Voziti navadno bencinsko Corollo in hibridno je kot noč in dan. Sem dobil bencinsko kot nadomestno vozilo in sem molil za dan, ko spet dobim nazaj mojo hibridno različico. Gre predvsem za samo vožnjo in udobje pri vožnji. Armatura je res lahko ista, ampak kar se vožnje tiče pa sta to dva povsem različna avtomobila (in klasičnega bencinskega ne bi nikoli kupil!).
Jaz sovražim tać. Ampak bmw je v idrive 9 to brezhibno vkomponiral. V bistvu se klimo še bolj enostavno in pregledno štela kot na knjof. Ker je v vidnem polju (ne umikas pogleda s ceste), ker riše preko vseh aplikacij oz. prikazov in ker je zelo NEživčna oz. bufferiran odziv drsnikov.Vsak ima svoj okus. Meni je drugače ok. Veš kaj je za mene skropucalo od armaturke? Vse kar ima sodobne faile kot so klima komande v tač skrinu, tač slajderji za klimo, ali pa vrhunec vw volanske komande na tač.
Prvo so nam to prodajali kot napredek, čeprav je bilo šparanje, zdaj pa se knofi čudežno vračajo, ker raja tega noče. Novi superb recimo ima zdaj not retro knofe
Model no, kaj si pa pricakoval od bencinske karole s slabo opremo.Gasper..o psihičnem zdravju bi lahko debatirali . Dva voza nazaj sem imel Sportsvana, zelo zadovoljen z vozom (napram Karjoli..kot bi iz kremenko voza stopil v space shuttle).
Poglej priponko 79954
NekdoK...spet ista fora..jaz pravim in trdim, da je zadeva šrot ker je ceneno nametana skupaj, odgovore dobivam, da se dobro vozi. Vozne lastnosti sem tudi sam pohvalil. (Hibridnega pogona nikoli nisem komentiral, ker ga nisem imel, predvidevam vseeno da je dober).
Bom počakal na razliko med turkom in ne turkom (kak šrot so potem Renoji iz Revoza, ki se delajo na balkanu namesto v rodni Franciji...hmm ).
Vem ja...Model no, kaj si pa pricakoval od bencinske karole s slabo opremo.
Je vseeno treba razumet, da si kupil avto nivoja R. Thalia.Vem ja...
Morda to, da se ne bi pri 80 km/h obračal okoli katero okno je odprto (aja..to se tudi pri hibridni...oz se kasneje navadiš), da bi bili koloteki fakn zasciteni, da ne slisis vsakega kamencka ki prileti v goli pleh (aja to se tudi enako dogaja s top opreno), da se zjutraj ne rosi sipa za BV, da ne vidis NIČ ven brez da imas stalno klino (ups tudi na ostalih je isti drek), da ni ventilacija na nivoju Zastave in tudi ood razno ne odstrani zarosenosti (aja..samo je to tudi pri 2.0 hibridu), da ni usb lina sredi armature in gleda usb kljuc ven kot, da je armaturi stopil..al spet ...ups aneda ostali majo isto, Da ni infotainment s piksli na nivoju katodnih tv.jev in je dejansko neuporaben (ups...nikjer ni uporaben), da ko enkrat vstavis usb falus, da ti leta 2020 zna debl prebrat vsaj mape, a jih ne zna in zmece VSE komade po abecednem redu (wtf !? se enkrat: wtf!?), da sem sele v tretje nasel kljucek, ki ga je strokovnjak v avtu znal prebrati. Da nimas glavobolov, ko prizges radija (debesedno) al spet..ups .to majo vsi (lahko doplacas 800 eur za boljso opcijo)..itd, itd
(k sreci ze precej pozabil..pocasi sem ga rešen 2,5 let).
Nehajte ze nabijat, da je z drugim motorjem ali drugo opremo drugace ker ni. To so fatalni felerji, ki se jih toyota ne bi smela privoscit.
