Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.049
3.564
113
41
Lj
No gledam podaljšano jamstvo za VW.
Nikjer ni omenjeno, da mora biti avto servisiran ravno pri njih, ampak samo, da mora biti servis kvalificiran in vpis v servisno knjigo narejen.


1701105027354.png
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.310
4.126
113
No vdihni in še enkrat preberi.
Okvaro je treba prijavit pooblaščenemu servisu.

Olja menjat pa ne.
Le servisi morajo biti narejeni po prikazovalniku ko začne gnjavit in vpisani v Elektronsko servisno knjigo.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.455
1.915
113
Regulator bi enostavno moral zahtevat da skupek vsek posameznih delov v nekem izdelku ne sme presegati končne vrednosti za več kot npr. 2x. al pa 3x, whatever. Trenutno je ta faktor verjetno 100.

Potem pa seveda naključne kontrole in miljardne kazni za kršitelje.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
748
113
EU
A ni to žalostno, da proizvajalci, providerji ipd. niti sekunde ne bi izgubili na razmišljanju, kako narediti kaj dobrega tudi za potrošnike in jih mora v vse dobesedno prisiliti nek (nad)državni regulator - prosti trg pa to :rolleyes:
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.448
426
83
Kar ni nujno slabo, lep primer razlike med inzenirskim in marketinskim pristopom v avtomobilski industriji: mazda 6 vs mondeo (zadnja / aktualna generacija)

Kestl je pri obeh velik cca 60l. Oba imata v osnovi prednji pogon, obstaja pa tudi opcija awd.

Japanski inzenirji vidijo, da jim kardan in diff v riti vzameta nekaj prostora, zato kratko potegne kestl, ki ga zmanjsajo za 10l. Eden meni ljubsih avtomobilov tako postane bistveno manj uporaben, ker ze itak ne blesti pri porabi, sedaj pa mu se obcutno zmanjsajo doseg.

Ameri in svabi imajo enak problem, ampak enega trmastega marketingarja, ki bistro ugotovi: ce awd vec pokuri zaradi dodatne teze in izgub pri prenosu, je potrebno za enak doseg kestl povecat. In posledicno awd mondeo dobi 4 litre vecji(!) kestl od spredaj gnane klasike.

Ponavadi je tudi meni inzenirski pristop ljubsi, ampak ne vedno
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.964
1.846
113
To je zato ker ekonomisti furajo svet.

Inženirji običajno naredijo tako ko je treba, potem pa pridejo ekonomisti naokol in vse zaserjejo.
Ko inženirji naredijo tako kot je treba, je stvar predraga in je ni možno prodati. Ekonomist je tisti ki jim reče naj stvar naredijo tako, da jo lahko tudi prodajo
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.364
2.739
113
Kar ni nujno slabo, lep primer razlike med inzenirskim in marketinskim pristopom v avtomobilski industriji: mazda 6 vs mondeo (zadnja / aktualna generacija)

Kestl je pri obeh velik cca 60l. Oba imata v osnovi prednji pogon, obstaja pa tudi opcija awd.

Japanski inzenirji vidijo, da jim kardan in diff v riti vzameta nekaj prostora, zato kratko potegne kestl, ki ga zmanjsajo za 10l. Eden meni ljubsih avtomobilov tako postane bistveno manj uporaben, ker ze itak ne blesti pri porabi, sedaj pa mu se obcutno zmanjsajo doseg.

Ameri in svabi imajo enak problem, ampak enega trmastega marketingarja, ki bistro ugotovi: ce awd vec pokuri zaradi dodatne teze in izgub pri prenosu, je potrebno za enak doseg kestl povecat. In posledicno awd mondeo dobi 4 litre vecji(!) kestl od spredaj gnane klasike.

Ponavadi je tudi meni inzenirski pristop ljubsi, ampak ne vedno
Se bolj enostvano kot dodatni diferenciali, kardan, rezervoar, itd. je da imaš EV in dodaten motor ali dva za 4x4.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
748
113
EU
Zdaj sem imel priložnost voziti bencinsko Corollo kot nadomestni avto in je res razlika kot dan pa noč med hibridno. Edino kabina se je vsaj po mojem občutku hitreje segrela kot pri moji hibridni. Povprečna poraba pa je bila 7.2 L/100 km.