Citat:
Uporabnik hermann pravi:
ah pa ne že spet to sranje s porabo in iskanjem primerljivega dizla
dizel ni primerljiv že zato, ker dejansko nekaj da od sebe. pa saj govorimo o tem, da ljudje nočejo švoh avta?
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Pelji ga, avto ni švoh samo motor je glasen.
In ne pišem o trenutni verziji, ampak o tem kar so napovedali, da bodo ponudili opcijski MOČNEJŠI hibridni sklop potopoma v vseh Toyotinih hibridih, kako bodo to dosegli in koliko bo resnično močnejši bo pa treba počakat do začetka prihodnjega leta. Pretiranih pričakovanj nimam.
Ne vem, če bi se strinjal tukaj s tabo.Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Na papirju? No me res zanima kakšen papir imaš ti to, ker 130 konjski dizel v 1600 kg težkem avtu je približno isto švohoten kot C-HR, razen če ti kakšna sekunda razlike do 100 kmh predstavlja razliko med raketo in avtom
S tem, da kratki pospeški za prehitevanja so v hibridu res zakon, brez pojemkov pri kick-down, lepo zvezno pospeševanje.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Na papirju? No me res zanima kakšen papir imaš ti to, ker 130 konjski dizel v 1600 kg težkem avtu je približno isto švohoten kot C-HR, razen če ti kakšna sekunda razlike do 100 kmh predstavlja razliko med raketo in avtom
S tem, da kratki pospeški za prehitevanja so v hibridu res zakon, brez pojemkov pri kick-down, lepo zvezno pospeševanje.
80 konjev na 920 kilah proti 75 konjev na 1090 kil. Bi človek reko da bo neka razlika neCitat:
Uporabnik mtl pravi:
Ti bom zapisal EDINO pripombo novopečenega uporabnika Yaris hibrida, ki je prešel iz 1.2 16v Puntiča: vmesni pospeški so švoh, prej sem dal v tretjo in pohodil in je šlo,
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Te gajbe se kupujejo zaradi imidža in izgleda. Da si in. Hibrid pa zraven še, da si eko ali pa da kaj prišparaš.
S tako nastavljenim pogonom nisi pa nič od tega oz. bi lahko prišparal bolj, če bi bil pogon normalen.