Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Generik

Guru
14. maj 2011
3.857
1.250
113
Meni pa ni jasno zakaj so levo od tipke za gretje sedežev pustili prazen prostor. Bi komot še en USB dali tja ali nekaj. Pa gumbi pod ekranom za glasnonst... preferiram okrogle. So pa vsaj fizični gumbi... Velikost samega zaslona pa je korak naprej proti zdajšnji corolli, ki ima po obeh robovih par cm prazne plastike po nepotrebnem.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Pa res Corolla Cross tudi v Evropi:

Meni zanimiva predvsem zaradi AWD-i v povezavi z 2.0 hibridom. Zadnji elektromotor ima spodobnih 30 kW, kar bo za v sneg čisto dovolj.

Tako bo Toyota imela električni AWD v treh segmentih:
- Yaris Cross 1.5
- Corolla Cross 2.0
- RAV4 2.5
+ Prius AWD (ki je na voljo samo v nekaterih državah EU)

Zanimivo da izboljšani hibridni sistem pojmujejo že kot novo 5. generacijo, na papirju sicer ne odstopa prav veliko, hvalijo se še boljšim delovanjem CVT in boljšo odzivnostjo na gas pedal. Glede porabe se ne hvalijo, ampak jasno nimajo s čim primerjati, ker gre za nov segment vozila, ki ga Toyota ni imela.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: krava

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.832
3.854
113
Od elektromotrja zadaj.

A pa so že dosegli da tisti elektromotor v zadnji osi premakne stoječ avto na ravnini? Prva verzija v RAV4 namreč ni zmogla tega.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.869
1.321
113
Pa res Corolla Cross tudi v Evropi:

Meni zanimiva predvsem zaradi AWD-i v povezavi z 2.0 hibridom. Zadnji elektromotor ima spodobnih 30 kW, kar bo za v sneg čisto dovolj.

Tako bo Toyota imela električni AWD v treh segmentih:
- Yaris Cross 1.5
- Corolla Cross 2.0
- RAV4 2.5
+ Prius AWD (ki je na voljo samo v nekaterih državah EU)

Zanimivo da izboljšani hibridni sistem pojmujejo že kot novo 5. generacijo, na papirju sicer ne odstopa prav veliko, hvalijo se še boljšim delovanjem CVT in boljšo odzivnostjo na gas pedal. Glede porabe se ne hvalijo, ampak jasno nimajo s čim primerjati, ker gre za nov segment vozila, ki ga Toyota ni imela.


Mnogo bolje. Kaj rečemo, v lepi opremi nekje 40, jurja gor dol.

1638516902430.png
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.857
1.250
113
Najbrž ja, ker je klasična karavanska corolla naložena do konca tam nekje 33-34k eur, tole je pa SUV pa je takoj par k eur zraven že samo zaradi tega. Kraja totalna, 40k za nič kaj poseben avto. So pa konkurenti tudi v teh segmentih kar se tiče cen. Se kar ne morem navaditi, kako so avti postali dragi. Noro.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.805
606
113
EU
Predrago. Sedaj še kakšna 4 leta ne mislim kupovati novega vozila. Ampak potem bom pa spet pogledal ponudbe in če mislijo nažigati s takpnimi cenami, bom pač moral kupiti drugje kaj cenejšega, ker več kot 35k jaz ne bi dal za tole. Ko pa smo enkrat pri 40k ipd. pol je pa vseeno, če začnem gledati ponudbo tudi pri malo bolj prestižnih znamkah do 60k.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.857
1.250
113
Predrago. Sedaj še kakšna 4 leta ne mislim kupovati novega vozila. Ampak potem bom pa spet pogledal ponudbe in če mislijo nažigati s takpnimi cenami, bom pač moral kupiti drugje kaj cenejšega, ker več kot 35k jaz ne bi dal za tole. Ko pa smo enkrat pri 40k ipd. pol je pa vseeno, če začnem gledati ponudbo tudi pri malo bolj prestižnih znamkah do 60k.
Zadnjič sem vozil BMW2 in MB B klaso. Vzel obe ponudbi. Za malo več kot nič opreme (v primerjavi z naloženo corollo), sta bila oba avta krepko čez 40k eur s popusti. Pa slabša motorizacija pri obeh. Tako da "premijo", če želiš s tako opremo boš kmalu na 60k EUR v takem rangu vozila. Pa še to ni nič posebnega od avtov. Za 60k EUR v M. Soboti dobiš 2 sobno stanovanje. Malo za primerjavo kam so šle cene.

Za primerljiva plebejska vozila kot je corolla, torej sosednje znamke, so pa s cenami zelo tam-tam. Vsi avti so postali dražji in to je že res noro. Nekdo s povprečno SLO plačo si bo čez nekaj let že cliota težko kupil.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Od elektromotrja zadaj.

A pa so že dosegli da tisti elektromotor v zadnji osi premakne stoječ avto na ravnini? Prva verzija v RAV4 namreč ni zmogla tega.

Ne, podatek o moči in pospešku je naveden za FWD verzijo:

The FWD 2.0 litre hybrid powertrain generates 146kW/197hp, delivering 0-100km/h acceleration in 8.1 seconds.

The AWD-i variant features an additional, powerful electric motor on the rear axle which develops and impressive 30,6 kW.

Druga generacija RAV4 ima močno izboljšan i-AWD, jasno pa da to ni enako kot 4x4 brez sredinskega diferenciala, ampak to sploh nima veze ker pri teh SUV in CUV je itak glavni problem ground clearance. Tule je recimo en real life off road primer RAV4 hybrid i-AWD:
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Glede cene, če gledamo Yaris in Yaris Cross i-AWD je doplačilo dobrih 5k €, brez i-AWD 3k €.

Za tole Corollo Cross, ki je na voljo samo z močnejšim 2.0 bi rekel da bo cena od 30k € dalje, 33k € za i-AWD. Ampak po drugi strani je pa C-HR glede na to izjemno drag, tako da čisto mogoče da se motim.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
V netako davni preteklosti sem kupoval stanovanje in na enem ogledu sva prišla do para, ki sta prodajala stanovanje.
Lepo, atrijsko stanovanje, privat parking, gor 7ica, na njegovi roki Rolex Yachmaster 2, zlat (fake),... Na stanovanju pa kar nekaj plomb, izvržb za 300€ od upravnika in pa ona bi še namontirano klimo ven vzela, če bi prodala stanovanje.
Večinoma se taki nebi nikol peljali v Kii, Toyoti ali pa bog ne daj Dacii.
imela sta najstnico, ki se ji je pri telovadbi zlomil noht?