Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
748
113
EU
Kaj to pomeni klasični avtomat? A da nimajo klasičnih vozil z avtomatskimi predstavami, ampak samo hibride z njmi?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Tip pogona ni važen, to je takšen menjalnik, ki te z ropotanjem motorja ne spravi k otologu. Tam je čakalne dobe dobro leto...
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
748
113
EU
Edinokrat ko ropota motor je vsaj po mojih izkušnjah po klancu navzdol, ko začne zavirati z motorjem in moraš potem sam sproti malo regulirati s predalom za plin, da ni v prenizkih obratih.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
"po klancu navzdol, ko začne zavirati z motorjem in moraš potem sam sproti malo regulirati s predalom za plin"

In, mimogrede, to je lahko nevarno, da ne boš enkrat pregrel zavor in končal v trugi. Takšna situacija pa ni priložnost za šparanje na ušesih. Kar naj motor dela malo bolj glasno.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
748
113
EU
"po klancu navzdol, ko začne zavirati z motorjem in moraš potem sam sproti malo regulirati s predalom za plin"

In, mimogrede, to je lahko nevarno, da ne boš enkrat pregrel zavor in končal v trugi. Takšna situacija pa ni priložnost za šparanje na ušesih. Kar naj motor dela malo bolj glasno.
Ne vidim da bi kje omenjal kakšne zavore?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Čeprav so pregrete zavore moja omiljena tema (ne pozabiš jih zlepa), ne bom repliciral na troll repliko.

Če veš veš, če ne, pa poguglaj, v čem je štos.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
748
113
EU
Sploh ne vem kaj filozofiraš tukaj?!? Valda si po klancu navzdol pomagaš zavirati z motorjem in z bremzami. Zato sem te lepo vprašal, zakaj si kar naenkrat vrgel zavore v igro?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Očitno moram napisati, ker ti manjka domišljije: ker boš enkrat srečal prestrm klanec.

Takrat pa bilo bolje pustiti pedal za plin pri miru in raje malo bolj matrati ušesa.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
748
113
EU
Torej je tvoje strokovno mnenje, da ne poskušamo malo razbremeniti motor z dodajanjem plina, ampak pustimo da rjove tako kot je? Se razume, takrat ko je nek normalen klanec, ne v ekstremnih razmerah.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
748
113
EU
Koga to sprašuješ? Če mene, potem ne, ne pritiskam bremze in plina hkrati, zakaj bi? Motor prevzame funkcijo zaviranja. Jaz pritisnem nežno na plin le toliko, da ne tuli preveč mašina ves čas, a še vedno pa zavira - logično gre zato malo hitreje navzdol, a minimalno.

Če bi se pa vmes zgodilo, da pa res hočem iti še počasneje, pa itak motor že sam zavira in domnevam do neke mere razbremeni zavore za tistih nekaj sekund, ko pritienem na njih.

Najbrž bi me na servisu opozorili, če bi imel diske čisto skurjene?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Torej je tvoje strokovno mnenje, da ne poskušamo malo razbremeniti motor z dodajanjem plina, ampak pustimo da rjove tako kot je? Se razume, takrat ko je nek normalen klanec, ne v ekstremnih razmerah.
Moje strokovno mnenje je, da te lahko enkrat počaka Matilda, če ne boš dovolj previden. Po klancu navzdol se zaradi lepšega ne pritiska plina - ni pa nevarno, če veš, kako se pregreje zavore in kako se jih ne.

Hrup motorju ne škodi, in to za motor ni škodljivo. Z avtom se lahko ubiješ tudi doma pred hišo, na ravnem...

O narcizmu prihodnjič. Zakaj je bilo potrebnih 5 replik, da smo prišli do bistva?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
748
113
EU
Do bistva še nismo prišlo, le da pišeš nekaj zaradi “lepšega”. Ok kaj točno pa ti misliš, da se pri toyotinem hibridnem motorju zgodi, ko dodaš malo plina (ne pritisneš do konca na gas!)? In zakaj meniš, da te lahko po tem manevru pričaka Matilda? Resno sprašujem. Če imaš utemljen razlog, ga bom poslušal in se morda tudi kaj naučil iz tega.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Ne verjamem. Ne delaj se neumnega, ker vem da nisi.

Bojim se, da te je zagrabil sindrom tistih, ki so proti/za cepljenju in si izgubil glavo, ker sem rekel dve besedi čez Yoto; kot tisti, ki se niso cepili, ker so užaljeni zaradi enega od milijon razlogov zaradi katerih je lahko običen človek jezen na državo / sistem / ves svet in so na koncu za to pripravljeni prodajati še lastno zdravje.

Google je orožje, vzemi ga v roke: "how to drive down a steep hill".
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Oh, marija. No, prav. Tudi mene so to naučili šele Ameri iz Cartalka (un kumarasti brezveznik od inštruktorja v AŠ tega znanja ni predal). Opominjam, da tega ne pišem prvič...

Teoretiziram, da ko na CVTju med vožnjo po klancu navzdol pritisneš gas dobiš nekaj takega, kot če pri običnem avtu prestaviš v višjo prestavo.

Torej tako dobiš nekaj manj hrupa motorja, avto manj močno zavira z motorjem in moraš zato nekaj več zavirati z zavorami. Kar je pa treba početi previdno.

Kaj pomeni previdno? Hja, šaltaj v višjo prestavo pač tam, kjer strmina klanca to dopušča, da ne boš pregrel zavorne tekočine, ki bo v primeru pregretja enkrat zavrela, izgubila lastnosti tekočine in postala stisljiva. Temu rečemo, da si pregrel zavore. Ker, ko jih boste pregreli, vam bo zavorni pedal nehal delovati, saj zavore ne bodo več imele hidravlične povezave med pedalom in zavorami na kolesih.

In, naj nadaljujem, če boš zaradi manka bremz prehitro pripeljal v ovinek, boš slej ko prej letel ven z njega. V maline.

Zakaj pa je bolje zavirati z motorjem, čeprav imajo zavore pri zaviranju 10x več konjev kot motor? Ker ima motor vgrajen hladilni sistem, zaradi katerega lahko zaviraš z motorjem praktično neomejeno dolgo, zavore ga pa nimajo in se hladijo le z letenjem okoliškega zraka nanje, ki jim tako odvzema toploto - in še to v glavnem le takrat, ko ne zaviraš.