Toyota CH-R

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Hoteli so dobro in bit eko..kar naj bi bil point Hybridov. A folk boli ku. za ekologijo..hibrid ja, ker si in, al more bit nalovdan z močjo (beri: porabo).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Ni mi jasno kaj si hotel povedat.

Toyotin moto zadnjih nekaj let je: Making Ever-Better Cars

To da hibridni pogon približajo tudi tistim, ki si želijo malo več moči in športnosti je najbolj eko kar lahko storiš, kljub temu, da bo tak hibrid porabil več (če bo) kot običajen hibrid. Ker v nasprotnem primeru taki kupci kupijo nekaj tretjega in ne hibrida, ne moreš pa kupcev prisilit v nekaj kar nočejo imeti (švoh avto). Če trg zahteva da obstajo nalovdani avti bodo taki avti vedno obstajali, edino smisleno je da si odrežeš svoj kos pogače.

Za skeptike še statistika 116 uporabnikov 5 l/100 km:
https://www.spritmonitor.de/de...amp;powerunit=2

Najdite mi primerljivega dizla z nižjo statistično porabo na spritmonitorju, pa prosim ne mi z nekimi robnimi primeri Janeza, ki se vozi samo po AC 130 kmh po 100 km šusu in tudi na AC nikoli ne naleti na gost promet z zmanjšano hitrostjo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Fora je, da so zaradi kvazi športnosti pokvarili dober hibridni sklop.
In kdor kupuje hibrida pričakuje tisti hibridni sklop kot je v Aurisu. V CH-R-ju so ga pa uničili, da je kvazi bolj športen.
Sicer pa, kdo kupuje te gajbe zato, da bi bil športen? Isto kot konkurenca z 1.5dci. Ja, res full športno.
Te gajbe se kupujejo zaradi imidža in izgleda. Da si in. Hibrid pa zraven še, da si eko ali pa da kaj prišparaš.
S tako nastavljenim pogonom nisi pa nič od tega oz. bi lahko prišparal bolj, če bi bil pogon normalen.
PS: Si že peljal CH-R-ja hibrida?
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Ga ni Janeza. Čist pošteno povedano. Žena vozi megana dci, ki so znani kot varčni motorji. Vsak drugi dan 90 km avtoceste, ostalo bolj kot ne mesto. Poleti med 5,2-5,4, pozimi 5,8 do dobrih 6. Pod 5 gre samo po regionalkah, pa po omejitvah, tam je dobrih 4. Tak da 5l za chr je lep dosežek.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
ah pa ne že spet to sranje s porabo in iskanjem primerljivega dizla

dizel ni primerljiv že zato, ker dejansko nekaj da od sebe. pa saj govorimo o tem, da ljudje nočejo švoh avta?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Pelji ga, avto ni švoh samo motor je glasen.

In ne pišem o trenutni verziji, ampak o tem kar so napovedali, da bodo ponudili opcijski MOČNEJŠI hibridni sklop potopoma v vseh Toyotinih hibridih, kako bodo to dosegli in koliko bo resnično močnejši bo pa treba počakat do začetka prihodnjega leta. Pretiranih pričakovanj nimam.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
ah pa ne že spet to sranje s porabo in iskanjem primerljivega dizla

dizel ni primerljiv že zato, ker dejansko nekaj da od sebe. pa saj govorimo o tem, da ljudje nočejo švoh avta?

Megane ni primerljiv dizel, dal sem ga samo zato, ker ga imamo doma in ga pač poznam. Drugače po masi, aerodinamiki, deklarirani moči se z chr ne more primerjat. Hotel sem samo povedat, da tudi z dizlom se ne boš vozil kej ceneje (po porabi, ne po stroških lastništva). Zaenkrat še ni dizla s katerim se boš vozil z 2l/100 km. Pa naj bo mali ali velik.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Pelji ga, avto ni švoh samo motor je glasen.