Sem sam kar nekaj avta 'odprl' ker sem sam vstavljal zvocno izolacijo (kar je ni takrat Radio vili, ko sem menjal radio) tako da sem videl veliko cvetk...klinceva obloga na sovoznikovih vratih je privijacena s tremi razlicnimi vijaki kjer potrebujes 2 razlicna sravfencigra ...se Zastava ni imela kaj tako neumnega (voznikova vrata pa mislim da drzita 2 vijaka ).
Tole z rezervoarjem (kazanjem nivoja) je tudi glupost..natocis (tudi jaz maks 35 litrov v 50 litrski tank) in kakor speljes s pumpe ze leti cagar dol...prevozis 300 km si ze na zadnji cetrtini..torej si v povprecju skozi tik pred rezervo..kar je za obicajnega voznika zelo zoprna rec.
Veliko, veliko je tega..enostavno prevec.
In še celota kot taka daje zelo cenen občutek. Logitech volan, armatura kot bi jo s sekiro 'obdelal' in spotoma se kako zadevo poknil po vrhu.
Edina svetla stran je hibridni pogon z menjalnikom, ki ga ima. Pa ajde treba rečt..spodobno se pelje (za normalnega voznika), lepo pozira luknje, vodljiv..tu ni kaj rect.
Rosenje sipe, slaba ventilacija? Are you kidding me. Ne rabim klime pa steklo ni prav nic zaroseno. Ventilacija dela v nulo.Vem ja...
Morda to, da se ne bi pri 80 km/h obračal okoli katero okno je odprto (aja..to se tudi pri hibridni...oz se kasneje navadiš), da bi bili koloteki fakn zasciteni, da ne slisis vsakega kamencka ki prileti v goli pleh (aja to se tudi enako dogaja s top opreno), da se zjutraj ne rosi sipa za BV, da ne vidis NIČ ven brez da imas stalno klino (ups tudi na ostalih je isti drek), da ni ventilacija na nivoju Zastave in tudi ood razno ne odstrani zarosenosti (aja..samo je to tudi pri 2.0 hibridu), da ni usb lina sredi armature in gleda usb kljuc ven kot, da je armaturi stopil..al spet ...ups aneda ostali majo isto, Da ni infotainment s piksli na nivoju katodnih tv.jev in je dejansko neuporaben (ups...nikjer ni uporaben), da ko enkrat vstavis usb falus, da ti leta 2020 zna debl prebrat vsaj mape, a jih ne zna in zmece VSE komade po abecednem redu (wtf !? se enkrat: wtf!?), da sem sele v tretje nasel kljucek, ki ga je strokovnjak v avtu znal prebrati. Da nimas glavobolov, ko prizges radija (debesedno) al spet..ups .to majo vsi (lahko doplacas 800 eur za boljso opcijo)..itd, itd
(k sreci ze precej pozabil..pocasi sem ga rešen 2,5 let).
Nehajte ze nabijat, da je z drugim motorjem ali drugo opremo drugace ker ni. To so fatalni felerji, ki se jih toyota ne bi smela privoscit.
Sem sam kar nekaj avta 'odprl' ker sem sam vstavljal zvocno izolacijo (kar je ni takrat Radio vili, ko sem menjal radio) tako da sem videl veliko cvetk...klinceva obloga na sovoznikovih vratih je privijacena s tremi razlicnimi vijaki kjer potrebujes 2 razlicna sravfencigra ...se Zastava ni imela kaj tako neumnega (voznikova vrata pa mislim da drzita 2 vijaka ).
Tole z rezervoarjem (kazanjem nivoja) je tudi glupost..natocis (tudi jaz maks 35 litrov v 50 litrski tank) in kakor speljes s pumpe ze leti cagar dol...prevozis 300 km si ze na zadnji cetrtini..torej si v povprecju skozi tik pred rezervo..kar je za obicajnega voznika zelo zoprna rec.
