v dvojnem dnu vozi kantico olja in hladilne tekočine (ki jo ji tudi porablja). In ko ji zasveti lučka, počaka, odpre havbo in dolije. Pravi, da vedno dobiva čudne poglede, zakaj ženska sama šari po mašini. Jebi ga, je tako pogosto, da nima izbire.

Sam sem zelo vesel, da imamo oba avta relativno nova, da mi ni treba izbirati, ker mi trenutno ni všeč nič. Če bi pa moral menjati, bi pogledal k Hyundaju, Mazdi, Toyoti in Renaultu. Čeprav kakšnih resnejših izkušenj z njimi nimam, jih imam toliko z ostalimi, da njim nekako še najbolj zaupam.
Moj 2.0 tdi je po skoraj 2000 km olje še zmeraj na blizu zgornje črtice. Ne vem sicer koliko se pol litra sploh pozna na šipki. Verjetno ne dosti. Prve kilometre sicer pričakujem večjo porabo. Sploh ker se zdaj daje noter 0w20 olje. To je skoraj čista voda. Po izteku garancije pa itak gre noter 5w30. In že na podlagi tega in na podlagi prebranega bi moral piti manj olja.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.589
4.726
113
Kot EV klinika piše, so ICE vozila še bolj v hurcu kot EVji. In golf dizel je "dražji" za popravljati od Megana e-tech.
Na youtubu imaš tono ljudi, kateri so kupili priusa z fuč baterijo pa se je normalno peljalo. Razen če novejši modeli nimajo več navadne baterije. Ampak to mora baterija prav crkniti - kar se lahko še zgodi vsakem EVju (kjer se res ne boš peljal).



Ko se baterija izprazni se avto tudi ustavi alivoziš dalje na bencinski motor? Vprašaj prijatelja kaj je dejansko šlo narobe z avtom - da ni odrezanje baterije samo varnostni način.
Saj to je problem. Ne ve, kaj je bilo res točno narobe, ker še vedno ni prepričan, če je popravljeno. Začelo se je, ko je hotel avto od doma odpeljat in je bil mrtev.
Menjali so mu že nekaj stvari, update softwara, z Japonske dobivali neka navodila, skratka limona. Vsakemu se to lahko zgodi in v zadnjih letih se to tudi vsem dogaja v taki ali drugačni obliki. In mi gredo verniki malo na jetra.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.520
1.111
113
Obišči stran
Trenutno prevozno sredstvo bo treba enkrat zamenjati in iscem naslednika pa ga ni in ni...:) Isce se vecji avto od sedanjega in da je seveda v notranjosti vec prostora, predvsem v prtljazniku. Odpadejo vsi hibridi in elektrika, isce se zanesljiv bencinar (preferiram) ali dizel. Novo do dve leti staro, budget do nekje 45, zacnemo pa od 30 navzgor. Vsi fiati, citroeni, peugeot-ji, opli itd odpade...

Trenutno si lastim mazdo3, s katero bolj zadovoljen ne bi mogel biti. Skoraj 300k km, edino lambda je bila menjana, vse ostalo samo olje, filtri, zavore in gorivo. Ce bi obstajala vecja verzija bi takoj ostal na mazdi. Alternativa je sicer CX-5 ampak kaj pa vem, "star" model, letos drugo leto pride baje nova, verjetno prve s porodnimi krci...Potem sem se oziral za kaksno rabljeno E klaso, A6, oboje karavan, nekaj mi pogled uhaja na skodo superb tanovo, pogojno octavio. Potem pa koncamo in ce sem iskren me VAG grupa skrbi, ker denimo je nekaj normalnega, da na par jurjev km dolivas olje in to pri novem avtu, DSG ne vem od nekje davno imam v glavi da je tako tako.

Ima se kdo kaksen predlog? Ali bi izpostavil kaksen bulletproof motor/avto? Delal sem relativno precej km, v povprecju skoraj 50k, sedaj manj in bi imel rad nekaj zanesljivega, moc 150KM pa navzgor in solidno opremo. Ker ce ne bom dal kljuko na mazdo pa dokupil prikolico :D

Touran R-Line 1.5 TSI ali 2.0 TDI
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.138
14
38
Kot EV klinika piše, so ICE vozila še bolj v hurcu kot EVji. In golf dizel je "dražji" za popravljati od Megana e-tech.
Na youtubu imaš tono ljudi, kateri so kupili priusa z fuč baterijo pa se je normalno peljalo. Razen če novejši modeli nimajo več navadne baterije. Ampak to mora baterija prav crkniti - kar se lahko še zgodi vsakem EVju (kjer se res ne boš peljal).



