Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Ne, ročni menjalnik.

Avtomatik zelo veliko prinese k udobju, tistih nekaj elektrike pri hibridu poleg, pa še dodatno pripomore k res bolj udobni vožnji.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Voziti navadno bencinsko Corollo in hibridno je kot noč in dan. Sem dobil bencinsko kot nadomestno vozilo in sem molil za dan, ko spet dobim nazaj mojo hibridno različico. Gre predvsem za samo vožnjo in udobje pri vožnji. Armatura je res lahko ista, ampak kar se vožnje tiče pa sta to dva povsem različna avtomobila (in klasičnega bencinskega ne bi nikoli kupil!).

Gasper..o psihičnem zdravju bi lahko debatirali :evil: . Dva voza nazaj sem imel Sportsvana, zelo zadovoljen z vozom (napram Karjoli..kot bi iz kremenko voza stopil v space shuttle).
1706784605656.png

NekdoK...spet ista fora..jaz pravim in trdim, da je zadeva šrot ker je ceneno nametana skupaj, odgovore dobivam, da se dobro vozi. Vozne lastnosti sem tudi sam pohvalil. (Hibridnega pogona nikoli nisem komentiral, ker ga nisem imel, predvidevam vseeno da je dober).

Bom počakal na razliko med turkom in ne turkom (kak šrot so potem Renoji iz Revoza, ki se delajo na balkanu namesto v rodni Franciji...hmm :sprasujemse:).
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Clancy

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Kar se cenenega tiče, kupil si avto razreda Toyote, kaj pa si pričakoval (pri opremi, materialih ...)? Mercedesa? VW premijo? Meni edino ta hibridni sklop odtehta nakup za 24k takrat leta 2019 (in dobra beseda o pregovorni zanesljivosti seveda tudi veliko pripomore k temu, ker recimo hibridnega Renaulta tud ne bi hotu kupit). Tudi pod razno ne bi kupil kaj drugega od Toyote takrat; njihovega klasičnega bencinarja sploh pogledal ne bi, kot da ne obstaja.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.457
1.456
113
Vsak ima svoj okus. Meni je drugače ok. Veš kaj je za mene skropucalo od armaturke? Vse kar ima sodobne faile kot so klima komande v tač skrinu, tač slajderji za klimo, ali pa vrhunec vw volanske komande na tač.

Prvo so nam to prodajali kot napredek, čeprav je bilo šparanje, zdaj pa se knofi čudežno vračajo, ker raja tega noče. Novi superb recimo ima zdaj not retro knofe
Jaz sovražim tać. Ampak bmw je v idrive 9 to brezhibno vkomponiral. V bistvu se klimo še bolj enostavno in pregledno štela kot na knjof. Ker je v vidnem polju (ne umikas pogleda s ceste), ker riše preko vseh aplikacij oz. prikazov in ker je zelo NEživčna oz. bufferiran odziv drsnikov.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.415
3.805
113
davorinm.wordpress.com
Gasper..o psihičnem zdravju bi lahko debatirali :evil: . Dva voza nazaj sem imel Sportsvana, zelo zadovoljen z vozom (napram Karjoli..kot bi iz kremenko voza stopil v space shuttle).
Poglej priponko 79954
NekdoK...spet ista fora..jaz pravim in trdim, da je zadeva šrot ker je ceneno nametana skupaj, odgovore dobivam, da se dobro vozi. Vozne lastnosti sem tudi sam pohvalil. (Hibridnega pogona nikoli nisem komentiral, ker ga nisem imel, predvidevam vseeno da je dober).

Bom počakal na razliko med turkom in ne turkom (kak šrot so potem Renoji iz Revoza, ki se delajo na balkanu namesto v rodni Franciji...hmm :sprasujemse:).
Model no, kaj si pa pricakoval od bencinske karole s slabo opremo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Model no, kaj si pa pricakoval od bencinske karole s slabo opremo.
Vem ja...