Veliko, veliko je tega..enostavno prevec.
In še celota kot taka daje zelo cenen občutek. Logitech volan, armatura kot bi jo s sekiro 'obdelal' in spotoma se kako zadevo poknil po vrhu.
Edina svetla stran je hibridni pogon z menjalnikom, ki ga ima. Pa ajde treba rečt..spodobno se pelje (za normalnega voznika), lepo pozira luknje, vodljiv..tu ni kaj rect.
Vem ja...
Morda to, da se ne bi pri 80 km/h obračal okoli katero okno je odprto (aja..to se tudi pri hibridni...oz se kasneje navadiš), da bi bili koloteki fakn zasciteni, da ne slisis vsakega kamencka ki prileti v goli pleh (aja to se tudi enako dogaja s top opreno), da se zjutraj ne rosi sipa za BV, da ne vidis NIČ ven brez da imas stalno klino (ups tudi na ostalih je isti drek), da ni ventilacija na nivoju Zastave in tudi ood razno ne odstrani zarosenosti (aja..samo je to tudi pri 2.0 hibridu), da ni usb lina sredi armature in gleda usb kljuc ven kot, da je armaturi stopil..al spet ...ups aneda ostali majo isto, Da ni infotainment s piksli na nivoju katodnih tv.jev in je dejansko neuporaben (ups...nikjer ni uporaben), da ko enkrat vstavis usb falus, da ti leta 2020 zna debl prebrat vsaj mape, a jih ne zna in zmece VSE komade po abecednem redu (wtf !? se enkrat: wtf!?), da sem sele v tretje nasel kljucek, ki ga je strokovnjak v avtu znal prebrati. Da nimas glavobolov, ko prizges radija (debesedno) al spet..ups .to majo vsi (lahko doplacas 800 eur za boljso opcijo)..itd, itd
(k sreci ze precej pozabil..pocasi sem ga rešen 2,5 let).
Nehajte ze nabijat, da je z drugim motorjem ali drugo opremo drugace ker ni. To so fatalni felerji, ki se jih toyota ne bi smela privoscit.
Sem sam kar nekaj avta 'odprl' ker sem sam vstavljal zvocno izolacijo (kar je ni takrat Radio vili, ko sem menjal radio) tako da sem videl veliko cvetk...klinceva obloga na sovoznikovih vratih je privijacena s tremi razlicnimi vijaki kjer potrebujes 2 razlicna sravfencigra ...se Zastava ni imela kaj tako neumnega (voznikova vrata pa mislim da drzita 2 vijaka ).
Tole z rezervoarjem (kazanjem nivoja) je tudi glupost..natocis (tudi jaz maks 35 litrov v 50 litrski tank) in kakor speljes s pumpe ze leti cagar dol...prevozis 300 km si ze na zadnji cetrtini..torej si v povprecju skozi tik pred rezervo..kar je za obicajnega voznika zelo zoprna rec.
Veliko, veliko je tega..enostavno prevec.
In še celota kot taka daje zelo cenen občutek. Logitech volan, armatura kot bi jo s sekiro 'obdelal' in spotoma se kako zadevo poknil po vrhu.
Edina svetla stran je hibridni pogon z menjalnikom, ki ga ima. Pa ajde treba rečt..spodobno se pelje (za normalnega voznika), lepo pozira luknje, vodljiv..tu ni kaj rect.k
Sem prešel iz vw na toyoto. Malo se strinjam, večina pa je problem v tebi. Sam sem večino slabosti opazil po 10 min tipanja v salonu. Res nimam pojma zakaj bi človek kupil nekaj kar ti ne paše. Ni pa treba po sebi soditi drugih. Je pa po 6 letih kot nov, kar pa za vw ni bi mogel reči.Vem ja...
