Toyota CH-R

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Sem vozil danes chr in aurisa. Definitivno lepše dela pogon na aurisu. Chr res takoj iz eco nabiije obratee na polno. Pa tudi potegne auris lepše. Kar se glasnosti tiče je auris tišji.
Škoda, da so chr tak "nastavli"
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ima CH-R slučajno več nastavljivih načinov vožnje, v stilu Eco, Normal, Sport?
Ker pri Priusu ima slednje velik vpliv na odziv pedala na gas in odziv pospeševanja pri nastavljenem tempomatu.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
ima ja. Sicer ne s tipko ampak v meniju.
Ampak v vsakem primeru gre cajger iz eco na ful. Ni tistega vmesnega kot na aurisu. Ko ne nabije takoj obratov, ampak jih kdaj drži tudi na sredini "rdečega" polja Če malo bolj gas stisneš. CH-R pa res malo pobožaš gas pa gre takoj na max.
Tudi nevem na podlagi česa so šli v CH-R moč zmanjševat glede na aurisa. Pustili bi enak o nastavljen pogon kot auris in bi bil avto dosti bolj prijazn.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
CH-R ima novejši hibridni pogon, isti kot pri četrti generaciji Priusa.
Auris ima še vedno prejšnjo generacijo, enak kot tretja generacija Priusa.

Meni načeloma tole diši po softverski nastavitvi odzivnosti. Izgleda so nastavili, da je avto bolj odziven. Glede na to, da je avto večja kravica kot Prius, se pač bencinski motor bolj vrti. Na to se doda še nekaj manj zvočne izolacije in hrup je tu.

Verjetno bodo potjunali reč za naslednje modelno leto, če ne celo prej.
Ker CH-R vsaj jaz menim, ni nek avto namenjen športnim voznikom. Kar precej jih vidim v rokah žensk in prvenstveno mestno vožnjo. Skratka umirjena default nastavitev odzivnosti na račun nižjih pospeškov. Če pa daš gas do daske, pa itak lahko še vedno sistem udari bencinarja do konca, da iz njega potegne še zadnji kilovat moči. Ali pa da dodajo gumb za nastavitev stila vožnje, namesto menuja, in bo zadeva enostavno nastavljiva.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
ja samo finta je da je auris bolj odzivn, tišji pa še lepše pospešuje.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Je tudi precej manj kravjast.
smile-1.gif
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ima CH-R slučajno več nastavljivih načinov vožnje, v stilu Eco, Normal, Sport?
Ker pri Priusu ima slednje velik vpliv na odziv pedala na gas in odziv pospeševanja pri nastavljenem tempomatu.

Ti svojega najvec vozis v normal?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
CH-R ima novejši hibridni pogon, isti kot pri četrti generaciji Priusa.
Auris ima še vedno prejšnjo generacijo, enak kot tretja generacija Priusa.

Meni načeloma tole diši po softverski nastavitvi odzivnosti. Izgleda so nastavili, da je avto bolj odziven. Glede na to, da je avto večja kravica kot Prius, se pač bencinski motor bolj vrti. Na to se doda še nekaj manj zvočne izolacije in hrup je tu.

Verjetno bodo potjunali reč za naslednje modelno leto, če ne celo prej.
Ker CH-R vsaj jaz menim, ni nek avto namenjen športnim voznikom. Kar precej jih vidim v rokah žensk in prvenstveno mestno vožnjo. Skratka umirjena default nastavitev odzivnosti na račun nižjih pospeškov. Če pa daš gas do daske, pa itak lahko še vedno sistem udari bencinarja do konca, da iz njega potegne še zadnji kilovat moči. Ali pa da dodajo gumb za nastavitev stila vožnje, namesto menuja, in bo zadeva enostavno nastavljiva.

Itak, saj o tem sem že pisal. Zajeb'ali so, ker so se šli neke športne nastavitve, ki ostanejo športne tudi v Eco načinu (vsaj ta bi lahko bil normalen, kot pri Priusu). Načeloma razumem, kam so ciljali, ampak zaradi končnega efekta je ideja zanič.
Je pa res, da če se lepo voziš po mestu, še kar gre, tudi izven je kar OK, če le ni klancev, Na AC je pa malo tečno.
Upam,d a bo res kak SW update. Sem jim že ene 2x na prezentacijah težil ...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
CH-R ima novejši hibridni pogon, isti kot pri četrti generaciji Priusa.
Auris ima še vedno prejšnjo generacijo, enak kot tretja generacija Priusa.