Morda to, da se ne bi pri 80 km/h obračal okoli katero okno je odprto (aja..to se tudi pri hibridni...oz se kasneje navadiš), da bi bili koloteki fakn zasciteni, da ne slisis vsakega kamencka ki prileti v goli pleh (aja to se tudi enako dogaja s top opreno), da se zjutraj ne rosi sipa za BV, da ne vidis NIČ ven brez da imas stalno klino (ups tudi na ostalih je isti drek), da ni ventilacija na nivoju Zastave in tudi ood razno ne odstrani zarosenosti (aja..samo je to tudi pri 2.0 hibridu), da ni usb lina sredi armature in gleda usb kljuc ven kot, da je armaturi stopil..al spet ...ups aneda ostali majo isto, Da ni infotainment s piksli na nivoju katodnih tv.jev in je dejansko neuporaben (ups...nikjer ni uporaben), da ko enkrat vstavis usb falus, da ti leta 2020 zna debl prebrat vsaj mape, a jih ne zna in zmece VSE komade po abecednem redu (wtf !? se enkrat: wtf!?), da sem sele v tretje nasel kljucek, ki ga je strokovnjak v avtu znal prebrati. Da nimas glavobolov, ko prizges radija (debesedno) al spet..ups .to majo vsi (lahko doplacas 800 eur za boljso opcijo)..itd, itd
(k sreci ze precej pozabil..pocasi sem ga rešen 2,5 let).

Nehajte ze nabijat, da je z drugim motorjem ali drugo opremo drugace ker ni. To so fatalni felerji, ki se jih toyota ne bi smela privoscit.

Sem sam kar nekaj avta 'odprl' ker sem sam vstavljal zvocno izolacijo (kar je ni takrat Radio vili, ko sem menjal radio) tako da sem videl veliko cvetk...klinceva obloga na sovoznikovih vratih je privijacena s tremi razlicnimi vijaki kjer potrebujes 2 razlicna sravfencigra ...se Zastava ni imela kaj tako neumnega (voznikova vrata pa mislim da drzita 2 vijaka ).
Tole z rezervoarjem (kazanjem nivoja) je tudi glupost..natocis (tudi jaz maks 35 litrov v 50 litrski tank) in kakor speljes s pumpe ze leti cagar dol...prevozis 300 km si ze na zadnji cetrtini..torej si v povprecju skozi tik pred rezervo..kar je za obicajnega voznika zelo zoprna rec.

Veliko, veliko je tega..enostavno prevec.
In še celota kot taka daje zelo cenen občutek. Logitech volan, armatura kot bi jo s sekiro 'obdelal' in spotoma se kako zadevo poknil po vrhu.

Edina svetla stran je hibridni pogon z menjalnikom, ki ga ima. Pa ajde treba rečt..spodobno se pelje (za normalnega voznika), lepo pozira luknje, vodljiv..tu ni kaj rect.
 
  • Všeč mi je
Reactions: VAG, sad in Clancy

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Razlika med tabo in nami je očitno samo v tem, da si imel prevelika pričakovanja od Toyote:cool:
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.964
1.846
113
Bi rekel isto. Pred karjolo sem imel 2 vag voza istega ranga in nekih blaznih razlik v kvaliteti ne opazim.

Infotejment je res bogi pred fl, tu ni dileme. Tudi nivo goriva je wtf.
Glede zvočne izolacije...pri stari octaviji je še hujše. Plus tam je še podvozje polom. Zdaj se mi zdi kot da se v s klasi vozim kar se podvozja tiče
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.442
2.393
113
Pomurje
Vem ja...

Morda to, da se ne bi pri 80 km/h obračal okoli katero okno je odprto (aja..to se tudi pri hibridni...oz se kasneje navadiš), da bi bili koloteki fakn zasciteni, da ne slisis vsakega kamencka ki prileti v goli pleh (aja to se tudi enako dogaja s top opreno), da se zjutraj ne rosi sipa za BV, da ne vidis NIČ ven brez da imas stalno klino (ups tudi na ostalih je isti drek), da ni ventilacija na nivoju Zastave in tudi ood razno ne odstrani zarosenosti (aja..samo je to tudi pri 2.0 hibridu), da ni usb lina sredi armature in gleda usb kljuc ven kot, da je armaturi stopil..al spet ...ups aneda ostali majo isto, Da ni infotainment s piksli na nivoju katodnih tv.jev in je dejansko neuporaben (ups...nikjer ni uporaben), da ko enkrat vstavis usb falus, da ti leta 2020 zna debl prebrat vsaj mape, a jih ne zna in zmece VSE komade po abecednem redu (wtf !? se enkrat: wtf!?), da sem sele v tretje nasel kljucek, ki ga je strokovnjak v avtu znal prebrati. Da nimas glavobolov, ko prizges radija (debesedno) al spet..ups .to majo vsi (lahko doplacas 800 eur za boljso opcijo)..itd, itd
(k sreci ze precej pozabil..pocasi sem ga rešen 2,5 let).