Ko se baterija izprazni se avto tudi ustavi alivoziš dalje na bencinski motor? Vprašaj prijatelja kaj je dejansko šlo narobe z avtom - da ni odrezanje baterije samo varnostni način.
Glej, v te njihove primerjave glede stroskov vzdrzevanja itd tudi jaz glih ne gledam tako kot oni pisejo. Verjamem da so napisali prave cene ampak trenutno okoli sebe recimo ne poznam nikogar, ki bi moral menjati cel motor. Jim pa verjamem glede stvari s katerimi se zares ukvarjajo. In me zivega ne prepricas v elektriko ali hibrida, tudi napol zastonj ne. Ja, mogoce cez 10 let, enako velja za kitajce, ki jih danes influencerji promovirajo. Imam svoje mnenje okoli te zelene barve in mi elektrika ne pije vode.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.175
6.981
113
pri taščici
Od hibrida bi zaupal samo Toyoti in Lexus. Ostalo se prevec podvaja. S tem pa prihaja do podvajanja tudi tezav.
Pa tu je sedaj yoyota ce sem zadnjic prav ujel, zacela komplocirat pri pogonu
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.509
5.806
113
Ja? Potem bi bilo dobro, da to poveš Toyotinim mehanikom, ker točno to se je dogajalo kolegu na Corolli. Vsem znan oh in sploh hibrid, baterijo je odrezalo, odpeljat se ni mogel nikamor oz. se je ustavil sredi ceste. Definitivno bikov kakec.
To govorimo o pogonski al 12v?
ker brez pogonske avto še vedno dela kot bi delal z prazno baterijo.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.822
848
113
toti Maribor
Saj to je problem. Ne ve, kaj je bilo res točno narobe, ker še vedno ni prepričan, če je popravljeno. Začelo se je, ko je hotel avto od doma odpeljat in je bil mrtev.
Menjali so mu že nekaj stvari, update softwara, z Japonske dobivali neka navodila, skratka limona. Vsakemu se to lahko zgodi in v zadnjih letih se to tudi vsem dogaja v taki ali drugačni obliki. In mi gredo verniki malo na jetra.
Se pravi na podlagi enega primera za katerega veš osebno (ostali so baba čula baba rekla), si prišel do zaključka, da je Corolla hybrid za qrac ali kako? Jaz sem ti pa hotel povedat z mojim postom popolnoma nasprotno zadevo, se pravi nič problemov v 5 letih. Edino množično težavo, ki jo ima Corolla je akumulator. In ne nisem osebno prizadet, kot si mi hotel naprtit.
 
  • Haha
Reactions: jest5

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.175
6.981
113
pri taščici
Tisto o zamasitvi je bil sarkazem.
V koncni fazi pa bi bilo mozno, zakaj pa ne. Samo dovolj fino in majhno sito mora biti.
Ce se glavno sito pred oljno pumpo baše, sicer kasneje, ampak se, bi lahko tudi tega tako kontstruiral da bi se namenoma zabasal.
Sito na fordu. Slabo se vidi ker je izrez slike ampak ok.
 

Priponke

  • IMG_20250122_081943.jpg
    IMG_20250122_081943.jpg
    43,2 KB · Ogledi: 12

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.589
4.726
113
Glej navodila za dolivanje olja...;) Verjamem da ga ti se nisi, ampak nekateri ga pa in da to delas pri novem avtu za nemalo eur se mi zdi nesprejemljivo. Sem tudi sam bral, da pije na zacetku pa se potem vse skupaj "zamasi" kot pise Hanzi...
No, jest sem mojstrom na prevzemu avta (ko so mi naredili predavanje o olju) povedal, da havbe ne bom odpiral in preverjal nivoja olja, ker nismo leta 1930. Tudi ne dajo ti kantice olja s sabo, če je to kao pomembna zadeva in proizvajalec ne zna naredit bolje.

Ima avto senzor, da javi, če je nivo prenizek? Ima, ok bo že sam javil. Je do tega nivoja mazanje mašine ok? Je. Potem so mi dali zastonj pregled na 10k kilometrov verjetno ravno z razlogom, da bodo dolili olje, če bo treba. Skratka polizdelek.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.589
4.726
113
Se pravi na podlagi enega primera za katerega veš osebno (ostali so baba čula baba rekla), si prišel do zaključka, da je Corolla hybrid za qrac ali kako? Jaz sem ti pa hotel povedat z mojim postom popolnoma nasprotno zadevo, se pravi nič problemov v 5 letih. Edino množično težavo, ki jo ima Corolla je akumulator.
Ne, napisal sem, da ima vsak proizvajalec limone in Toyota ni tu več nobena izjema. Ti pa jemlješ pleh malo preveč osebno in te zbada pri srčku.
Fajn, še množični problem z akumulatorjem. In potem sem mislil, da je VAG polizdelek.