Meni načeloma tole diši po softverski nastavitvi odzivnosti. Izgleda so nastavili, da je avto bolj odziven. Glede na to, da je avto večja kravica kot Prius, se pač bencinski motor bolj vrti. Na to se doda še nekaj manj zvočne izolacije in hrup je tu.

Verjetno bodo potjunali reč za naslednje modelno leto, če ne celo prej.
Ker CH-R vsaj jaz menim, ni nek avto namenjen športnim voznikom. Kar precej jih vidim v rokah žensk in prvenstveno mestno vožnjo. Skratka umirjena default nastavitev odzivnosti na račun nižjih pospeškov. Če pa daš gas do daske, pa itak lahko še vedno sistem udari bencinarja do konca, da iz njega potegne še zadnji kilovat moči. Ali pa da dodajo gumb za nastavitev stila vožnje, namesto menuja, in bo zadeva enostavno nastavljiva.

Itak, saj o tem sem že pisal. Zajeb'ali so, ker so se šli neke športne nastavitve, ki ostanejo športne tudi v Eco načinu (vsaj ta bi lahko bil normalen, kot pri Priusu). Načeloma razumem, kam so ciljali, ampak zaradi končnega efekta je ideja zanič.
Je pa res, da če se lepo voziš po mestu, še kar gre, tudi izven je kar OK, če le ni klancev, Na AC je pa malo tečno.
Upam,d a bo res kak SW update. Sem jim že ene 2x na prezentacijah težil ...

Kakšen je bil odziv na to tvoje "teženje" oz. bolje rečeno pač predloge za izboljšave?
Imaš občutek, da so to vzeli kot "whatever" ali so dejansko vzeli bolj resno in bodo posredovali info kam naprej?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Glede na to, da sem govoril s šefom razvoja plus s podšefom hibrodnega pogona, kaj dosti naprej nimajo dajat. Japonci pa ... kimajo, ne veš pa, kaj si mislijo ...
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.415
2.372
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ima CH-R slučajno več nastavljivih načinov vožnje, v stilu Eco, Normal, Sport?
Ker pri Priusu ima slednje velik vpliv na odziv pedala na gas in odziv pospeševanja pri nastavljenem tempomatu.

Ti svojega najvec vozis v normal?

Jaz sem skoraj vedno v eco. Poleti mi paše, ker klima ne hladi na full, pozimi pa ne greje na full.
Na AC imam normal.
Power imam ko grem na hrib.
EV pa ko prihajam domov. Ob določenih urah
smile-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ima CH-R slučajno več nastavljivih načinov vožnje, v stilu Eco, Normal, Sport?
Ker pri Priusu ima slednje velik vpliv na odziv pedala na gas in odziv pospeševanja pri nastavljenem tempomatu.

Ti svojega najvec vozis v normal?

Da, 99% v normal, 0,9% sport, ostalo kak meter ECO, ker napačno pritisnem.
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Kak je z registracijo. Plačaš zavarovanje za moč bencinskega dela al skupno moč?
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Danes sem videl na cesti CH-R na cesti s prižganimi ledkami. prvo kar sem pomisli ko je še nerazpoznaven kaj je spet to za ene spake? In nisem se dosti zmoti. Ledke so spet namontirali na hitro ker je to moderno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Danes sem videl na cesti CH-R na cesti s prižganimi ledkami. prvo kar sem pomisli ko je še nerazpoznaven kaj je spet to za ene spake? In nisem se dosti zmoti. Ledke so spet namontirali na hitro ker je to moderno.

Katerega si pa videl? Ker tisti z navadnimi lučmi imajo drugačne LED dnevne kot tisti z LED žarometi. Navadni imajo eno piko al črtico, LED imajo lepo linijo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Kaže da Toyota posluša jamranje glede moči hibridnega pogona. S C-HR konceptom, ki ga bodo pokazali v Frankfurtu so napovedali, da bodo vse hibridne različice Toyot dobile tudi "high-power" verzijo, več podrobnosti bo znanih v začetku 2018:

Citat:
New high-power hybrid powertrain

The concept has been designed around the use of a new hybrid powertrain that offers more power and performance than the 122 DIN hp system featured in the current production Toyota C-HR. This reflects a significant and strategic future development of Toyota’s world-leading technology that will higher performance hybrid options being made available in all its core models. More details regarding this expansion of hybrid will be revealed early in 2018.
http://newsroom.toyota.eu/toyota-c-hr-hy-power-concept-/