In ne pišem o trenutni verziji, ampak o tem kar so napovedali, da bodo ponudili opcijski MOČNEJŠI hibridni sklop potopoma v vseh Toyotinih hibridih, kako bodo to dosegli in koliko bo resnično močnejši bo pa treba počakat do začetka prihodnjega leta. Pretiranih pričakovanj nimam.

hmm, moja 1600 kilska, pol metra daljša jajca s 130 konjskim dizlom so na papirju skoraj raketa v primerjavi s hibridnim c-hr, pa pijejo ravno tako prijetnih 5l kombinirano

jebeš potem ekologijo...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Na papirju? No me res zanima kakšen papir imaš ti to, ker 130 konjski dizel v 1600 kg težkem avtu je približno isto švohoten kot C-HR, razen če ti kakšna sekunda razlike do 100 kmh predstavlja razliko med raketo in avtom
hysterical-1.gif


S tem, da kratki pospeški za prehitevanja so v hibridu res zakon, brez pojemkov pri kick-down, lepo zvezno pospeševanje.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Na papirju? No me res zanima kakšen papir imaš ti to, ker 130 konjski dizel v 1600 kg težkem avtu je približno isto švohoten kot C-HR, razen če ti kakšna sekunda razlike do 100 kmh predstavlja razliko med raketo in avtom
hysterical-1.gif


S tem, da kratki pospeški za prehitevanja so v hibridu res zakon, brez pojemkov pri kick-down, lepo zvezno pospeševanje.
Ne vem, če bi se strinjal tukaj s tabo.
Ti bom zapisal EDINO pripombo novopečenega uporabnika Yaris hibrida, ki je prešel iz 1.2 16v Puntiča: vmesni pospeški so švoh, prej sem dal v tretjo in pohodil in je šlo, tukaj pa pohodim in lepo hitrost počasi pleza, ni pa da bi se kaj posebej zgodilo. Zvoka je bilo pa v obeh primerih približno enako.
grin1.gif

In se strinjam z njim. Pri dizlu je pa ta razlika še večja, ker ima dizel konkretno več navora. Recimo s Priusom si nisem upal it prehitevat na določenih relacijah, kjer s svojo garo mirno prehitevam. Je pa to možno tudi da zato, ker se še nisem prilagodil avtu, ampak malo dvomim. Moja gara ima cca. 1,5 tone in ravno tam nekje konjev.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Na papirju? No me res zanima kakšen papir imaš ti to, ker 130 konjski dizel v 1600 kg težkem avtu je približno isto švohoten kot C-HR, razen če ti kakšna sekunda razlike do 100 kmh predstavlja razliko med raketo in avtom
hysterical-1.gif


S tem, da kratki pospeški za prehitevanja so v hibridu res zakon, brez pojemkov pri kick-down, lepo zvezno pospeševanje.

Pri pospešku je razlike itak samo par desetink, to je še najmanj pomembno. Kako pa se reči dogajajo, ko na avtocesti pohodiš gas je pa čisto druga zadeva
smile-1.gif
Ni treba nobenega pojemka in prestavljanja, ker ima reč dovolj navora, da se vse dogodi praktično v tišini. 30km/h višja končna pa že skoraj spada pod kategorijo "raketa".
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Sem imel 1.4 8V 75km Puntiča, nepremičnina, je pa res da tudi Yaris ne da kaj dosti od sebe.

Klasičen pogon se zdi hiter ker je neuglajen in agresiven pri priganjanju, turbo še toliko bolj s tistim turbo lagom, pri hibridu je lepo vse zvezno in še motor se dere pri fiksnih obratih - to daje občutek počasnosti, ampak v resnici ni nič počasnejši s primerljivimi konji konkurence.

herman, končna je elektronsko omejena na 170 kmh, teh 170 kmh doseže dokaj hitro in ni tako kot pri klasiki kjer na končno moraš čakat 1 minuto ravnine.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ti bom zapisal EDINO pripombo novopečenega uporabnika Yaris hibrida, ki je prešel iz 1.2 16v Puntiča: vmesni pospeški so švoh, prej sem dal v tretjo in pohodil in je šlo,
80 konjev na 920 kilah proti 75 konjev na 1090 kil. Bi človek reko da bo neka razlika ne
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Verjetno se ti je zatipkalo. Si hotel napisat 100KM (to je skupna moč, 75KM ima samo bencinar). Pa računaš še tisti enormen navor elektromotorja pri hibridu
wink-1.gif
.
Kakorkoli, identičen občutek je tudi v Priusu proti mojim garam. Tako da, Toyotini hibridi so pri vmesnih pospeških bolj žalost, če ne pa tega vsaj ne moreš pisat kot neko pozitivno lastnost, ker s tem se dejansko ustreliš v nogo, če bo kdo od ''skeptikov'' šel probat in pričakoval F1 pospeške. Potem se bo pa rolal po tleh od smeha, ko njegov traktor konkretno bolj potegne.
Pa s tem ni nič narobe, pač tako je in ali sprejmeš ali pa greš na alternativo...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Verjetno 2.5 l varijanto, ki je že v RAV4, Lexus IS 300h, ...

