2,0 Corolla HY in 2,5 Camry HY imata oba možnost ročne izbire prestave , nimata pa B položaja kot 1,8 HY
Ja ampak Toyota hibridi nimajo prestav, ker je e-CVT. Najbrž je mišljeno moč zaviranja/regeneracije.
2,0 Corolla HY in 2,5 Camry HY imata oba možnost ročne izbire prestave , nimata pa B položaja kot 1,8 HY
Rav4 hybrid ima 6 prestav, kjer izbiraš stopnjo zaviranja z motorjem. Imam 300 višincev ki napolni baterijo do 100%. Pri 100kkm še prve bremze.Ja ampak Toyota hibridi nimajo prestav, ker je e-CVT. Najbrž je mišljeno moč zaviranja/regeneracije.
30 let star GM zavira z motorjem popolnoma normalno. Enako je s 30 let starim ZFovim avtomatom.Ti pa še dalje bluziš, kot v marsikaterem drugem postu. Kaj točno ma spodoben GM jev avtom tu veze veš samo ti
Grem, grem samo za gor ti ne pomaga dosti. Je prazna po dveh ovinkihA gor pa ne greš nikoli, samo dol?
Ne lučka še ni svetila. Če je res tako, potem je očitno zadnja četrtina tanka nesorazmerna glede na ostale. HvalaDa, to je bistvena razlika, ker lučka mislim da zasveti pri ene 7-8 litrih v tanku.
Počasi dolivaš in gre not (počasi) še 3-5 litrov.Vprašanje za toyota mojstre: corolla zadnji model 1.8 hibrid, kapaciteta tanka bi naj bila 43l. Kaže skoraj prazen tank, natanka ca. 30l, ročka se ustavi in avto kaže da je tank poln. Wtf??