Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
12V akumulator je klasika in to je podobno kot pri vseh ostalih avtomobilih, ampak hibrida daš na kable samo toliko da se "boota" sistem in vklopi visokonapetostna baterija, pol dela. Ni potrebe po nobenih velikoih tokovih in čkat ne vem koliko časa na kablih da se pretakajo elektroni.

Sicer pa že večkrat avto pustil 14 dni do tri tedne pa ni bilo nokoli problem. Ko pa 12V akku odpove zaradi starosti pa ni važno koliko časa je avto stal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: DizzyReed

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.686
113
Finta je predvsem to, da ne vidiš znakov, da je aku hin. Al dela al ne. Pri navadnem pa opaziš, če ne suče več tak veselo ob mrzlih jutrih veš da bo počasi shodo.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.036
995
113
Govora je o precej novem avtu, parkrat tedensko vožen na "sprehod' prav zaradi bojazni glede baterije......no , en dan vseeno ni vžgal.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
To so, vsaj kolikor lahko sam vidim, zelo majhni akumulatorji in se hitro spraznijo, če pretiravaš (kar sem dejansko uspel, glejte moj starejši komentar tu).
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.323
151
63
Za nivo tekocine vsaj ½ avtov na cesti nima
Čeprav je govora o toyoti, moj passat (kao letnik 2020) ima opozorilo o nivoju tekočine za pranje šip, ampak je program očitno pisal en bebec in ni znal narediti histereze. Tako se na nekem nivoju lučka prižge in zvončklja na polno, ampak ko se peljem po ravnini, lučka spet ugasne. Čez minuto pa spet cin cin na polno, kot da je totalni alarm. In to se zgodi vsakih nekaj mnut, odvisno od gor/dol/ravnine! To je še slabše kot da lučke ni. Jaz potem pošpricam bolj na polno, da nivo pade še bolj in potem vseskozi sveti. In pač dolijem, ker se ta nesrečna luč naseli točno tja, kjer so podatki o vožnji in je stvar pač moteča. Tisti, ki pa nima lučke, mu je pa prihranjeno vsaj to. Ja, pa ko zmanjka pač zmanjka.

Jernej
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.179
1.187
113
Ti samo cukni LEDiko za šipe iz armaturke ven, pa ne bo problema.
Ali pa črn selotejp čez.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Govora je o precej novem avtu, parkrat tedensko vožen na "sprehod' prav zaradi bojazni glede baterije......no , en dan vseeno ni vžgal.
ravno to je napaka - hybridni sistem je zasnovan malce drugače, tista 12v baterija se nuca zgolj za to, da se dvigne računalnik, ki požene glavno baterijo, potem pa nekje cca. 16 km vožnje rabiš, da 12v baterija dobi to energijo nazaj. zima + plus en kup takšnih voženj, pa je hitro problem.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Finta je predvsem to, da ne vidiš znakov, da je aku hin. Al dela al ne. Pri navadnem pa opaziš, če ne suče več tak veselo ob mrzlih jutrih veš da bo počasi shodo.
pokaže - vsaj na Priusu, tist zvok, ko pumpo zalaufa, se sliši, ko je baterija bolj švoh, rabi dlje časa ... ne vem pa, če ima Corolla (oz. novejše generacije podobno).
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.964
1.846
113
Od 2023 naprej so 140km in so kar lepo poskočni. Predvsem odzivnost gas pedala je odlična.

Sem pa ugotovil da z daljincem res ni možno spustiti šip wtf....se da to kako uredit da dela?
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.415
3.805
113
davorinm.wordpress.com
12V, ampak če je avto v načinu "Redy" torej pripravljen na vožnjo bo 12V zagotavljal DC-DC pretvornik in tudi sproti polnil baterijo. Če si pa v Acc (kar v praksi pri hibridu nisi nikoli) pa kuri direktno samo 12V baterijo.
Se pravi, če si parkiran na -10 in imaš kontakt, zalaufan avto, ker je hibrid in je dovolj polna hibridna baterija, ti motor ne laufa (še). In nabijaš subwoofer parkiran 1h, bo pretvornik filal zvočnike neposredno, če bo premalo hibridne baterije, se bo zalaufal motor. 12V akumulator ni pod pritiskom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: DizzyReed

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.307
4.124
113
12V volta baterija je pri elektro avtih in hibridnih problematična, ker nikoli ne veš kdaj je slaba. Ker ni klasičnega verglanja motorja in ne kampiraš da je v rito.
Tam se sliši ko bolj počasi vrti.

Priporočljivo je narediti kakšen test akumolatororja vsako leto, da vidiš v kašnem stanju je.

Drugače lahko pride do dneva ko ne gre več avta zagnati.