Nehajte ze nabijat, da je z drugim motorjem ali drugo opremo drugace ker ni. To so fatalni felerji, ki se jih toyota ne bi smela privoscit.

Sem sam kar nekaj avta 'odprl' ker sem sam vstavljal zvocno izolacijo (kar je ni takrat Radio vili, ko sem menjal radio) tako da sem videl veliko cvetk...klinceva obloga na sovoznikovih vratih je privijacena s tremi razlicnimi vijaki kjer potrebujes 2 razlicna sravfencigra ...se Zastava ni imela kaj tako neumnega (voznikova vrata pa mislim da drzita 2 vijaka ).
Tole z rezervoarjem (kazanjem nivoja) je tudi glupost..natocis (tudi jaz maks 35 litrov v 50 litrski tank) in kakor speljes s pumpe ze leti cagar dol...prevozis 300 km si ze na zadnji cetrtini..torej si v povprecju skozi tik pred rezervo..kar je za obicajnega voznika zelo zoprna rec.

Veliko, veliko je tega..enostavno prevec.
In še celota kot taka daje zelo cenen občutek. Logitech volan, armatura kot bi jo s sekiro 'obdelal' in spotoma se kako zadevo poknil po vrhu.

Edina svetla stran je hibridni pogon z menjalnikom, ki ga ima. Pa ajde treba rečt..spodobno se pelje (za normalnega voznika), lepo pozira luknje, vodljiv..tu ni kaj rect.
Je vseeno treba razumet, da si kupil avto nivoja R. Thalia.
In ne ni isto hibrid ali tvoja Thalis. Zavajaš
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Vem ja...

Morda to, da se ne bi pri 80 km/h obračal okoli katero okno je odprto (aja..to se tudi pri hibridni...oz se kasneje navadiš), da bi bili koloteki fakn zasciteni, da ne slisis vsakega kamencka ki prileti v goli pleh (aja to se tudi enako dogaja s top opreno), da se zjutraj ne rosi sipa za BV, da ne vidis NIČ ven brez da imas stalno klino (ups tudi na ostalih je isti drek), da ni ventilacija na nivoju Zastave in tudi ood razno ne odstrani zarosenosti (aja..samo je to tudi pri 2.0 hibridu), da ni usb lina sredi armature in gleda usb kljuc ven kot, da je armaturi stopil..al spet ...ups aneda ostali majo isto, Da ni infotainment s piksli na nivoju katodnih tv.jev in je dejansko neuporaben (ups...nikjer ni uporaben), da ko enkrat vstavis usb falus, da ti leta 2020 zna debl prebrat vsaj mape, a jih ne zna in zmece VSE komade po abecednem redu (wtf !? se enkrat: wtf!?), da sem sele v tretje nasel kljucek, ki ga je strokovnjak v avtu znal prebrati. Da nimas glavobolov, ko prizges radija (debesedno) al spet..ups .to majo vsi (lahko doplacas 800 eur za boljso opcijo)..itd, itd
(k sreci ze precej pozabil..pocasi sem ga rešen 2,5 let).

Nehajte ze nabijat, da je z drugim motorjem ali drugo opremo drugace ker ni. To so fatalni felerji, ki se jih toyota ne bi smela privoscit.

Sem sam kar nekaj avta 'odprl' ker sem sam vstavljal zvocno izolacijo (kar je ni takrat Radio vili, ko sem menjal radio) tako da sem videl veliko cvetk...klinceva obloga na sovoznikovih vratih je privijacena s tremi razlicnimi vijaki kjer potrebujes 2 razlicna sravfencigra ...se Zastava ni imela kaj tako neumnega (voznikova vrata pa mislim da drzita 2 vijaka ).
Tole z rezervoarjem (kazanjem nivoja) je tudi glupost..natocis (tudi jaz maks 35 litrov v 50 litrski tank) in kakor speljes s pumpe ze leti cagar dol...prevozis 300 km si ze na zadnji cetrtini..torej si v povprecju skozi tik pred rezervo..kar je za obicajnega voznika zelo zoprna rec.

