mas francoza, crkuje, potem ga pa se 2x kupis. moraš bit kr poseben.
No gledam podaljšano jamstvo za VW.
Nikjer ni omenjeno, da mora biti avto servisiran ravno pri njih, ampak samo, da mora biti servis kvalificiran in vpis v servisno knjigo narejen.
Ja ampak koliko ne-pooblaščencev pa lahko vpisuje v VW elektronsko servisno knjigo?
Best price-performance. Pa vse popravijo. Pa vse zastonj. Ja, res je treba bit poseben.mas francoza, crkuje, potem ga pa se 2x kupis. moraš bit kr poseben.
Ko inženirji naredijo tako kot je treba, je stvar predraga in je ni možno prodati. Ekonomist je tisti ki jim reče naj stvar naredijo tako, da jo lahko tudi prodajoTo je zato ker ekonomisti furajo svet.
Inženirji običajno naredijo tako ko je treba, potem pa pridejo ekonomisti naokol in vse zaserjejo.
Se bolj enostvano kot dodatni diferenciali, kardan, rezervoar, itd. je da imaš EV in dodaten motor ali dva za 4x4.Kar ni nujno slabo, lep primer razlike med inzenirskim in marketinskim pristopom v avtomobilski industriji: mazda 6 vs mondeo (zadnja / aktualna generacija)
Kestl je pri obeh velik cca 60l. Oba imata v osnovi prednji pogon, obstaja pa tudi opcija awd.
Japanski inzenirji vidijo, da jim kardan in diff v riti vzameta nekaj prostora, zato kratko potegne kestl, ki ga zmanjsajo za 10l. Eden meni ljubsih avtomobilov tako postane bistveno manj uporaben, ker ze itak ne blesti pri porabi, sedaj pa mu se obcutno zmanjsajo doseg.
Ameri in svabi imajo enak problem, ampak enega trmastega marketingarja, ki bistro ugotovi: ce awd vec pokuri zaradi dodatne teze in izgub pri prenosu, je potrebno za enak doseg kestl povecat. In posledicno awd mondeo dobi 4 litre vecji(!) kestl od spredaj gnane klasike.
Ponavadi je tudi meni inzenirski pristop ljubsi, ampak ne vedno