Morda to, da se ne bi pri 80 km/h obračal okoli katero okno je odprto (aja..to se tudi pri hibridni...oz se kasneje navadiš), da bi bili koloteki fakn zasciteni, da ne slisis vsakega kamencka ki prileti v goli pleh (aja to se tudi enako dogaja s top opreno), da se zjutraj ne rosi sipa za BV, da ne vidis NIČ ven brez da imas stalno klino (ups tudi na ostalih je isti drek), da ni ventilacija na nivoju Zastave in tudi ood razno ne odstrani zarosenosti (aja..samo je to tudi pri 2.0 hibridu), da ni usb lina sredi armature in gleda usb kljuc ven kot, da je armaturi stopil..al spet ...ups aneda ostali majo isto, Da ni infotainment s piksli na nivoju katodnih tv.jev in je dejansko neuporaben (ups...nikjer ni uporaben), da ko enkrat vstavis usb falus, da ti leta 2020 zna debl prebrat vsaj mape, a jih ne zna in zmece VSE komade po abecednem redu (wtf !? se enkrat: wtf!?), da sem sele v tretje nasel kljucek, ki ga je strokovnjak v avtu znal prebrati. Da nimas glavobolov, ko prizges radija (debesedno) al spet..ups .to majo vsi (lahko doplacas 800 eur za boljso opcijo)..itd, itd
(k sreci ze precej pozabil..pocasi sem ga rešen 2,5 let).
Nehajte ze nabijat, da je z drugim motorjem ali drugo opremo drugace ker ni. To so fatalni felerji, ki se jih toyota ne bi smela privoscit.
Sem sam kar nekaj avta 'odprl' ker sem sam vstavljal zvocno izolacijo (kar je ni takrat Radio vili, ko sem menjal radio) tako da sem videl veliko cvetk...klinceva obloga na sovoznikovih vratih je privijacena s tremi razlicnimi vijaki kjer potrebujes 2 razlicna sravfencigra ...se Zastava ni imela kaj tako neumnega (voznikova vrata pa mislim da drzita 2 vijaka ).
Tole z rezervoarjem (kazanjem nivoja) je tudi glupost..natocis (tudi jaz maks 35 litrov v 50 litrski tank) in kakor speljes s pumpe ze leti cagar dol...prevozis 300 km si ze na zadnji cetrtini..torej si v povprecju skozi tik pred rezervo..kar je za obicajnega voznika zelo zoprna rec.
Veliko, veliko je tega..enostavno prevec.
In še celota kot taka daje zelo cenen občutek. Logitech volan, armatura kot bi jo s sekiro 'obdelal' in spotoma se kako zadevo poknil po vrhu.
Edina svetla stran je hibridni pogon z menjalnikom, ki ga ima. Pa ajde treba rečt..spodobno se pelje (za normalnega voznika), lepo pozira luknje, vodljiv..tu ni kaj rect.
Zaščiten kolotek ni (zvočna)izolacija.Aja, pa se koloteki brez izolacije,…. (Vse je lepo oblozeno, da se ne bo kdo usajal)
Poglej priponko 80114
Slika zadnjega kolesa? Slikaj predel na vrhu..okoli amortizerja.Aja, pa se koloteki brez izolacije,…. (Vse je lepo oblozeno, da se ne bo kdo usajal)
Poglej priponko 80114
Jaz pa danes zvedel nekaj novega o yaris/toyota hibridu.danes vozil yaris cross hybrid.
smeh za tale denar, 2x predrago imho .
Zanimivo. Nam Yaris hibrid stoji v neogrevani garaži že od oktobra. Do danes sem ga dvakrat zapeljal na sprehod po pol ure in to je to - nazadnje prejšnji teden.Jaz pa danes zvedel nekaj novega o yaris/toyota hibridu.
Če ga redno(več dni) ne voziš , prej ali slej pričakuj prazno baterijo ko avta ne moreš vžgati.
Ob nizkih temp.je to še bolj verjetno,...je pa bil kupec pred nakupom opozorjen na to.