Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ima CH-R slučajno več nastavljivih načinov vožnje, v stilu Eco, Normal, Sport?
Ker pri Priusu ima slednje velik vpliv na odziv pedala na gas in odziv pospeševanja pri nastavljenem tempomatu.
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
CH-R ima novejši hibridni pogon, isti kot pri četrti generaciji Priusa.
Auris ima še vedno prejšnjo generacijo, enak kot tretja generacija Priusa.
Meni načeloma tole diši po softverski nastavitvi odzivnosti. Izgleda so nastavili, da je avto bolj odziven. Glede na to, da je avto večja kravica kot Prius, se pač bencinski motor bolj vrti. Na to se doda še nekaj manj zvočne izolacije in hrup je tu.
Verjetno bodo potjunali reč za naslednje modelno leto, če ne celo prej.
Ker CH-R vsaj jaz menim, ni nek avto namenjen športnim voznikom. Kar precej jih vidim v rokah žensk in prvenstveno mestno vožnjo. Skratka umirjena default nastavitev odzivnosti na račun nižjih pospeškov. Če pa daš gas do daske, pa itak lahko še vedno sistem udari bencinarja do konca, da iz njega potegne še zadnji kilovat moči. Ali pa da dodajo gumb za nastavitev stila vožnje, namesto menuja, in bo zadeva enostavno nastavljiva.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
CH-R ima novejši hibridni pogon, isti kot pri četrti generaciji Priusa.
Auris ima še vedno prejšnjo generacijo, enak kot tretja generacija Priusa.
Meni načeloma tole diši po softverski nastavitvi odzivnosti. Izgleda so nastavili, da je avto bolj odziven. Glede na to, da je avto večja kravica kot Prius, se pač bencinski motor bolj vrti. Na to se doda še nekaj manj zvočne izolacije in hrup je tu.
Verjetno bodo potjunali reč za naslednje modelno leto, če ne celo prej.
Ker CH-R vsaj jaz menim, ni nek avto namenjen športnim voznikom. Kar precej jih vidim v rokah žensk in prvenstveno mestno vožnjo. Skratka umirjena default nastavitev odzivnosti na račun nižjih pospeškov. Če pa daš gas do daske, pa itak lahko še vedno sistem udari bencinarja do konca, da iz njega potegne še zadnji kilovat moči. Ali pa da dodajo gumb za nastavitev stila vožnje, namesto menuja, in bo zadeva enostavno nastavljiva.
Itak, saj o tem sem že pisal. Zajeb'ali so, ker so se šli neke športne nastavitve, ki ostanejo športne tudi v Eco načinu (vsaj ta bi lahko bil normalen, kot pri Priusu). Načeloma razumem, kam so ciljali, ampak zaradi končnega efekta je ideja zanič.
Je pa res, da če se lepo voziš po mestu, še kar gre, tudi izven je kar OK, če le ni klancev, Na AC je pa malo tečno.
Upam,d a bo res kak SW update. Sem jim že ene 2x na prezentacijah težil ...
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ima CH-R slučajno več nastavljivih načinov vožnje, v stilu Eco, Normal, Sport?
Ker pri Priusu ima slednje velik vpliv na odziv pedala na gas in odziv pospeševanja pri nastavljenem tempomatu.
Ti svojega najvec vozis v normal?
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Ima CH-R slučajno več nastavljivih načinov vožnje, v stilu Eco, Normal, Sport?
Ker pri Priusu ima slednje velik vpliv na odziv pedala na gas in odziv pospeševanja pri nastavljenem tempomatu.
Ti svojega najvec vozis v normal?
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Danes sem videl na cesti CH-R na cesti s prižganimi ledkami. prvo kar sem pomisli ko je še nerazpoznaven kaj je spet to za ene spake? In nisem se dosti zmoti. Ledke so spet namontirali na hitro ker je to moderno.
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Kaj pa ti voziš za enega lepotca?
http://newsroom.toyota.eu/toyota-c-hr-hy-power-concept-/Citat:
New high-power hybrid powertrain
The concept has been designed around the use of a new hybrid powertrain that offers more power and performance than the 122 DIN hp system featured in the current production Toyota C-HR. This reflects a significant and strategic future development of Toyota’s world-leading technology that will higher performance hybrid options being made available in all its core models. More details regarding this expansion of hybrid will be revealed early in 2018.