Domnevam tudi, da bo 2.5 literska varijanta hibridnega pogona dobila refresh vsega. Od benz motorja, pa do električarskih zadev, ker trenutna reč že ima svoja leta.

Kombiniranih konjičev pa zna biti že preko 200. Kar zna biti zelo zanimivo v kakem refreshanem Lexusu CT.
cool-1.gif

Za krače pa kot krače. Premikalo se bo bolje.
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Skrajni čas bi bil da 2.5 hibrida transplantirajo še v druge modele, ampak se bojim da v marsikaterem modelu ne bo prostora, ne samo za motor, tudi baterija je večja.

Mislim, da bo prej šlo samo za "tune up" obstoječih komponent, malo omilijo atkinsona in ga malo bolj približajo otto ciklu in takoj dobiš malo več navora in moči, pač ne bo več 40% izkoristka, pokuril bo pa tiste 3 dcl več. Tudi na električnem delu se da marsikaj narediti samo s softwareskim posegom. Vsekakor bi bila to cenovno podobna opcija, samo na kupcu bi bilo kaj mu bolj ustreza.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Po mojem bo kar 2.5 l varijanta, kot pa tuning 1.8.
V Yarisa itak tega ne bodo not tlačili.

Komponente so se pa vse skrčile. Tudi baterijo lahko dajo LiPoFe, namesto NiMH.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:

Te gajbe se kupujejo zaradi imidža in izgleda. Da si in. Hibrid pa zraven še, da si eko ali pa da kaj prišparaš.
S tako nastavljenim pogonom nisi pa nič od tega oz. bi lahko prišparal bolj, če bi bil pogon normalen.

Glej, ti si po duši traktorist in traktoristi ne morete razumeti, da obstajajo ljudje, ki dizlov iz določenih razlogov ne marajo in obstajajo celo ljudje, ki jim je mar za ekologijo. In nima to nobene veze da si “in”. Jaz npr. Več ne kupim dizla, pa če mi pije 2l in gre 300kmh. Tako da če bi se zdaj htel it šparanja, je hibrid prva izbira. Na traktorjih sem se že dovolj našparal.
Sem pa bil prejšnji teden na službeni poti en dan s hibridom, en dan z zetorjem. Hibrid je poezija, ko moraš potem naslednji dan z traktorjem it, te je groza. Nekultiviran motor, start stop rabi duplo časa da se nazaj vklopi, vsakič seveda cel avto lepo pretrese, pač klasika traktor simptomi. Sreča je bila nepopisna, ko sem se nazaj v hibrida presedel.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.529
4.638
113
Če bi bilo tebi kaj za ekologijo, bi hodil peš ali se vozil s kolesom. Vse ostalo je brezvezna nakladancija.

Sem peljal famoznega Toyota hibirda...če je to višek tehnologije po x letih razvoja...ajoj. Nekaj zvezno vleče in vuli, nato laufa bencin. Ko zaviraš spet vuli, ko bolj zaviraš še bolj. Če je to kultivirano
rolleyes-1.gif

Na koncu pogledaš porabo in se zjokaš, ko ugotoviš, da je isto kot z navadnim motorjem oz. minimalno manj. Seveda ob isti vožnji ene in druge variante. Eko?
Start stop je zgrešeno v vseh avih, razen čisti elektro.

Skratka, če je to TO, potem naj odpeljejo na smetišče in se hitro lotijo izkjučno elektro pogona. Ja, je boljše proti dizlu iz Golfa 2. Proti modernemu dizlu normalnega novega avta? Khm.

Ko se usedeš v boljši avto z dizlom (zanimivo, da ne trese, ne ropota), ki naj bi bila tehnologija kremenčkov, se res vprašaš kdo je tu nor.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
se moram žal strinjat. Je ker relativna žalost da nekega hudega preskoka v zadnjih 20 letih se ni naredilo na porabi...