Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
pa saj ni zaj to da je stres kot, da moreš organizirat poroko od Beyonce. Ampak veš tisto ko ti enostavno dopizdi premikanje za par metrov in spuščanje sklopke. Pa ko ni ne za prvo ne za drugo. Če maš v prvi se dere, če maš v drugi cuka. Nevem jaz tudi nisem razumel tega pa sem vozo parkrat že avtomatika prej. Se mi ni zdelo nič oh in ah. Pol ko ga enkrat imaš in se navadiš pa nimaš več želje vozit ročnega. Recimo prej sem v glavnem vse kaj se je z avtom na kratko skakalo okoli uporabljal puntota. Je že v tistem obdobju avto ko ti ga enostavno ni več škoda če ti ga rukne kdo in podobno pa še na plin. Zdaj avto stoji in ga noben niti ne povoha
ker se nobenemu nelubi ukvarjat z ročnim menjalnikom.
Sej odgovor je letel predvsem na to glede stresa in kako je pri tem hibrid ne vem kako boljši že v primerjavi z avtomatikom, za ročni menjalnik pa je bilo napisano, kot da fašeš najmanj čir na želodcu še preden spelješ. In pol takoj napad, da naj kupim hibrida in mi bo jasno
To kar praviš pa mi je čisto jasno in poznano, čeprav nimam avtomatika, ga pa večkrat vozim. Muka mi prestavljat sicer ni, si pa marsikdaj rečem, ko se znajdem v kakšni večji gužvi, da bi v tej situaciji pa res pasal avtomatik. Tudi ko sem se nazadnje znašel v koloni z avtomatom sem bil prav vesel, da je avtomat, sploh, ker je imel še radarski tempomat. Ni ga čez komot. In ja hibrid ima pri jajcanju še določene druge prednosti, pa spet za moje pojme niso to svetlobna leta napram bencinarju ali dizlu z dobrim avtomatom.
Pa nimam popolnoma nič proti hibridom, mislim celo, da so danes v določenih primerih zelo smiselen nakup ampak spet odvisno od konkretnega vozila in načina uporabe. Dejstvo pa je, da v vseh segmentih, kaj šele pri vseh avtomobilih in za vsakogar (še) ni dobre HEV ali PHEV alternative. Marsikdo pač kupuje tudi avto, ki je cenejši od najcenejšega Toyotinega hibrida, ali pa avto, ki ima več prostora, ali pa avto, ki ima boljše perfomanse in vozne lastnostni, pa ga poraba niti ne briga, in še kup drugih faktorjev odloča o nakupu. Tam kjer pa obstaja smiselna hibridna alternativa, pa hvalabogu, da je in pozdravljam razvoj. Ne morem se pa strinjat niti z ekstremisti na eni strani, ki jim je dizel oh in sploh, niti s tistimi na drugi strani, ki govorijo, kot da so Toyotini hibridi nadavtomobili za vse in vsakogar (pa ne mislim tebe). Je pač treba bit realen. In to, da je vožnja v hibridu veliko manj stresna od recimo vožnje avtomatika z bencinskim motorjem, mi je bilo pač smešno, zato me je zanimalo, od kje naj bi izviral ta stres. Pa pustimo, da ne bomo še bolj zasvinjali teme o Toyoti CH-R....