Veliko, veliko je tega..enostavno prevec.
In še celota kot taka daje zelo cenen občutek. Logitech volan, armatura kot bi jo s sekiro 'obdelal' in spotoma se kako zadevo poknil po vrhu.

Edina svetla stran je hibridni pogon z menjalnikom, ki ga ima. Pa ajde treba rečt..spodobno se pelje (za normalnega voznika), lepo pozira luknje, vodljiv..tu ni kaj rect.
Rosenje sipe, slaba ventilacija? Are you kidding me. Ne rabim klime pa steklo ni prav nic zaroseno. Ventilacija dela v nulo.
Ce jo primerjam s fordom s-max, se v s-maxu bistveno bolj rosi, pri renaultu sem pa moral avto ustavljat ob vsaken dezju, da sem z roko brisal zaroseno sipo iz notranje strani. Pa to pri novem Clio5...

Ah ja.. kar neki
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
168
74
28
Vem ja...

Morda to, da se ne bi pri 80 km/h obračal okoli katero okno je odprto (aja..to se tudi pri hibridni...oz se kasneje navadiš), da bi bili koloteki fakn zasciteni, da ne slisis vsakega kamencka ki prileti v goli pleh (aja to se tudi enako dogaja s top opreno), da se zjutraj ne rosi sipa za BV, da ne vidis NIČ ven brez da imas stalno klino (ups tudi na ostalih je isti drek), da ni ventilacija na nivoju Zastave in tudi ood razno ne odstrani zarosenosti (aja..samo je to tudi pri 2.0 hibridu), da ni usb lina sredi armature in gleda usb kljuc ven kot, da je armaturi stopil..al spet ...ups aneda ostali majo isto, Da ni infotainment s piksli na nivoju katodnih tv.jev in je dejansko neuporaben (ups...nikjer ni uporaben), da ko enkrat vstavis usb falus, da ti leta 2020 zna debl prebrat vsaj mape, a jih ne zna in zmece VSE komade po abecednem redu (wtf !? se enkrat: wtf!?), da sem sele v tretje nasel kljucek, ki ga je strokovnjak v avtu znal prebrati. Da nimas glavobolov, ko prizges radija (debesedno) al spet..ups .to majo vsi (lahko doplacas 800 eur za boljso opcijo)..itd, itd
(k sreci ze precej pozabil..pocasi sem ga rešen 2,5 let).

Nehajte ze nabijat, da je z drugim motorjem ali drugo opremo drugace ker ni. To so fatalni felerji, ki se jih toyota ne bi smela privoscit.

Sem sam kar nekaj avta 'odprl' ker sem sam vstavljal zvocno izolacijo (kar je ni takrat Radio vili, ko sem menjal radio) tako da sem videl veliko cvetk...klinceva obloga na sovoznikovih vratih je privijacena s tremi razlicnimi vijaki kjer potrebujes 2 razlicna sravfencigra ...se Zastava ni imela kaj tako neumnega (voznikova vrata pa mislim da drzita 2 vijaka ).
Tole z rezervoarjem (kazanjem nivoja) je tudi glupost..natocis (tudi jaz maks 35 litrov v 50 litrski tank) in kakor speljes s pumpe ze leti cagar dol...prevozis 300 km si ze na zadnji cetrtini..torej si v povprecju skozi tik pred rezervo..kar je za obicajnega voznika zelo zoprna rec.

Veliko, veliko je tega..enostavno prevec.
In še celota kot taka daje zelo cenen občutek. Logitech volan, armatura kot bi jo s sekiro 'obdelal' in spotoma se kako zadevo poknil po vrhu.

Edina svetla stran je hibridni pogon z menjalnikom, ki ga ima. Pa ajde treba rečt..spodobno se pelje (za normalnega voznika), lepo pozira luknje, vodljiv..tu ni kaj rect.k

Vem ja...

Morda to, da se ne bi pri 80 km/h obračal okoli katero okno je odprto (aja..to se tudi pri hibridni...oz se kasneje navadiš), da bi bili koloteki fakn zasciteni, da ne slisis vsakega kamencka ki prileti v goli pleh (aja to se tudi enako dogaja s top opreno), da se zjutraj ne rosi sipa za BV, da ne vidis NIČ ven brez da imas stalno klino (ups tudi na ostalih je isti drek), da ni ventilacija na nivoju Zastave in tudi ood razno ne odstrani zarosenosti (aja..samo je to tudi pri 2.0 hibridu), da ni usb lina sredi armature in gleda usb kljuc ven kot, da je armaturi stopil..al spet ...ups aneda ostali majo isto, Da ni infotainment s piksli na nivoju katodnih tv.jev in je dejansko neuporaben (ups...nikjer ni uporaben), da ko enkrat vstavis usb falus, da ti leta 2020 zna debl prebrat vsaj mape, a jih ne zna in zmece VSE komade po abecednem redu (wtf !? se enkrat: wtf!?), da sem sele v tretje nasel kljucek, ki ga je strokovnjak v avtu znal prebrati. Da nimas glavobolov, ko prizges radija (debesedno) al spet..ups .to majo vsi (lahko doplacas 800 eur za boljso opcijo)..itd, itd
(k sreci ze precej pozabil..pocasi sem ga rešen 2,5 let).

Nehajte ze nabijat, da je z drugim motorjem ali drugo opremo drugace ker ni. To so fatalni felerji, ki se jih toyota ne bi smela privoscit.

Sem sam kar nekaj avta 'odprl' ker sem sam vstavljal zvocno izolacijo (kar je ni takrat Radio vili, ko sem menjal radio) tako da sem videl veliko cvetk...klinceva obloga na sovoznikovih vratih je privijacena s tremi razlicnimi vijaki kjer potrebujes 2 razlicna sravfencigra ...se Zastava ni imela kaj tako neumnega (voznikova vrata pa mislim da drzita 2 vijaka ).
Tole z rezervoarjem (kazanjem nivoja) je tudi glupost..natocis (tudi jaz maks 35 litrov v 50 litrski tank) in kakor speljes s pumpe ze leti cagar dol...prevozis 300 km si ze na zadnji cetrtini..torej si v povprecju skozi tik pred rezervo..kar je za obicajnega voznika zelo zoprna rec.

Veliko, veliko je tega..enostavno prevec.
In še celota kot taka daje zelo cenen občutek. Logitech volan, armatura kot bi jo s sekiro 'obdelal' in spotoma se kako zadevo poknil po vrhu.

Edina svetla stran je hibridni pogon z menjalnikom, ki ga ima. Pa ajde treba rečt..spodobno se pelje (za normalnega voznika), lepo pozira luknje, vodljiv..tu ni kaj rect.
Sem prešel iz vw na toyoto. Malo se strinjam, večina pa je problem v tebi. Sam sem večino slabosti opazil po 10 min tipanja v salonu. Res nimam pojma zakaj bi človek kupil nekaj kar ti ne paše. Ni pa treba po sebi soditi drugih. Je pa po 6 letih kot nov, kar pa za vw ni bi mogel reči.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

corsol

Guru
11. mar 2010
3.036
995
113
danes vozil yaris cross hybrid.
smeh za tale denar, 2x predrago imho .
Jaz pa danes zvedel nekaj novega o yaris/toyota hibridu.
Če ga redno(več dni) ne voziš , prej ali slej pričakuj prazno baterijo ko avta ne moreš vžgati.
Ob nizkih temp.je to še bolj verjetno,...je pa bil kupec pred nakupom opozorjen na to.
 
  • Haha
Reactions: sad

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.242
2.518
113
Jaz pa danes zvedel nekaj novega o yaris/toyota hibridu.
Če ga redno(več dni) ne voziš , prej ali slej pričakuj prazno baterijo ko avta ne moreš vžgati.
Ob nizkih temp.je to še bolj verjetno,...je pa bil kupec pred nakupom opozorjen na to.
Zanimivo. Nam Yaris hibrid stoji v neogrevani garaži že od oktobra. Do danes sem ga dvakrat zapeljal na sprehod po pol ure in to je to - nazadnje prejšnji teden.
Edini "problem" je da se ključ več ne pozna z avtom in ga je treba odklenit s fizičnim ključem, zagnat pa po nekem čudnem postopku, ki ga napiše na števcih. Ampak potem po ene 15 minutah vožnje je tudi ključ sparjen in vse deluje, do naslednjič, ko spet ne bo. ;)